Dellepy

Igen mobilbilleder af ringe kvalitet men altså… Jeg synes simpelthen dellepy er for sejt! :høhø:

Hugo med sin lille vom.

Onkel Lucky på besøg.

nøj en dejlig lille basse :wehuu:

Nui, hvor er han altså nuttet :wehuu:

Det er jo umuligt at stå for:smelter:

Hold da op…sikken en hængevom den lille Hugo har anlagt :smiley:

Hehe…den kommer han nok til at beholde :smiley: - Alban havde også en dejlig, blød dellepy som killing, og den har hængt ved. :wink:

HAHAHAHA hold N U O P hvor er han SØD, og sikke en skøn dellepy, jeg hviner af fryd!!!

Han har da ekstra plads til al den mad han skal gufle i sig! :wehuu:

Så længe han er lidt usikker på benene…kan han da bruge den som støttehjul :smiley:

Det er sjovt, for det er tydeligt at de render noget mavefæsk af sig efter de er begyndt at komme ud på gulvet. :slight_smile: Den mindst fede er Shosanna, og jeg tror ikke hun når at få py, men drenge har alle sammen :smiley:

Hold da op, sikke en lille tyk charmetrold, hvor er han nuser

Selvfølgelig får en lille missepige da ikke en fed hængemave…hun er da en feminin én…hankillingerne er mere ligeglade med, hvordan de ser ud. :rock:

Heheh DER kan man da tale om en seriøs dellepy!

Det er iøvrigt Aldo der hilser på Lucky. Han er simpelthen frygtløs… Den bette altså :smiley:

Hvor er det dog nogle søde basser :hjerte:

Vi var begge flade af grin over de to flotte deller :klapper:

Sikke en dejlig fedbamse :hjerte: Tror lige jeg skal vise ham frem til Magnolia og Minerva, der slet ikke har samme lyst til at gå til madskålen. Fordelen ved at have mange mødre i børnehaven er at der altid er mælk nok. Ulempen ved at have mange mødre i børnehaven er at der altid er mælk nok! Og engang imellem er der et par dovne killinger, der hellere vil patte end begynde at spise selv - og jeg ville ellers så gerne, hvis de par prinsesser havde sådan en flot dellepy!
VH
Susanne

Ehmmm de har ikke andet end duftet til fast føde endnu… Ingen interesse :ups: Til gengæld er de helt tossede med at bide i pap :smiley:

Jeg troede ik det var geder du opdrættede :? Nå, jeg må ha misforstået noget :tihi:

Åhh Lykke :smiley: Du skal bare høre om mine geder når du kommer på visit, for jeg HAR haft geder :smiley: :smiley: :smiley:

Næh ikke geder… det er bare siam :klapper: De spiser alt… så længe det ikke er officielt spiseligt (siger hende med en siam der har ædt et halvt fleece-tæppe… - nej ikke Ib, med Stevie :dokdok:)