Dellerne 13 dage

De har alle fået mere eller mindre øjne s De mosler rundt i fødekassen og Delle er en super mor, de vejer nu mellem 200 gr og 270 gr så er bestemt helt tilfreds :hjerte:
Drengene bliver nu også mere og mere tabby for hver dag der går :ok:
Miss Duquesne

Miss Boa Vista

Mr. Cardoza

Mr. Delko

MVH
Gitte

Hold op hvor de bare søde, med deres bitte små sovekammerøjne :hjerte:

Jeg er altså lidt vild med de “Hobitter” :slight_smile: Virkelig anderledes end “min” race, men de ER altså nuttede, bare på en helt anden måde :slight_smile:

hvor er de fine Gitte…også deres navne

Hvor er de dejlige :hjerte: - dem kan Dellen være stolt af. :smiley:

Miss Boa Vista er da en rigtig lille stjerne, men søde er de alle - perserkitter er jo bare :inlove:

Takker mange gange. Ja de er super dejlige og både Delle og jeg er rigtig stolte af dem. Er så spændt på og følge udviklingen.

MVH
Gitte

Hvor er de dog bare fine Gitte, stort tillykke med dem

De er altså smukke Gitte :slight_smile: super kuld :slight_smile:

Tusind tak, de er så dejlige :slight_smile: Er lige så stolt af dem som mormis

MVH
Gitte

Nøj nogle nuttede Dellebabyer!

De ser rigtig dejlige ud Gitte :slight_smile: Godt de ikke har hvidt på, så man ikke bliver fristet :tihi::tihi::tihi:

ikke nuttede…ikke søde…SUPER nuttede og SUPER søde…ihhhh hvor gad jeg godt gramse på dem…og så lidt på deres mor… savner hende stadig…jeg tror egentlig aldrig jeg kommer over at jeg solgte hende…men jeg GLÆDER mig over at det lige netop var DIG der købte hende…

Lækre lækre lækre :slight_smile:

Jamen du skal være velkommen om et par uger når der er mere krudt i rumpen på dem. Uh jeg er glad for du valgte netop mig dengang…

Hov, dem har jeg ikke lige set.

Dejlige bebser - de har bare for lidt hvidt :wink:

Såå nuser! Dejligt at det hele bare går som det skal nu :slight_smile:

Takker, ja det går rigtig godt og de fyldte 14 dage i går og 2 er kun få gr fra at runde de 300 gr.

Hvor er de dejlige :wehuu:
Har haft for travlt i weekenden, så ser dem først nu :slight_smile:

Hvor er de fine :hjerte: