Den 1. gang

LouLou har fanget sin første (så vidt der vides) mus! :juhu::flag:
Den skulle selvfølgelig slæbes ind i stuen, så jeg kunne se den …

Den dufter godt …

Mon den gider lege?

Det gad den vist ikke rigtig (andet end stilleleg :tihi:), så nu har hun fået besked på, at tage sin mus og gå udenfor med den …

Er du ikke lidt utaknemmelig - her kommer hun med mad til dig og så vil du ikke have den? :muhaha:

Næste gang kommer hun nok med en rotte og forventer, at der er mere held med det :høhø:

Er det en spidsmus? Den ser lille ud.

Dygtig Loulou :ok:

hvor er hun bare dygtig :slight_smile:

Hæhæ, og lystrede hun så og tog sin mus med udenfor :muhaha:

Dygtig LouLou :hjerte:

[QUOTE=Eva;1278025]Er du ikke lidt utaknemmelig - her kommer hun med mad til dig og så vil du ikke have den? :muhaha:

Næste gang kommer hun nok med en rotte og forventer, at der er mere held med det :høhø:[/QUOTE]

Utak er verdens løn … det kan hun lige så godt lære allerede :cool:

[QUOTE=galath;1278057]Er det en spidsmus? Den ser lille ud.

[/QUOTE]

Jeg tror det var en halvstor museunge … den havde nok ikke lært endnu, at katte var farlige :S
Det lærer den nok aldrig … :fløjte:

Ja, det gjorde hun faktisk :ok:
Men så kom hun ind med den igen … og igen … og igen :rulleøjne:
Jeg ventede lidt for at se, om hun kunne finde ud af at spise den, men til sidst samlede jeg den op og smed i skraldespanden … ville ikke risikere, at den blev gemt et sted indendørs, hvor den kunne ligge og gå i forrådnelse :surrender1:

Nåh, det viser sig, at der er flyttet mus ind i huset :venter:
Nr. 2 død mus fandt jeg foran min computer, da jeg stod op … den så ud til være blevet slikket ihjel :tihi:
Nr. 3 piler levende (endnu :muhaha:) rundt ude i mit køkken …

:argh:

[QUOTE=Skattekat;1278216]Nåh, det viser sig, at der er flyttet mus ind i huset :venter:
Nr. 2 død mus fandt jeg foran min computer, da jeg stod op … den så ud til være blevet slikket ihjel :tihi:
Nr. 3 piler levende (endnu :muhaha:) rundt ude i mit køkken …

:argh:[/QUOTE]

Er du sikker på, at musene er flyttet ind og ikke er blevet flyttet ind? Det er Magics taktik. Han opdrætter muligvis sine egne inde bag opvaskemaskinen. Det er i hvert fald der, musene piler ind og bygger rede, når han slipper dem løs inde i huset.

Jeg ved det ikke, men lige nu render to mus omkring anklerne på mig … den ene er heldigvis Prinsesse Puttemus og hun havde fanget den anden, men slap den løs igen … hvorfor BEEEP gør katte altid det? :argh:
Nåh, men jeg kan da håbe, alle kattene er så optaget af de mus, at Strintkatten (som jeg stadigvæk ikke ved hvem er) glemmer at strinte rundt omkring … :kryds:

EDIT: Jeg har selv fanget den mus og smidt den udenfor indhegningen … hvis den vender tilbage, har den selv været ude om det! :rulleøjne:

Juhuuuu - så ved du den snart står på ormekur:-)

er der ikke uorden også i sæsonen for mus?

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1278316]

er der ikke uorden også i sæsonen for mus?[/QUOTE]
Jo, det vil jeg også mene … aner ikke hvorfor, der lige pludselig vrimler med mus her :øhmm:

dygtige Lou lou :slight_smile: <3