Den bette er blevet forkælet af Ravn (billedspam)

Her den anden dag fik jeg en pakke med posten fra Ravn, hvor hun udover lidt hash (ok, catnip) havde vedlagt lidt fjer og skind til Nobby… Som om kræet ikke er forkæler nok i forvejen :tihi:
Jeg fik ik lige oprettet tråden den dag, for var da KG lige var nede :slight_smile:

Men altså, fik taget et billede eller to af Nobby og en bette video… Og Ravn er jo voyer når det kommer til andres katte, så her er det :wink:

Er det kamera til mig?

Uuuuuh skind!

FJER! JAAAAH!

Det er hårdt at lege med nye ting…

Gulvet dufter gåååådt!

Er der mere til mig?

Hvad med det her?

Jeg fik ikke lige fanget Nobby mens han gik og daskede til tingene, som er hans normale leg… Men han kan også være en stille dræber :tihi:

//youtu.be/mCuL6s7lxjQ

Mig? Voyer? Naaarj da! :høhø:

Jaaa! :lovelove:
Jeg er vild med andres kattes reaktion på ting jeg sender med. :inlove: suk

Og det ser da hyggeligt ud som han ligger og tygger lidt i kaninpelsen… :tihi:

Skønne billeder, af en flot fyr :wehuu:

:smiley: Jeg har simpelthen tudet af grin over det “hash” :lol: Og kommer stadig til at smile med lyd nu jeg læser det igen :lol: :lol:

Nobby… han er søøøøøøød :slight_smile:

:smelter:

Åååååååårh, man kan da slet ikke stå for det søde fjæs… :gruppekram::hjertehop:

Det er jo helt vildt som han styrter rundt, i glædesrus over de nye ting… eller… :klapper: Men køn & dejlig, det er han! :wehuu:

Han ser ud til at nyde gaverne :slight_smile:

Nobby er altså den kæreste kat!

Men det er vist meget godt der ikke er mere liv i den kanin for så tror jeg ikke helt Nobby havde haft noget at tygge i :wink:

Dejlige billeder. :hjerte:
Sagas små pelsdimser gør også stadig lykke her i huset.:thumbup:

Nobby er bare lækker! Er vild med den lille plet, han har på næsen og de store, blå øjne :hjerte::hjerte:

:hjerte:

Hvor er han bare en SMUK kat - og sikke faaarlig han er sådan at slå et stykke skind ihjel helt alene.

Kys ham på hans fine fregne fra Tut :inlove:

Nobby :hjerte: … og den der kysseplet …

Ih, tak for alle jeres søde ord om Nobby - og hans kysseplet :tihi:

[QUOTE=Ravn;1055065]Mig? Voyer? Naaarj da! :høhø:

Jaaa! :lovelove:
Jeg er vild med andres kattes reaktion på ting jeg sender med. :inlove: suk

Og det ser da hyggeligt ud som han ligger og tygger lidt i kaninpelsen… :tihi:[/QUOTE]

Kaninpelsen er sjåv at daske til, for så flyver den og så kan man jage :muhaha:

Og den ene fjer er totalt savlet til :tihi:

Så Nobby er meget glad for tingene :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1055070]:smiley: Jeg har simpelthen tudet af grin over det “hash” :lol: Og kommer stadig til at smile med lyd nu jeg læser det igen :lol: :lol:

Nobby… han er søøøøøøød :)[/QUOTE]

:klapper:

Hey hey, tal pænt om min kats inaktivitet :tihi:

Der var mere aktivitet først - fik det bare ik lige fanget :slight_smile: Billedet hvor jeg viser ham skindet er os taget omkring 10 sek før han fik sat kloen i min finger fordi han skulle HA den der spændende ting :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1055114]Nobby er altså den kæreste kat!

Men det er vist meget godt der ikke er mere liv i den kanin for så tror jeg ikke helt Nobby havde haft noget at tygge i ;)[/QUOTE]

Jeg ved altså han før har fanget fugle, nå! :stuck_out_tongue:

[QUOTE=FinnFrode;1055123]Dejlige billeder. :hjerte:
Sagas små pelsdimser gør også stadig lykke her i huset.:thumbup:[/QUOTE]

De er nemlig herlige :smiley: Hun forkæler de små bæster, gør hun :slight_smile:

Ja ja jeg har set Nobby løbe. Så han KAN jo godt :slight_smile:

Det ser altså bare så sjovt ud den måde han leger i slow motion med det stykke pels :smiley: Han er DEJLIG!