Den dag verden blev større

og de tre snebolde opdagede, at der findes andre katte end mor og endda noget som Hellen kalder en “hund”!!

:tihi:

Lousiana starter med at lugte til en hundesnor

Colorado opdager, at det der lå på gulvet var LEVENDE!

Montana tager den direkte vej - og spørger hvad i ALVERDEN er du for en?

Håbet er lysegrønt… Colorado forsøger at snige forbi men Hugo har forlængst opdaget ham naturligvis:høhø:

Hvis du er stille, så vælter jeg ikke noget

To bamser

Tip stjæler deres mad, mens Fie ser væk:muhaha::rock::stuck_out_tongue:

Hej! Gir du en tår mælk?

Jeg siger det kun EN gang - du skal ikke komme ramlende ind i mig på den måde, forstået? Louisiana: JA! Jeg gør det aldrig mere i dag…

Møgunger…

Montana hold op med at sidde fast dernede i den seng! nej jeg vil ej!

Eddie var inde og hvæse af dem og snuse - men da ingen gad give ham opmærksomhed på det, så gik han igen. Tara gik ud, da hun så dem. Jeg har ikke set skyggen af hende siden, men det kommer nok:-)

De er ikke sammen med de andre dyr uden opsyn endnu. Jeg har ferie, og når jeg går kommer de i soveværelset.

Tip synes de er søde - og Fie tager det hele i stiv pote.
Nanoq er den eneste, der har vasket dem:hjerte:

Hold da op hvor er de blevet store!

Da jeg kom hjem fra KBH i går, efter Mogens og Elin havde passet dem her, fik jeg også et chok. Jeg synes de er dobbelt så store som da jeg tog af sted:-) Men ved siden af Hugo er de godt nok små:-)

:wehuu: Den serie er jo simpelthen ikke til at holde ud at se på :wehuu:

Åhhh hvor er de dejlige, - - og “frygtløse”:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::inlove:

Cats og Conni

Skøn billedserie! :thumbup:

Og wow hvor er de blevet store :hjerte:

Lige nu består dagen af to ting: slås eller sove - og nå ja æde. Det er sådan set det. De farer rundt og pludselig falder de i søvn. Det ser skægt ud:-)

Fantastisk billed og tekst !!! :tihi:

Jeg siger det kun EN gang - du skal ikke komme ramlende ind i mig på den måde, forstået? Louisiana: JA! Jeg gør det aldrig mere i dag…

[QUOTE=Kattetøsen-too;666348]Fantastisk billed og tekst !!! :tihi:

Jeg siger det kun EN gang - du skal ikke komme ramlende ind i mig på den måde, forstået? Louisiana: JA! Jeg gør det aldrig mere i dag…
[/QUOTE]

Ja det billede er bare GENIALT!

Ja Nanoq løber man ikke om hjørner med:-) Han var også den eneste der måtte gå ind til Fie, da de var nyfødte af to grunde

  1. Han er beregnelig
  2. Han tager ikke imod et nej for normalt går han hvor det passer ham når det passer ham, så da Fie stillede sig an, skubbede han hende væk med kroppen og gik videre over og så killingerne, så snusede han lidt i luften vendte sig og gik forbi Fie som om hun var luft - og åh var det bare killinger der lå der… tralalallala jeg går ned og spiser

:slight_smile:

De ser jo ud til at være dejligt uimponerede af det hele. Præcis som killinger bør være. :slight_smile: