Den danske indfødsretsprøve

Ok Sine det er vores hemmelighed [bigcool][bighitman]

-tihi tusinde tak

-wehuJeg er patriot -wehu

Ja ja blamere jer bare alle sammen-tihi-tihi

Jeg bestod også med bravour sidst den her tråd var oppe at vende. Men som jeg også skrev dengang, tror næppe jeg havde klaret den da jeg blev dansk statsborger for uha, nu over tyve år siden. Dengang skulle jeg blot forklare hvorfor jeg gerne ville være dansk.

Marina

Jep Sine

Vi vader da bare frem og tilbage idet-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester

:p:p:p-høhø-høhø

-wehu-wehu-wehu-wehu jeg må også blive her(havde jeg nu også regnet med) fik 39 rigtige-thumbs

[quote=Gitte E;79932]Jep Sine

Vi vader da bare frem og tilbage idet-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester

:p:p:p-høhø-høhø[/quote]

GIIIIIIIIITTE:shake:

Tillykke med opholdstilladelsen -høhø

Hvor ser man, hvor mange rigtige man har - jeg synes kun, jeg kan se, at der var mere end 32 rigtige, men hvor meget mere end 32, kan jeg da ikke se! Eller kan jeg??? Ups nu dumper jeg nok og bliver smidt ud af landet alligevel :eek:

Den sluttede da sådan her:

Patriot!

Du havde mere end 32 rigtige svar. Det betyder at du har bestået prøven, selv efter de nye skærpede krav.

Læs mere om indfødsret og andre nyheder hos MSN Nyheder

HA… Jeg fik ik engang 28 rigtige… jeg er en flopstar = dum :stuck_out_tongue:

-tihi-tihi-tihi-tihi-tihi-tihi
Glade tanker
Mona

[quote=Charlotte Oeh.;79939]Tillykke med opholdstilladelsen -høhø

Hvor ser man, hvor mange rigtige man har - jeg synes kun, jeg kan se, at der var mere end 32 rigtige, men hvor meget mere end 32, kan jeg da ikke se! Eller kan jeg??? Ups nu dumper jeg nok og bliver smidt ud af landet alligevel :eek:

Den sluttede da sådan her:

Patriot!

Du havde mere end 32 rigtige svar. Det betyder at du har bestået prøven, selv efter de nye skærpede krav.

Læs mere om indfødsret og andre nyheder hos MSN Nyheder[/quote]

Åh…nej…
Kære Charlotte kan du ikke blive -tihi

Jeg har jo lige lært dig at kende.
Og det vil jeg da gerne have lidt glæde af.

Mange gode hilsner
Mona
P.S. Sidst jeg tog testen:
Var det højeste man kunne få: Mere end 35
Er det så 35 eller 38 eller 39 -
Det må Guderne vide.

men er den ikke lavet om?

Jo, testen skulle være blevet sværere og samtidig er spørgsmålene nu en del af et større antal spm, som man så på en eller anden måde udvælger til at udgøre testen.

Og jeg kan stadig ikke se relevansen i Thorvaldsens museum! Nøjagtig ligesom jeg heller ikke ville kunne forstå, hvad jeg skulle vide noget om Louvre for, hvis jeg søgte fransk statsborgerskab!
Testen er, som jeg ser den, udelukkende udformet som et ren og skær paratvidensskema… deltag og håb på det rette antal rigtige… og vupti, nu er du dansk - til lykke… Man kunne lige så godt deltage i et lotteri med mange gevinstchancer!
Det ville være nogenlunde lige så fortællende om en indvandrers forståelse af opbygningen i det danske samfund!

Suisse hvor der er sne og rigtig julestemning

Iiihhh Hvor skønt. Så godt billederne ude til højre, rigtig julevejr-wehuu

[quote=Mona;79955]Åh…nej…
Kære Charlotte kan du ikke blive -tihi

Jeg har jo lige lært dig at kende.
Og det vil jeg da gerne have lidt glæde af.

Mange gode hilsner
Mona
P.S. Sidst jeg tog testen:
Var det højeste man kunne få: Mere end 35
Er det så 35 eller 38 eller 39 -
Det må Guderne vide.[/quote]

Det er da lidt irriterende - man vil da godt vide, hvor god man er -wehu - så er det da ikke nok med “mere end 32” - det er nok konkurrencemennesket, der kommer op i mig, og hvordan kan Gerner se, at han havde 39 rigtige??

Nåh pyt, jeg fik jo min opholdstilladelse -thumbs

Jeg bestod -wehu

Mon jeg kan bruge resultaet til at få tilkendt fuld pension, i stedet for de 31/40 som jeg har fået tildelt :?

**
Patriot!

Du havde mere end 32 rigtige svar. Det betyder at du har bestået prøven, selv efter de nye skærpede krav. ****

Men sikke da nogen underlige spørgsmål…det meste af det er jo oldgammel danmarkshistorie…det kan sgu da være ligegyldigt at vide hvornår Søren Kierkegård levede…o.s.v.

Synes for øvrigt det er noget skod, at man ikke får at vide hvor mange rigtige man havde…

Lige den med Søren Kierkegaard er da lidt væsentlig pga intervallerne imellem tidsperioderne. Intervallerne er immervæk ret store.

Og Søren Kierkegaard har haft ret stor indflydelse på vores tanker, det er da f.eks. set i en tråd herinde i dag. :stuck_out_tongue: