Den danske Indfødsretsprøve

Prøv om du kan bestå testen.

Tjaa… Jeg dumpede :ups::ups::ups:

Jeg havde mere end 32 rigtige og er Patriot :smiley:

Jeg er også patriot… tror det hænger meget sammen med at jeg læser historie, så DE spørgsmål havde jeg jo temmeligt nemt ved -hahaha

jeg aner ikke hvor mange rigtige jeg havde men jeg kæmpe floppede. jeg er blevet flopstar.

Patriot!
Du havde mere end 32 rigtige svar. Det betyder at du har bestået prøven, selv efter de nye skærpede krav.

Læs mere om indfødsret og andre nyheder hos MSN Nyheder
.

Men man får ikke at vide , hvor mange rigtige svar man har…

Jeg havde også mere en 32 rigtige, men mange af dem var nu rene gæt.

:wehu:weeeeeeeeeee jeg er Patriot:wehu:

Om det så er noget at være stolt over, er straks en anden sag…tåbelig prøve:thumbdown:

Hvis jeg skal være ærlig syntes jeg det er en lidt latterlig prøve. :confused:

Jeg synes også det er en dum prøve… hvorfor skal man bestå den før man kan flytte til Danmark? Nogle af dem der kommer hertil, er analfabeter og kan umuligt lære at læse dansk så hurtigt at de kan bestå prøven.
Det er okay at stille krav (og endda høje krav), men den prøve er for åndsvag…

Den er komplet åndssvag… Hvorfor skal fremmede vide ting som mange danskere ik engang har styr på?

Synes da der er mange af de spørgsmål, hvor man hører folk der ikke ved det og aldrig har hørt om det…

Synes på den måde den er unfair…

Men ja, der skal stilles krav og gerne høje krav :slight_smile:

Ikke fordi jeg er racist - sådan må i ikke forstå mit indlæg…

[quote=Lena S;109180]Den er komplet åndssvag… Hvorfor skal fremmede vide ting som mange danskere ik engang har styr på?

Synes da der er mange af de spørgsmål, hvor man hører folk der ikke ved det og aldrig har hørt om det…

Synes på den måde den er unfair…

Men ja, der skal stilles krav og gerne høje krav :)[/quote]

Er helt enig. Mange af de ting der bliver spurgt om aner jeg intet om, og har ikk hørt om det. Og nu er det ikke sååå lang tid siden jeg gik i skole.:thumbdown:

Lena S - jeg forstår ikke dit indlæg som racistisk :slight_smile:
Det er okay at have holdninger… (Nu bliver jeg måske upopulær) men jeg synes ikke at det er okay, at folk der ikke er danske statsborgere laver ulovligheder her. Så skal de hjem - medmindre de ikke kan komme hjem fordi der er krig eller de vil blive forfuldt eller tortureret.
Men 2. generaltions indvandrere ER danskere, og hvis de laver problemer, så skal vi tage hånd om dem, som vi gør om “etninske danskere”. Men der er helt afgjort problemer med integrationen… men også med medierne der altid blæser det mere op, når det er indvandrere der laver ulykker :S De lægger altid tryk på det når der er tale om ikke-etniske danskere! Så er det klart at der er en del danskere der bliver foruroliget…

mega flopstar her…godt jeg er indfødt, ellers var jeg da aldrig blevet dansker.

Patriot :slight_smile:

Jeg kan åbenbart min historie - mere end 32 rigtige; :slight_smile:

Men jeg er så nysgerrig, at jeg vil vide - er det ét - som var forkert.
Og hvilket/hvilke…æv…

Mange hilsner
Mona

Jeg er mini-viking… 28-31 rigtige :stuck_out_tongue: Men er jo heller ikke så gammel :smiley:

Jeg bestod ikke :slight_smile: Men man skal vist bare have klæbehjerne for at bestå - sådan udtalte hende på biblioteket det i hvert fald lol…

ØV… Jeg blev mini-viking mellem 28-31 rigtige… Ville da gerne kunne dem alle! det er streber genet der kommer frem der!

Jeg vil også bare gerne vide hvad for nogle jeg svarede forkert!! men altså dem med en kunstner/maler/videnskabsmand vidste jeg ikke og heller ikke den med ham der lavede skulpture, så de er rene gæt!!

Men, ja… underlig måde at tolke om man er dansk eller ej!! Hader indvandre/udlændinge debat!