Som nogle ved, har jeg været i Skotland og på Orkneyøerne.
En fantastisk rejse med te-selskab hos Loch Ness uhyret
(kælenavn Nessie)
Tatoo på Edinburgh Castle.
Flot flot oplevelse.
I aftes kom jeg hjem.
Hele modtagelseskomitéen stod parat.
Det var stort…
Mozart løb hylende og skrigende rundt i stuen.
Da jeg satte mig ned på gulvet, sprang han op i skødet - bed mig i kinderne - rev mig i håret - ned på gulvet - rullede og rullede stadig hylende og skrigende - og bed mig i tæerne.
Moar, moar du er den eneste ene…
Og med ét blegnede Loch Ness uhyret og Skotland totalt…
Åh hvor er det bare sødt. -wehuu Sød beskrivelse. Velkommen hjem.
Og hvorfor er det så at der alligevel går et gys igennem hele min krop da jeg ser det foto af Loch Ness-uhyret. Gys gys gys gys brrrrrr, hvad er dog det??! -what-what-what:klapper: (den historie sidder godt nok dybt i mig, jeg er møjbange for det Loch Ness uhyre, kan ikke gøre for det, altså -tihi )
Velkommen tilbage, og hvor må det bare have været skønt at blive modtaget sådan, efter en ferie… Og forstår godt hvorfor den misser får Nessie til at blegne Mums…
Velkommen hjem Mona, dejligt at være hjemme hos dejlige misser, som tydligvis har savnet en, ikke :?
Skotland er fantastisk har selv været der, for mange år siden efterhånden, og også været på på Edinburgh Castle, og vandret rundt i naturen… kunne tænke mig at komme derover igen
Velkommen hjem! og sikken en velkomst vi havde også 7 ivrige katte som velkomstkomité, men ingen så ihærdig om Mozart, som helt sikkert havde savnet sin moar