Den eneste ene

Som nogle ved, har jeg været i Skotland og på Orkneyøerne. :wehuu:
En fantastisk rejse med te-selskab hos Loch Ness uhyret
(kælenavn Nessie)
Tatoo på Edinburgh Castle.
Flot flot oplevelse.

I aftes kom jeg hjem.

Hele modtagelseskomitéen stod parat.

Det var stort…:kor:

Mozart løb hylende og skrigende rundt i stuen.

Da jeg satte mig ned på gulvet, sprang han op i skødet - bed mig i kinderne - rev mig i håret - ned på gulvet - rullede og rullede stadig hylende og skrigende - og bed mig i tæerne.

Moar, moar du er den eneste ene…:hjertehop:

Og med ét blegnede Loch Ness uhyret og Skotland totalt…

Åh, hvor dejligt, Mona :yah:

Og velkommen hjem!

Åh hvor er det bare sødt. -wehuu Sød beskrivelse. :inlove: Velkommen hjem. :velkommen:

Og hvorfor er det så at der alligevel går et gys igennem hele min krop da jeg ser det foto af Loch Ness-uhyret. Gys gys gys gys brrrrrr, hvad er dog det??! -what-what-what:klapper: (den historie sidder godt nok dybt i mig, jeg er møjbange for det Loch Ness uhyre, kan ikke gøre for det, altså -tihi :besvimer: )

:wehuu: - der er bare intet der er bedre en ens missekat:hjerte:

Forresten, velkommen hjem Mona! Håber det var en rigtig dejlig tur:yatta:

Velkommen hjem Mona…

Håber du har haft en fantastisk tur…

Årrh hvor dejligt at komme hjem til sådan en dejlig misling :smiley:
Velkommen hjem Mona :slight_smile:

Velkommen hjem, Mona. Hvor er det skønt, at du havde en dejlig tur.

Så fatter man rigtig betydningen af ‘Ude er godt, men hjemme er bedst’. :ok:

Og med den velkomst, er man da bare solgt. :wehuu:

:velkommen: hjem.
Den bedste velkomst man kan få, er fra en kat :wehuu:

Velkommen hjem igen :slight_smile:

Det er ellers et godt billede du har fået af Nessie :rock:

Hvorfor rejse så langt, når man har sit eget uhyre til at bide sig i tæerne
derhjemme :cool:

Velkommen hjem :slight_smile:

Velkommen hjem Mona! :thumbup:
Og sikke en dejlig velkomst at få. :hjerte:

Velkommen hjem Mona. Godt du er kommet hjem til misserne igen og os kattegale der også har savnet dig :thumbup:

Velkommen tilbage, og hvor må det bare have været skønt at blive modtaget sådan, efter en ferie… :thumbup: Og forstår godt hvorfor den misser får Nessie til at blegne :wehuu: Mums… :hjerte:

Åh Mozart din lille tosse :wehuu:

Velkommen hjem mit bette rensdyrlam. Mozart er nu ikke den eneste der har savnet dig:knuser:

Velkommen hjem Mona, dejligt at være hjemme hos dejlige misser, som tydligvis har savnet en, ikke :?
Skotland er fantastisk :hjerte: har selv været der, for mange år siden efterhånden, og også været på på Edinburgh Castle, og vandret rundt i naturen… kunne tænke mig at komme derover igen :ok:

Velkommen hjem! og sikken en velkomst :smiley: vi havde også 7 ivrige katte som velkomstkomité, men ingen så ihærdig om Mozart, som helt sikkert havde savnet sin moar :wehuu: