Den f****** Tante Tut!

Se nu bare der…
Nu er klokken 1.00 og jeg er endnu ikke gået i seng, trods det at jeg har en af de dejligste mænd i min seng. :besvimer:

Nææ nej, jeg sidder da her ved computeren og skal da lige se, hvordan det går med den enes kat og den andens ditto. :øhmm::øhmm:

Jeg fortalte ellers Tante Tut, at jeg altså ikke lige troede, det var et forum for mig…og se nu bare her.
Opvasken venter, vasketøjskurven er fuld og manden er meget forsømt!!!

Og fisme ikke om der er en ny kat på vej til mig :ups::ups:

Nå, spøg til side… hvor er jeg glad for at have “fundet” jer alle.
Der er virkelig en hyggelig tone her på forummet og jeg er glad for at være en del af det.
Glæder mig til at lære jer at kende og til I lærer mig at kende…

Sov godt fra det “mørke” Jylland

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

[quote=Sannela;466271]Se nu bare der…
Nu er klokken 1.00 og jeg er endnu ikke gået i seng, trods det at jeg har en af de dejligste mænd i min seng. :besvimer:

Nææ nej, jeg sidder da her ved computeren og skal da lige se, hvordan det går med den enes kat og den andens ditto. :øhmm::øhmm:

Jeg fortalte ellers Tante Tut, at jeg altså ikke lige troede, det var et forum for mig…og se nu bare her.

Der er virkelig en hyggelig tone her på forummet og jeg er glad for at være en del af det.

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:[/quote]

Lige mine ord! Har dog heldigvis en mand der lige pt sidder ved en anden computer og laver forbandelser over hans modspillere i hjerterfri… :wehuu:

Jeg har jo valgt, at være den yngre model…så min mand er i så fremskreden en alder, at han skulle i seng!!!
Eller også var det fordi han var den eneste af os der skulle tidligt op imorgen :tihi::tihi:

[quote=Sannela;466277]Jeg har jo valgt, at være den yngre model…så min mand er i så fremskreden en alder, at han skulle i seng!!!
Eller også var det fordi han var den eneste af os der skulle tidligt op imorgen :tihi::tihi:[/quote]

Han lyder da som en fornuftig mand… Herhjemme står vi ikke så tidligt op… Jeg går hjemme og manden møder først kl 9… Så der er massere af kvali-tid om aftenen :wink: At jeg så bruger min kvali-tid på fribilsk at trykke på FORSIDE heeeeeele tiden er jo bare en mindre detalje :tihi:

Ja, jeg bruger min tid med at trykke på : NYE INDLÆG I FORUM
:høhø::høhø::høhø::høhø:

[quote=Sannela;466281]Ja, jeg bruger min tid med at trykke på : NYE INDLÆG I FORUM
:høhø::høhø::høhø::høhø:[/quote]

Vi forstår da at bruge vores tid fornuftigt… og når der ikke sker andet… Ja så kan man jo snakke om det… hahaha…

Sikke da sent i er kommet i seng i to :smiley:

(siger jeg, som er blevet af glad for siden at jeg tjekker den over mobilen, når jeg er gået i seng) :wink:

[quote=Sannela;466271]Se nu bare der…

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:[/quote]

:guitar: :guitar: :guitar:

Husk lige at sige, at jeg havde advaret dig om at KG er STÆRKT VANEDANNENDE.

:pc:

Tak for din dejlige kærlighedserklæring - jeg elsker også dig.

:hjertehop: :hjertehop: :hjertehop:

[quote=Lotte;466328]Sikke da sent i er kommet i seng i to :smiley:

(siger jeg, som er blevet af glad for siden at jeg tjekker den over mobilen, når jeg er gået i seng) ;)[/quote]

:uha::uha:

Det kan jeg heldigvis ikke, så fik jeg da heller ikke tid til at sove - for der sker jo hele tiden nyt og spændende herinde.

:slight_smile:

Det kan jeg heldigvis ikke, så fik jeg da heller ikke tid til at sove - for der sker jo hele tiden nyt og spændende herinde.

:)[/quote]

Hihi, den blir ofte os sent inden jeg falder i søvn - men pyt :klapper:

Uha jeg må være storslem… Min bærbare står ved siden af sengen, elsker at falde i søvn til en film…
Men den står da også på KG, så mens filmen køre tjekkes der for nye indlæg… Og vågner jeg midt på natten får den da lige en opdatering, for at se om der er sket nyt… Kan bare ikke lade vær

[quote=Henriette;466405]Uha jeg må være storslem… Min bærbare står ved siden af sengen, elsker at falde i søvn til en film…
Men den står da også på KG, så mens filmen køre tjekkes der for nye indlæg… Og vågner jeg midt på natten får den da lige en opdatering, for at se om der er sket nyt… Kan bare ikke lade vær[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Ja, så er man fisme afhængig !!! :tihi:

Kattegal, kattegal jeg er alså vild med dig. Kattegal, kattegal jeg er vild med dig :hjerte:

Jeg sidder på seminaret og skriver projekt. Når de andre holder rygepause holder jeg kattegalpause…vi er lige afhængig :pote:

[quote=Ulla;466546]Kattegal, kattegal jeg er alså vild med dig. Kattegal, kattegal jeg er vild med dig :hjerte:

Jeg sidder på seminaret og skriver projekt. Når de andre holder rygepause holder jeg kattegalpause…vi er lige afhængig :pote:[/quote]

Ja, jeg har også gang i en masse småprojekter herhjemme.
Når man så ind imellem har fortjent en pause…ja, så er det foran computeren med en kop kaffe.
Og gæt hvilken side jeg lander på :ups: