Den fedeste kommentar at gå til weekend på :)

en af mine skønne kolleger har netop fået det sjoveste spørgsmål jeg har hørt i min IT karriere

Hvordan kan man aktivere microsoft??

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

ja hvordan kan man egentlig aktivere dem - har de været sløve for nylig?? mangler de sukker ?? skal de have en kasse redbull??

Needless 2 say ligger vi og er ved at krepere af grin lige nu… er der andre der har gode bud på hvordan vi kan aktivere Microsoft??

[quote=Battlestar;474264]en af mine skønne kolleger har netop fået det sjoveste spørgsmål jeg har hørt i min IT karriere

Hvordan kan man aktivere microsoft??

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

ja hvordan kan man egentlig aktivere dem - har de været sløve for nylig?? mangler de sukker ?? skal de have en kasse redbull??

Needless 2 say ligger vi og er ved at krepere af grin lige nu… er der andre der har gode bud på hvordan vi kan aktivere Microsoft??[/quote]

Ja her hjælper en pelsmus nok ikke ??

:klapper::klapper:

Det er skisme et godt spørgsmål -LOL-LOL-LOL

-LOL

Jeg har hørt AnnK giver garanti på Da Bird´en :høhø:

[quote=DK Thomani;474271]-LOL

Jeg har hørt AnnK giver garanti på Da Bird´en :høhø:[/quote]

Jeps… og hvis alle andre end jeg lægger Microsoft til så har jeg sandelig også tænkt mig at overholde den garanti! -LOL

[quote=Battlestar;474264]en af mine skønne kolleger har netop fået det sjoveste spørgsmål jeg har hørt i min IT karriere

Hvordan kan man aktivere microsoft??

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

ja hvordan kan man egentlig aktivere dem - har de været sløve for nylig?? mangler de sukker ?? skal de have en kasse redbull??

Needless 2 say ligger vi og er ved at krepere af grin lige nu… er der andre der har gode bud på hvordan vi kan aktivere Microsoft??[/quote]

:klapper: Hvor godt spurgt :klapper: og som man råber i skoven får man svar.

Åhhhhh der er ikke noget så sundt som et godt grin !

Minder mig om engang, hvor en kollega råbte højt - og i fuld alvor- ud over hele kontoret:

“Er der nogen der har et telefonnr. til 3 x 34 i Odense”
Det var dengang fyn havde område nr. 09, så hvor svært kunne det lige være at huske dét nr.

Jeg tror desværre de kræver en aktiveringsydelse for at komme op i omdrejninger. -LOL

Måske kan ‘‘Do you want an apple’’ få dem ud af starthullerne :slight_smile:

Microsoft? Dem med WinDOZE Exploder…? I “gamle dage” yndlingsvitsen i USA, fordi Windows jo kan holde siesta når man mindst har brug for det. Maybe they are still dozing off…:slight_smile:
VH
Susanne

Hmmm, troede faktisk der var flere der ledte efter opskriften på at de-aktivere Windows end omvendt …

Nå, men hvis nogen hitter ud af det, så afprøver jeg da gerne teorien næste gang jeg besøger vores HQ i Hellerup - og ellers er der da helt sikkert nogle kolleger, der gerne tager turen 2. sal og tester :smiley:

For nogle måneder siden, strejkede min Windows … jeg havde tilsyneladende ikke givet den nok opmærksomhed. :S “Windows tjenester er holdt op med at fungere” fik jeg at vide, og så var den ellers ubrugelig. :ked:

Jeg genstartede utallige gange, mens jeg undskyldte og lovede guld og grønne skove. Det hjalp nogle gange, men jeg kunne godt se at der skulle mere til. :brist:

Jeg forsøgte med systemgendannelser - jeg vidste jo at vi havde været gode venner engang. Men nej … jeg anede ikke hvad jeg skulle stille op.

Jeg blev efterhånden bange for, at min Windows havde fundet en anden bruger. Jeg satte hårdt ind med malware- og virusscanninger, samt opdateringer til min elskede Windows.
Windows var simpelthen så sur på mig, at jeg ikke engang kunne søge efter opdateringer. -surrender
Nøj, hvor var jeg ulykkelig.

Jeg var nået helt derud, at jeg tænkte “det er simpelthen typisk Microsoft!! Måske man skulle prøve det der Apple…?” Det var virkelig grænseoverskridende for mig. Jeg har jo aldrig haft lyst til Apple før…

Men netop dér, var det som om Windows kunne læse mine tanker … det begyndte at fungere i længere og længere tid af gangen … og pludselig en dag, kunne jeg sørme opdatere!! :wehu:

I dag er alt som det plejede at være, og vi er meget glade for hinanden. Vi overvejer endda at udvide familien med en lille netbook. :slight_smile:

Det minder mig lidt om The Simpsons, hvor Homer bliver bedt om, at “press any key”, hvorefter han panisk siger: “Where is the anykey” ? :tihi:

tak for nogle kanon svar… der blev lørdagen også lige reddet :slight_smile:

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

[quote=Battlestar;474264]
ja hvordan kan man egentlig aktivere dem - har de været sløve for nylig?? mangler de sukker ?? skal de have en kasse redbull??

Needless 2 say ligger vi og er ved at krepere af grin lige nu… er der andre der har gode bud på hvordan vi kan aktivere Microsoft??[/quote]

Hm-- send dem en kasse MacIntosh æbler? :slem: :slem: :slem:

-LOLFedt nok

Min mand og jeg fik engang dette spørgsmål af min mor:

Hvorfor sker der ikke noget når jeg trykker på internet ekspludere :tihi:

Min mor spurgte min søster…:“Hvordan kommer jeg hjem til mig selv?!”…
Hvorefter min søster svarer:“Du går vel bare hjem?”
Det viste sig så, at hun ville spørge om, hvordan man fik hendes msn frem…

Hun har også engang vendt musen om, hvor hun desperat råber efter min bror og siger:“Hvorfor virker musen ikke!?.. Der er noget galt med den!”…

Og så når hun skal sige “ALT” (knappen)…så siger hun alt ligesom på tysk… omg…

Har engang set et tv klip med en Amerikaner det bliver spurgt om noget mht. Danmark, hvorpå han svarer: “Denmark? Isn´t that the capital of Ikea?”:tihi::doh:

De 10 dummeste IT-spørgsmål:
10. Og så var der kunden, som brugte sin computers CD-drev til at holde kaffekoppen. Hans spørgsmål lød således: “Hvordan får jeg min computers kop-holder ud igen?”
9. “Kan du ikke installere kabel-TV på min computer?”
8. “Kan du ikke sige mig, hvordan vejret bliver næste år?”
7. “Min datter er låst inde på badeværelset. Kan du dirke låsen op?”
6. “Kan du ikke arrangere keyboardet alfabetisk?”
5. "Computeren siger, at jeg skal trykke på ‘any’-tasten, men hvor er ‘any’-tasten?
4. En mand ringede bare ind for at sige, at et stinkdyr havde spist hans kabel. Hvad en supportafdeling skal gøre ved det, er svært at se.
3. “Hvor kan jeg få fat i noget software, jeg kan bruge til at spore UFO’er?”
2. “Hvorfor er min trådløse mus ikke forbundet til computeren?”

  1. “Kan du ikke genstarte internettet?”

Kilde: http://www.martinhegelund.dk/dumme-it-spoergsmaal-87.html

:klapper:-LOL

Øhhhhh…er jeg den eneste i hele verden, der sagtens kunne have spurgt om det samme?
Det findes vel ingen dumme spørgsmål…

[quote=Saphiira;474982]De 10 dummeste IT-spørgsmål:

  1. “Hvor kan jeg få fat i noget software, jeg kan bruge til at spore UFO’er?”
    [/quote]
    Det er faktisk ikke så dumt - det findes :wink:

http://setiathome.berkeley.edu/