Den Frederik....den Frederik

Lille Frederik-mand er her og der og alle vegne.

Jeg sidder og hygger mig med en kop kaffe m. fløde.
Tror jeg. :tihi:

Jeg vender ryggen til - og straks har Frederik-mand hele hovedet nede i min kop og sluprer løs - for derefter at vende sig mod mit vandglas -
han må jo selvfølgelig neutralisere kaffen. :tihi:

Kender I til katte, der altid har “næsen fremme”

Jeg har fjernet kaffen - men vandet lod jeg stå… Herregud.
Nu har Frederik -engel væltet det ud over mine papirer. :pote:

Frederik…efter en tynd kop kaffe…:tihi:

Jeg elsker den kat overalt på denne jord. :hjerte:

ORK ja…havde mine dyr orm, gariadia etc. så havde jeg også :tihi:
Ranya står oven i maden nærmest, og Tabita er frygtløs og en slagterkat (hund) om nogen. Sigariah snakker løs og så laver hun unoder.
Ind til nu idag er KUN en skål blevet knust…af ler så ingen poter blev skåret…dagen er lang endnu
Selv det bette måsehul til Simba 18…imorges hopsede han over på gemalens natbord og drak af hans krus med vand…Simba har fået ormekur …jeg fortæller ikke hvem der tog “mus” op i sengen:ups:

Nu har jeg en bengaler og han kan lide vand… vi skal huske lokumsbræt, glas med vand, vi skal ikke havde buket blomster og andet der vådt ellers hygger han sig gevaldig med det… det er ikke altid jeg syntes det er sjovt.
Nu hvor du skriver det med at havde ryggen til kort … Her forleden der ringet min tlf, mens jeg var ved at smørre en rugbrødsmad… jeg stod inde i stuen for der er signalet bedst … Diesel bengalen kom lige så glad ind med en pakke filet … Han var ikke tilfreds med jeg tog den fra ham…
Men man kan ikke lade være med smile af dem når de laver sådan unoder…

Mona jeg har jo Persere og de gør selvfølgelig ikke sådanne noget -engel

Åh ja!

Jeg kan godt blive lidt træt i hovedet en gang i mellem Gg

Willow er med over alt. Cola, kaffe, the, ALT skal smages på!

[quote=birtheras;261680]Mona jeg har jo Persere og de gør selvfølgelig ikke sådanne noget -engel

[/quote]

Og jeg som troede, at I andre havde de rene -engel -engel -engel

Åh det er da så dejligt med en “kaffesøster” eller det må jo være bror.

Ja her kender vi det også godt, ikke noget med at vende ryggen til noget man gerne vil have mere af endnu hi hi.

Han er skøn ham Frederik.
Hilsen Lisbeth

Hos os har vi taget konsekvensen af det og dækket op til misserne :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;261703]Hos os har vi taget konsekvensen af det og dækket op til misserne :slight_smile:

[/quote]

Tak for idéen Charlotte. :fløjte: :fløjte:

Hjemme hos os skal vi godt nok heller ikke vende ryggen til…

i forgårs løb Sethi med en halv pizza… behøver jeg sige at der var meget oprydning -LOL

[quote=Battlestar;261721]Hjemme hos os skal vi godt nok heller ikke vende ryggen til…

i forgårs løb Sethi med en halv pizza… behøver jeg sige at der var meget oprydning -LOL[/quote]

:klapper::klapper::klapper:

Katte der stjæler? kender jeg ikke noget til :fløjte:

Flykra stikker snuden ned i alle glas…også gæsternes :ups:

Artos er over det hele…dagen efter at han flyttede ind stjal han min morgenmad :uha: Forleden dag sad han på gulvet og gumlede på noget…det viste sig at være en kaffebønne…nam nam og siden har han været helt elektrisk når vi drikker kaffe :besvimer:

Dejlige frække Frederik, jeg håber aldrig du forandrer dig.
Her den anden dag måtte Mogens nøjes med en bøf, for Leopold huggede den anden.
Godt det ikke var den ene af mine han tog. :tihi:
Jeg vendte også ryggen til i 10 sek. og da jeg kiggede igen, sad der en kat med et saligt udtryk i ansigtet, så meget oksefars havde han aldrig fået/hugget før:?
Knus Elin

Godt du har Frække Frederik og resten af banden til at holde dig i gang Mona.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu: