Den kat altså

Ja, det et Elias, det frække dyr :tihi:

Jeg sidder og spiser hakkebøf - godt fulgt at 4 lækkersultne øjne. :savle:

Til sidst overgiver jeg mig og skærer et stykke bøf af, som deles i to, et til hver kat :smiley:

Mens jeg er optaget af, at få stykkerne kastet, så Robin også har en chance for at få noget - tror I så ikke at Elias skynder sig at gafle resten af bøffen - og ned på gulvet, hvor han sidder og knurrer som en ulv, sikker på at både jeg og Robin ville blive så bange, at vi ikke turde tage den fra ham :muhaha:

Han er fræk som en slagterhund - men jeg kunne jo alligevel ikke lade være med at more mig lidt over hans frækhed. :slem:

Så kan du lære at passe bedre på din mad… :lol:

Haha hvor fantastisk! :smiley:
Dyyyygtig Elias! :smiley:

Sej mis., ham Elias
Xuie er pæcis lige sådan og selvom hun er den absolutte mindste mis størrelsesmæssigt så tør ingen tage hendes fangster fra hende. Hun gaflede en kylle idag inden jeg fik den ordenligt ud af mikroovnen og skyndte sig over i køkkenvindueskarmen med den. Ingen skulle have noget klinket.

Jeg er ret overbevist om, at der er noget siam i den kat :tihi: Der er INTET af mit mad, der lades ubevogtet i bare 2 sekunder :smiley:

LOL! På nøjagtigt samme måde forsvandt resten af min kylling forleden, da Mikkeline lige var hurtigere end sin egen skygge :slight_smile: Møgkat - men undvære hende ville vi nu heller ikke :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Eva;988356][…]Mens jeg er optaget af, at få stykkerne kastet, så Robin også har en chance for at få noget - tror I så ikke at Elias skynder sig at gafle resten af bøffen - og ned på gulvet, hvor han sidder og knurrer som en ulv, sikker på at både jeg og Robin ville blive så bange, at vi ikke turde tage den fra ham :muhaha:
Han er fræk som en slagterhund - men jeg kunne jo alligevel ikke lade være med at more mig lidt over hans frækhed. :slem:[/QUOTE]

Herligt. Han troede vel bare, at du skulle dele med Robin… :klapper:

:tihi:

Nå ja, når du ikke er hurtig nok, så må Elias tage sagen i egen pote :stuck_out_tongue:

:smiley:

Hvad er et nu man siger; “Den kloge narrer den mindre kloge” :stuck_out_tongue:
Men det gælder nok ikke i dette tilfælde

PS: Jeg bliver også ‘narret’ ind i mellem :høhø:

:slight_smile:

Jeg er nu også sikker på Elias mente du skulle dele det afskårne stykke med Robin hæhæ :stuck_out_tongue:

:lol::lol::lol:

Nej altså…du må da lære § 1 i katteregler, når du skal spise. Man giver først kattene en bid af det, man skal spise…dernæst giver du dem en bid til…og SÅ er det din tur til at spise. :slight_smile:

Ja, det er meget nødvendigt med det madøre i huset :tihi:

[QUOTE=PiaB;988369]Haha hvor fantastisk! :smiley:
Dyyyygtig Elias! :D[/QUOTE]

Elias synes du har ret - jeg er knapt så enig :muhaha:

[QUOTE=kamikaze;988379]Sej mis., ham Elias
Xuie er pæcis lige sådan og selvom hun er den absolutte mindste mis størrelsesmæssigt så tør ingen tage hendes fangster fra hende. Hun gaflede en kylle idag inden jeg fik den ordenligt ud af mikroovnen og skyndte sig over i køkkenvindueskarmen med den. Ingen skulle have noget klinket.[/QUOTE]

De slipper afsted med meget bare fordi de er små og søde - men det varer jo ikke evigt :smiley:

Maden var ikke ubevogtet, så havde der intet været at dele - men jeg var uopmærksom i et ssekund og det var nok :venter:

[QUOTE=Susanne W;988497]LOL! På nøjagtigt samme måde forsvandt resten af min kylling forleden, da Mikkeline lige var hurtigere end sin egen skygge :slight_smile: Møgkat - men undvære hende ville vi nu heller ikke :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg vil bestemt heller ikke undvære møgkatten :hjerte:

Ja, det ville have passet ham fint med 2/3 til ham og resten til deling mellem mig og Robin. Lille grådige bæst

Ja, han er en strid banan :argh:

Og det gjorde han så - den bandit :muhaha:

Hvad er et nu man siger; “Den kloge narrer den mindre kloge” :stuck_out_tongue:
Men det gælder nok ikke i dette tilfælde

PS: Jeg bliver også ‘narret’ ind i mellem :høhø:

:)[/QUOTE]

Jo i dette tilfælde var han jo den klogeste - han fik da reddet sig en halv bøf :smiley:

Det fik Robin nu alene - så kunne jeg spise ærterne :S

Ja bare grin af en stakkel, der mistede en halv bøf til det lille grådige madøre :smiley:

Den regel vil Elias godt skrive under på :tihi:

Ja se, det ku’ mine aaaaaldrig finde på :fløjte:

Så tror jeg også på julemanden :smiley:

:nissevink:

[QUOTE=Eva;989049]Så tror jeg også på julemanden :smiley:

:nissevink:[/QUOTE]

Jamen han kommer også lige om lidt. :høhø:

Med en Fie i huset, ville du have lært aldrig at flytte dig fra din tallerken - uanset årsagen.

Elias lyder helt vild dejlig :inlove:

:tihi: Åhhhh altså, den lille røver :hjerte: Kan man andet end holde af de små kræ :hjerte:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;989063]Med en Fie i huset, ville du have lært aldrig at flytte dig fra din tallerken - uanset årsagen.

Elias lyder helt vild dejlig :inlove:[/QUOTE]
Klog af skade, går jeg rundt i stuen med min tallerken i hånden og spiser, hvis Skygge er i nærheden.
Han er nemlig (i modsætning til de andre) totalt hæmningsløs og stokdøv med mad i nærheden.