Den kat altså

:tihi: :tihi: :tihi:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;989063]Med en Fie i huset, ville du have lært aldrig at flytte dig fra din tallerken - uanset årsagen.

Elias lyder helt vild dejlig :inlove:[/QUOTE]

Han er helt vild dejlig - den lille madtyv :hjerte:

NEJ - og han er højt elsket - og det tror jeg godt, at han ved :inlove: :inlove:

[QUOTE=Mega;989354]Klog af skade, går jeg rundt i stuen med min tallerken i hånden og spiser, hvis Skygge er i nærheden.
Han er nemlig (i modsætning til de andre) totalt hæmningsløs og stokdøv med mad i nærheden.[/QUOTE]

Så slem er Elias trods alt ikke - jeg kan da sidde og spise min mad, bare jeg holder et vågent øje med ham :smiley:

Hehe… Lille bølle :smiley:

Her kunne kattene ikke drømme om at stjæle noget. Når vi bare er Ole og jeg så tager vi ikke maden ind til bordet, eller altså… vi øser op på tallerkenerne ude i køkkenet og sætte os så ind i stuen. Og misserne kunne ikke drømme om at stjæle noget, hverken fra vores tallerkener eller fra det der står ude på køkkenbordet. uanset hvad det er :slight_smile: Vi har ikke gjort noget særligt for at lære dem dette, de er bare ikke interesserede :slight_smile:

[QUOTE=PivC;989521]Hehe… Lille bølle :smiley:

Her kunne kattene ikke drømme om at stjæle noget. Når vi bare er Ole og jeg så tager vi ikke maden ind til bordet, eller altså… vi øser op på tallerkenerne ude i køkkenet og sætte os så ind i stuen. Og misserne kunne ikke drømme om at stjæle noget, hverken fra vores tallerkener eller fra det der står ude på køkkenbordet. uanset hvad det er :slight_smile: Vi har ikke gjort noget særligt for at lære dem dette, de er bare ikke interesserede :)[/QUOTE]

Sikke nogle flinke katte I har :smiley:

Her stjæles der med arme og ben - men hvis jeg siger nej, så stopper man trods alt :tihi:

Når jeg læser herinde så bliver jeg nogle gang forundret over hvor “velopdragne” vores katte er. hehe…

Det forstår jeg godt - for der er fyldt med bøller herinde :muhaha:

(Det er altså kattene, jeg mener) :lol:

Hahaha - dygtig kat :klapper: :klapper: Han ved da hvordan man får det bedste mad - især et smart trick at smide det på gulvet så du HELT sikkert ikke ville tage det tilbage :tihi:

Føler mig heldig med Nobel ikke gør den slags… Vi spiser tit i sofaen, mens han ligger og blunder ved mine ben… Er kun tun jeg ikke kan sætte mig med, og med torskerogn bliver der holdt meget øje med mig :slight_smile: