Den Leopold Den Leopold;o))

For et stykke tid siden ville han have sele på inden vi gik ud.
Idag vi kom hjem fra Viborg, forlangte den plettede at komme ud. Jeg åbnede døren og han gik ud i carporten, hvor han begyndte at kalde.
Jeg gik ud til ham og spurgte ham hvad han ville. Leopold kiggede op på mig og mjavede og begyndte at gå, kiggede igen på mig og mjavede. Jeg nussede ham og han gik igen et par skridt, kiggede på mig og jeg nussede igen. På den måde kom vi helt op til skov kanten, hvor han kiggede på mig og mjavede på en lidt anden måde. Jeg blev stående, lidt i tvivl om hvad han ville. Sjovt nok var det præcis det han ville have mig til.
Katten gik op og skrabede et hul og besørgede det han skulle, dækkede til og kom tilbage til mig og mjavede igen.
Så gik turen tilbage på samme måde som da vi gik ud.
Da vi var inde fik han lidt mad og nu snorker han om kap med Mogens på sofaen.
Den dejlige missekat bliver ved med at overraske mig.
Knus Elin

Lige et billede af hvad han også kan finde på;o))

nåh en hyggelig historie-love - nogen gange er det bare som om der er et bånd missen og en imellem, der gør at man forstår dem på et vist plan-wehuu

Rigtig hyggelig historie.

Når jeg går tur rundt om huset med Victoria så snakker vi også sammen. Hun behøver heller ikke have snor på for hun løber ingen steder. Syntes hun at turen har været for kort, ja så napper hun lige en tur mere.

Sikke sød historie.
Her vil Zilaz ha’ mig med når han skal spise, så skal jeg ae ham på ryggen og snakke med ham, han bliver helt salig hver gang.

Hvor er han da bare herlig -wehuu -wehuu

Den Leopold er altid god for en sjov og underholdende historie

-wehu-wehu-wehu-wehu-wehu

Ja han er dejlig og jeg er bare helt vild med den kat.
Lige nu er han ude og skræmme livet af naboes katte, tror jeg nok. Han sagde godt nok ikke hvor han gik hen;o))
Knus Elin

Åhhh altså…
Dejlige dejlige dejlige Leopold-wehuu-wehuu-wehuu

Nu du er SÅ godt til at skrive, burde du lave en bog om Leopold… Er sikker på, du kunne lave en kanon bog om Leopold og hans allergoeste legekammerater og mennesker…

Han er godt nok fin-wehuu-wehuu-wehuu

[QUOTE=Copycat;73916]Åhhh altså…
Dejlige dejlige dejlige Leopold-wehuu-wehuu-wehuu

Nu du er SÅ godt til at skrive, burde du lave en bog om Leopold… Er sikker på, du kunne lave en kanon bog om Leopold og hans allergoeste legekammerater og mennesker…[/QUOTE]

Hvis jeg skrev sådan en bog, ville jeg få en masse vrede menner på nakken. Tænk hvis kattene fik poter i sådan en bog og de lærte alt det den plettede kan;o))
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;73953]Hvis jeg skrev sådan en bog, ville jeg få en masse vrede menner på nakken. Tænk hvis kattene fik poter i sådan en bog og de lærte alt det den plettede kan;o))
Knus Elin[/quote]

Den skal i hvertilfæller ikke falde i poterne på Ferina og Nikita

-LOL-LOL-LOL-LOL

Hvor er han fin og klog den Leopold.

Ja de er klogere end man regner med - i virkeligheden er det bare os der er dumme og ikke er så gode til kattesprog -tihi Hvor er han sød -wehuu