Den lille lodne Laki

Vores killinger bliver jo så store nu.
De er 13 uger i morgen, og den første er flyttet hjemmefra.

Det er ikke spor sjovt at sige farvel til sådan en lille en :frowning:

Ham her, Laki, er den jeg får det sværest ved at skulle sige farvel til.
Han er noget helt specielt, og jeg er så glad for ham. Han er så sød, så kær og så nuttet.
Jeg har så inderligt fortrudt at vi har accepteret en køber til ham :ked::ked::ked:

Han er lækker :iloveyou:

Han ser også bare så fantastisk dejlig ud. :hjerte: :hjerte: :hjerte:

hvis du har fortrudt - altså helt ind i midten - ikke bare er i tvivl … så skal i jo ikke sælge…

for han er da dejlig!!! :wehuu:

Han er også så vamset og sød:wehuu: Min kæreste blev også helt forelsket i ham :slight_smile: Skulle i måske bruge ham som avlshan?
Bare i ikke fortryder salget af Katlapigen, så bliver jeg meget meget ked af det :ked:
:slight_smile:

Hold op hvor er han dog lækker! :besvimer::hjerte:

[quote=Battlestar;417095]hvis du har fortrudt - altså helt ind i midten - ikke bare er i tvivl … så skal i jo ikke sælge…

for han er da dejlig!!! :wehuu:[/quote]

Jeg har så inderligt fortrudt - jeg sidder lige nu og ser på ham mens han leger med Askja.
Og tårerne sprøjter ved tanken om at han flytter…

Men man kan jo heller ikke løbe fra en aftale.
Den søde dame der skal have ham, glæder sig så meget til at få ham hjem.

[quote=Rikke Lillevang;417099]Han er også så vamset og sød:wehuu: Min kæreste blev også helt forelsket i ham :slight_smile: Skulle i måske bruge ham som avlshan?
Bare i ikke fortryder salget af Katlapigen, så bliver jeg meget meget ked af det :ked:
:)[/quote]

Han er ikke til avl, hans hale er alt for kort.
Men han er den perfekte kælekat… og han er min lille Laks…

Katla er så meget til Jer, hun får det skønneste liv sammen med Jer og Wulli. Dér er jeg slet, slet ikke i tvivl!

Årh det er jeg super glad for, at du føler sådan :slight_smile:
Hun vil få et rigtig prinsesseliv her:wehuu:

Er der betalt depositum og underskrevet kontrakt?

Nej, det er der ikke.
Men en aftale er jo en aftale.

Killingen er din lige til kontrakten er underskrevet,
pengene er betalt og killingen er leveret.

Har du fortrudt så har du fortrudt! Damen skal nok
finde en killing et andet sted som hun bliver lige så
glad for, alene på Norsk Skovkatterings hjemmeside
er der lige nu 41 kuld (128) killinger der søger nye
hjem.

[quote=DK Thomani;417180]Killingen er din lige til kontrakten er underskrevet,
pengene er betalt og killingen er leveret.

Har du fortrudt så har du fortrudt! Damen skal nok
finde en killing et andet sted som hun bliver lige så
glad for, alene på Norsk Skovkatterings hjemmeside
er der lige nu 41 kuld (128) killinger der søger nye
hjem.[/quote]

Du har helt ret… der er masser af vidunderlige killinger derude.
Og kun én eneste Laki…

[quote=PiaR;417202]Du har helt ret… der er masser af vidunderlige killinger derude.
Og kun én eneste Laki…[/quote]

Selvfølgelig bliver damen ked af det hvis du annulerer
handlen, men hun har ikke nået at knytte sig til Laki
endnu, så helt så slemt er det ikke.

[quote=PiaR;417178]Nej, det er der ikke.
Men en aftale er jo en aftale.[/quote]

Ja det er helt rigtigt at en mundlig aftale også er bindende, dog er den meget sværere at bevise end en skriftlig.

Jeg ville nok tage det som en ting du er blevet klogere på, og så overholde aftalen, og fremover sørge for at fortælle at katten/killingen er din indtil den er afleveret og kontrakten underskrevet, så du kan skifte mening helt indtil den dag. Men ellers prøv da at snakke med damen om det, det kan være hun er villig til at tage hensyn til dine stærke følelser for killingen, og hvis du nu giver link til nogen (f.eks Annie) som har killinger til salg.

ved du hvad :slight_smile: behold den killing…

jeg ventede i 3/4 ÅR :what: på en killing og fik den ikke… jeg var DYBT forelsket men fik den ikke…

så som køber ved jeg også at man kommer videre… din køber er slet ikke så knyttet til killingen endnu - så du kan sagtens ombestemme dig…

Hvis du VIRKELIG fortryder - så vil en køber også forstå… det er muligt de bliver kede af det - men de bliver glade igen… det gør du ikke!!

:kram:

Det er et dilemma.
Et af de meget store endda.

Min moral siger mig jo, at man bare ikke springer fra en aftale.
Men mit hjerte er jo ved at knuses pga den aftale.

Jeg må snakke mere med Michael om det.
Han er jo fornuftig, og siger at vi ikke kan beholde dem alle.

Og for alle Jeres gode råd og støtte!

Har i fundet ud af om i skal beholde jeres lille Laks? :slight_smile:

Vi fik den sødeste mail fra hans nye ejer i går.

Hun glæder sig sådan at få ham hjem, har taget ferie pga ham, købt en masse ting ind til ham mvh. Han bliver landets mest elskede og opvartede kat.

Jeg kan ikke skuffe og svigte hende. Så hellere skuffe mig selv…

Åhh min lille søde, bløde, vidunderlige Laks.
Han kom og sov sammen med mig i morges. Højt spindende gjorde han opmærksom at nu kom han altså, og nu skulle vi lige hygge lidt.

[quote=PiaR;417914]Vi fik den sødeste mail fra hans nye ejer i går.

Hun glæder sig sådan at få ham hjem, har taget ferie pga ham, købt en masse ting ind til ham mvh. Han bliver landets mest elskede og opvartede kat.

Jeg kan ikke skuffe og svigte hende. Så hellere skuffe mig selv…

Åhh min lille søde, bløde, vidunderlige Laks.
Han kom og sov sammen med mig i morges. Højt spindende gjorde han opmærksom at nu kom han altså, og nu skulle vi lige hygge lidt.[/quote]

Det synes jeg er den helt rigtige beslutning, må jeg ærligt indrømme. Og nu ved du til det næste kuld kommer, at du skal forbeholde dig retten til katten, indtil den er afleveret, måske endda vente lidt længere tid til du sætter dem til salg, så du kan nå at lure hjerteknuseren ud. :slight_smile: