Den lille lodne Laki

Hvor er han bare skøn :wehuu: Forstår godt at du har rigtigt svært ved at gå af med ham, men synes det er stort af dig at tænke på hvor glad din køber allerede nu er for ham, og hvor meget hun glæder sig til at han kommer hjem til hende, og du så derfor ikke vil skuffe hende… Det er super hårdt at skulle af med en højt elsket killing, men du kan jo spørge om du må se ham igen om noget tid, hvis du vil det :slight_smile:

Præcis - og du er i den her situation den professionelle - så bid i det …

Tro mig, der kommer flere af slagsen.

Det er sjældent at små killinger øremrkes til køber her - jeg venter altid til de er dyrlgekontrolleret 12 uge gamle med den endelige beslutning.

Jeg opdrætter ikke for at sælge kælekatte, så hver parring har det formål jeg selv vil beholde - og jeg vil selv ha’ både den smukkeste og mest perfekte - også hvad angår evt. fejl og sundhed.

[quote=Lis Dahlstrøm;418092]Præcis - og du er i den her situation den professionelle - så bid i det …

Tro mig, der kommer flere af slagsen.

Det er sjældent at små killinger øremrkes til køber her - jeg venter altid til de er dyrlgekontrolleret 12 uge gamle med den endelige beslutning.

Jeg opdrætter ikke for at sælge kælekatte, så hver parring har det formål jeg selv vil beholde - og jeg vil selv ha’ både den smukkeste og mest perfekte - også hvad angår evt. fejl og sundhed.[/quote]

Det er også det, jeg er nået frem til.

Og Laki er såmænd hverken perfekt eller på anden måde et avlsemne.
Han er bare noget helt specielt…

[quote=PiaR;417914]Vi fik den sødeste mail fra hans nye ejer i går.

Hun glæder sig sådan at få ham hjem, har taget ferie pga ham, købt en masse ting ind til ham mvh. Han bliver landets mest elskede og opvartede kat.

Jeg kan ikke skuffe og svigte hende. Så hellere skuffe mig selv…

Åhh min lille søde, bløde, vidunderlige Laks.
Han kom og sov sammen med mig i morges. Højt spindende gjorde han opmærksom at nu kom han altså, og nu skulle vi lige hygge lidt.[/quote]

Årh, så glæder hun sig helt vildt jo… Ja det ville være svært at skuffe hende.
Nårh lille søde Laksebasse, hvor er han dejlig :wehuu:
Det er bare så skønt når de kommer og putter.

:ked::brist::ked::brist:

ej… det er jo slet ikke til t bære…

:kram:

[quote=Battlestar;421152]ej… det er jo slet ikke til t bære…

:kram:[/quote]

Nej det er nemilg ej… :brist:

Jeg ved at køber vil forstå, men min tåbelige moral siger bare at jeg ikke kan svigte hende så tæt på den store dag. Hun glæder sig sådan. Jeg ved jo også hvordan det ville være at stå i den anden ende og blive skuffet af sådan en som mig.

ARGH - jeg holder det ikke ud!

Jeg har mest lyst til at sende Missebarnet med til læge på mandag så vi ikke få flere kuld. Ever.

Ej, det er altså så synd for dig. :frowning:
Jeg ville sådan ønske for dig, at du beholdt ham… Men jeg kan også godt forstå at du ikke kan bære at skuffe køber… Det er godt nok en svær situation.

-kramer