Ja, det er min Charlie!
Min kæreste og jeg har i dag været ude og spise hos min mor - på vejen derud skulle vi lige ind og handle, så jeg blev lige udenfor butikken med Charlie, jeg havde ham i hans taske. Satte mig ud på parkeringspladsen i skygge med ham. Han forholdt sig stille og roligt, ikke den mindste lyd fra ham. Han lå bare og fulgte nysgerrig med!
Så kom vi hjem til min mor og farlig Charlie blev sluppet løs. (Er vel 3. eller 4. gang han er med derude) Og han falder bare til lige med det samme. Går lige en runde og undersøge og smager lidt på tingene - og så faldt han om i en solstråle i udestuen. Da vi havde spist fik han sele på, og så tog vi ham med ud i min mors store have - SÅ skulle der undersøges! :yah:
Han er bare så nem og dejlig at have med - han er så rolig og nysgerrig. Han går bare stille rundt og undersøgene tingene og snakker lidt. Selv ude i haven, der slap vi til sidst hans line - han gik bare stille rundt, kiggede bare nysgerrig op i luften når fuglene fløj over hovedet på ham og han kommer når vi beder ham om det.
Da vi kom ind igen, efter at have været i haven et godt stykke tid, gik han først omkuld på gulvet - men da min mor rejste sig fra sin stol, hoppede Charlie op og stjal hendes stol… Og da vi skulle til at hjem, måtte jeg hente ham inde fra min mors seng - lad mig bare sige, han lignede ærlig talt ikke en som gad med hjem igen…
Han lå og sov med alle fire ben i vejret!
Når nu han er enekat, så er det da fantastisk at han er så nem at have med (de steder han nu er velkommen) i stedet for at han bare skal sidde herhjemme og kede sig alene! -love
I kan da lige få nogle billeder fra vores besøg.