Den nemmeste og dejligste kat

Ja, det er min Charlie! :wehuu:

Min kæreste og jeg har i dag været ude og spise hos min mor - på vejen derud skulle vi lige ind og handle, så jeg blev lige udenfor butikken med Charlie, jeg havde ham i hans taske. Satte mig ud på parkeringspladsen i skygge med ham. Han forholdt sig stille og roligt, ikke den mindste lyd fra ham. Han lå bare og fulgte nysgerrig med! :ok:

Så kom vi hjem til min mor og farlig Charlie blev sluppet løs. (Er vel 3. eller 4. gang han er med derude) Og han falder bare til lige med det samme. Går lige en runde og undersøge og smager lidt på tingene - og så faldt han om i en solstråle i udestuen. Da vi havde spist fik han sele på, og så tog vi ham med ud i min mors store have - SÅ skulle der undersøges! :yah:

Han er bare så nem og dejlig at have med - han er så rolig og nysgerrig. Han går bare stille rundt og undersøgene tingene og snakker lidt. Selv ude i haven, der slap vi til sidst hans line - han gik bare stille rundt, kiggede bare nysgerrig op i luften når fuglene fløj over hovedet på ham og han kommer når vi beder ham om det.

Da vi kom ind igen, efter at have været i haven et godt stykke tid, gik han først omkuld på gulvet - men da min mor rejste sig fra sin stol, hoppede Charlie op og stjal hendes stol… :tihi: Og da vi skulle til at hjem, måtte jeg hente ham inde fra min mors seng - lad mig bare sige, han lignede ærlig talt ikke en som gad med hjem igen… :cool: Han lå og sov med alle fire ben i vejret!

Når nu han er enekat, så er det da fantastisk at han er så nem at have med (de steder han nu er velkommen) i stedet for at han bare skal sidde herhjemme og kede sig alene! -love

I kan da lige få nogle billeder fra vores besøg. :pote:

Ham har I godtnok været heldige med. :hjerte:

Ikke alene er han gudesmuk - han er også nem at have med at gøre.

Og selvfølgelig skal han da med i byen, hvor han er velkommen.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Flotte missedeng og dyygtig oven i købet :rock:

Hvor er han dygtig :thumbup:

Tak skal i ha’. :smiley:
Han er nemlig rætti’ smuk og en dejlig nem kat - så selvfølgelig skal han da med! :thumbup:

Han er så lækker :wehuu:og han udstråler så meget selvtillid og tilfredshed… :inlove: Ingen tvivl om at han elsker Jer slaver :thumbup:

Men pas på med at slippe linen når han er ude… for der kan pludselig være noget, en fugl fx, der gør at han skal jage og så er han væk. Eller også noget der forskrækker ham og så sætter han også afsted :slight_smile: Og der skulle nødigt ske ham dejlige Charlie noget… :hjerte:

:hjerte::pote::hjerte::pote::hjerte::pote:JA, Sådan er en rigtig burmeser. Den en har en stærk psyske der tåler lidt af hvert, og dens nygerrighed gør, at den affinder sig med , hvad man udsætter den for, hvis man selv er med! OK jeg er jo nok lidt forudindtaget,- men det var netop de ting jeg i sin tid faldt for ved mit første møde med de dejlige katte, som er endt med min uforbeholdne kærlighedtil den race jeg nu har opdrættet i 12 år:hjerte::hjerte::hjerte::pote::pote::pote:

Cats og Conni

[quote=Mie;399694]Han er så lækker :wehuu:og han udstråler så meget selvtillid og tilfredshed… :inlove: Ingen tvivl om at han elsker Jer slaver :thumbup:

Men pas på med at slippe linen når han er ude… for der kan pludselig være noget, en fugl fx, der gør at han skal jage og så er han væk. Eller også noget der forskrækker ham og så sætter han også afsted :slight_smile: Og der skulle nødigt ske ham dejlige Charlie noget… :hjerte:[/quote]

Tror også han er temmelig fyldt af selvtillid og tilfredshed! :cool:

Ang. linen så er det en lang (7 meter ca.) line vi har til ham - så der rig mulighed for at få sat en fod på for at stoppe ham, hvis han pludselig skulle sætte farten op. :slight_smile: Men gik nu også med ham rundt, så jeg havde muligheden for at træde på linen hvis det var.
Var bare nemmere at line bare hang efter ham, så jeg ikke behøvede at gå med rundt om træer osv., :ups:

I kan lige få et billede mere fra besøget - Charlie og jeg -love

Tak for en dejlig og varm historie…

:wehuu: :hjerte: :inlove: :kor::håndtryk::heya::guitar:

Hvor er I søde - begge to

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Han er vel nok en god og dygtig misser.
Og så er han så smuk :wehuu:
Hilsen lisbeth

Kunne det være noget han kunne holde kurser i… Jeg har da et par stykker der godt kunne trænge til at lærer så gode manér:)

Han lyder som en rigtig dejlig kat og så er han jo også smækker lækker:wehuu:

[quote=Naja;399728]Kunne det være noget han kunne holde kurser i… Jeg har da et par stykker der godt kunne trænge til at lærer så gode manér:)

Han lyder som en rigtig dejlig kat og så er han jo også smækker lækker:wehuu:[/quote]

“Kattenes takt og tone - med Charlie”
:høhø: