Den Nye Borg

Ja, jeg blev jo mindet om den borg, som Jesper engang havde lavet til kattene, herinde. Kattene var så glade for den, men den er for længst smidt ud. Men så var det jo, jeg kom i tanke om den store papkasse, der stod inde i soveværelset…:muhaha:

Kassen var med det samme et hit (Slaggy ligger inde i)

Den smagte også godt :ok:

Slaggy kunne ikke helt forstå, at hun ikke måtte lege med saksen, mens jeg klippede i kassen :surrender1:

“Hvad er der?”

“Øj, et vindue”

“Her kan jeg da ikke komme ind:?”

“Ingen problem:thumbup:”

“Peek-a-boo”

“Ka’ du så komme ud af min borg?! :mad:”

Vinduet fungerer fint som nødudgang :tihi:

Slaggy vogter over sin borg.

“Hvis hun bor i borgen, kan jeg da bare bo her.”

“Ikk’?”

“Fis af med dig, søster!”

Borgen blev rykket hen til væggen, men da Mosier benyttede sig af nødudgangen, trådte han og tændte for roombaen :klapper:

Så borgen flyttede hen til kradsetræet og Mosier fik lov at låne taget, mens Slaggy holdte godt øje med ham.

“Tak og farvel … og godnat”

Super - og god at bide i.

Minder mig om i går jeg var på biblioteket - var i tvivl om jeg havde læst en bog, lige indtil jeg så killingebidmærker, hovsa …

:lol: herlig serie :lol: især, det absolut overraskede look da borgen vender forkert :lol: Kan iøbrigt godt forestille mig hvad der skete, da støvsugeren tændte :tihi:

Ej, hvor er det en sjov billedserie:tihi::tihi::tihi: - med dejlige kommentarer.

Der skal ikke så meget til at fornøje kattene af og til…
herhjemme er papkasser og især rygsække også store hits
:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Vidunderlig serie. Det var da noget, kattene kunne bruge. :smiley:

Du er da ellers for ung til at have oplevet Jørgen Clevin fremtrylle de mest fantastiske ting af en gammel papæske. Han vil glæde sig i sin himmel over din borg…

Skøn billedserie, rigtig flotte billeder!
Tak for kigget :thumbup:

… Og nu har jeg så Waldo siddende her og tigge efter en papkasseborg :høhø:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;714119]Super - og god at bide i.

Minder mig om i går jeg var på biblioteket - var i tvivl om jeg havde læst en bog, lige indtil jeg så killingebidmærker, hovsa …[/QUOTE]

:klapper: Herligt!

Ja, jeg elsker også det billede :smiley:

[QUOTE=Lene Nielsen;714123]Ej, hvor er det en sjov billedserie:tihi::tihi::tihi: - med dejlige kommentarer.

Der skal ikke så meget til at fornøje kattene af og til…
herhjemme er papkasser og især rygsække også store hits
:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Ja papkasser og rygsække er noget af det bedste.

[QUOTE=FinnFrode;714127]Vidunderlig serie. Det var da noget, kattene kunne bruge. :smiley:

Du er da ellers for ung til at have oplevet Jørgen Clevin fremtrylle de mest fantastiske ting af en gammel papæske. Han vil glæde sig i sin himmel over din borg…[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Jeg kan godt huske Jørgen Clevin. Det så jeg altid som barn, lige inden Børnetimen :smiley:

[QUOTE=Egeberg;714129]Skøn billedserie, rigtig flotte billeder!
Tak for kigget :thumbup:

… Og nu har jeg så Waldo siddende her og tigge efter en papkasseborg :høhø:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ha, ja, det er det farlige ved at kigge i sådan nogle tråde her. Man må sørge for at aflede kattene i mens :tihi:

:lol: Herlige billeder! - Tusinde tak for kigget. :slight_smile:

De er godt forkælet sådan som at få en ny borg igen. :smiley: De er bare SÅ fine begge 2! :wehuu:

Dejlige billeder !!! Tænk hvor meget dejlig leg, der kan komme ud af en papkasse !!!

Genial idé -LOL
elsker deres “huh?” udtryk :tihi: må huske at lave en borg, næste gang jeg får fat i en stor papkasse :smiley:

[QUOTE=Blabl;714117]“Hvad er der?”
[/QUOTE]

Hvis de kasser, jeg gerne skulle få snart fra Zooplus, ellers ikke er i stykker, kan det da godt være, jeg skulle prøve at være en lille smule kreativ også - for det ser godt nok ud til, at misserne hygger sig. Måske undtagen lige der, hvor Roombaen gik i gang :høhø:

Herlige billeder og herlige misser :wehuu:

hvor er det bare en dejlig serie…
Måske skulle vi os lave en :slight_smile:

Sød serie! :yah:

[QUOTE=Kimilla;714134]:lol: Herlige billeder! - Tusinde tak for kigget. :slight_smile:

De er godt forkælet sådan som at få en ny borg igen. :smiley: De er bare SÅ fine begge 2! :wehuu:[/QUOTE]

Tak :smiley: jeg synes også de er såååå fine :inlove:

Ja, det er utroligt, så stor glæde sådan en papkasse kan give :smiley:

[QUOTE=Itzy Bitzy;714153]Genial idé -LOL
elsker deres “huh?” udtryk :tihi: må huske at lave en borg, næste gang jeg får fat i en stor papkasse :D[/QUOTE]

Gør det - Det er god aktivering. Mine er gået helt døde :tihi:

[QUOTE=galath;714160]

(Billede)

Hvis de kasser, jeg gerne skulle få snart fra Zooplus, ellers ikke er i stykker, kan det da godt være, jeg skulle prøve at være en lille smule kreativ også - for det ser godt nok ud til, at misserne hygger sig. Måske undtagen lige der, hvor Roombaen gik i gang :høhø:[/QUOTE]

Det synes jeg du skal :smiley: Er sikker på de ville elske det.

[QUOTE=DK Zaphy;714196]hvor er det bare en dejlig serie…
Måske skulle vi os lave en :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Sikke mange borge der skal laves :høhø:

Skønne og sjove billeder

Herlige billeder!!! Er især pjattet med det hvor borgen står heeeeeelt forkert:LOL::lol:! Hvilken herlig idé til godt legetøj til kræene… Og LÆKRE missere du har:wehuu:

:lol::lol::lol:

Fantastisk Billede serie!!

Jeg er især vild med Peek a Boo billedet… Er det Moiser der ligger der? :smiley:

Ha ha gode billeder, herhjemme vækker sådan en kasse glæde hos både Rebecka og kattene

Tak :smiley: :inlove:

Fantastisk Billede serie!!

Jeg er især vild med Peek a Boo billedet… Er det Moiser der ligger der? :D[/QUOTE]

Tak :smiley:

Ja, det er Mosier der lige titter ud af vinduet :tihi: