Den perfekte mand

… Kunne godt være ham her

:slight_smile:

HER ER JEG:tihi:

Vidunderlig prioritering :inlove: (du seeeeeeeeeeeeeeej Johnny :tihi:)

Hehe - ham kender jeg, eller noget, der ligner - min nye kattepasser :wink:

Øh, fodnote, jeg taler om en god gammel ven af mig, der nu har bedre tid, og kattene kender ham så godt, at de kommer op i sofaen til ham, og vil lege, når han svinger div. muse-legetøj.
Det er bare så skønt at se, når de også får tillid til andre end mig.

Dvs Leise hopper næsten op på skødet af enhver, der ikke lugter altfor meget af andre katte :slight_smile:

Minder det ikke lidt - bare lille bitte smule - om ham her:

Tilføjet: Sådan sover hun hele (hver) natten hos mig… ligger også i venstre armhule med hovedet på min brystkasse - af og til vågner jeg og ser, at hvis hun ikke sover - ligger hun og kigger på mig…

[QUOTE=KartoffelChips;796498]Minder det ikke lidt - bare lille bitte smule - om ham her:

[/QUOTE]

:høhø:

Jo - og også ham her.

:ok:

Ja, hvem der bare havde sådan en mand:hjerte:

Det har jeeeeeeg :slight_smile:

/Mette :slight_smile:

Skønne billeder allesammen :smiley:

Sådan en har jeg også:

Godt nok et ældre billede (med Jack og Basil men… Jeg har osse sådan en :wink:

'Kææææft… der er mange perfekte mænd derude! :wink:

:smiley:

Weeeh - sådan én har jeg heldigvis også :hjerte: (Og hvad skulle man da næsten stille op med mindre?!)
VH
Susanne

[QUOTE=KartoffelChips;797074]'Kææææft… der er mange perfekte mænd derude! :wink:

:D[/QUOTE]

Hvis der skal være noget til “os perfekte kvinder”, må der jo nødvendligvis også være nogle “perfekte mænd” :wink:

Hvorfor nøjes? :stuck_out_tongue:

/Mette :tihi:

Kan I så ikke sende nogle af dem til Himmerland :smiley: Her er ski ikke mange af den slags :wink:

[QUOTE=Mette Mejdahl;797139]Hvis der skal være noget til “os perfekte kvinder”, må der jo nødvendligvis også være nogle “perfekte mænd” :wink:
[/QUOTE]
:thumbup: :høhø: - nemli´
VH
Susanne

Nu er Himmerland jo ikke “rigtig udkant”, men ellers har der da været talt meget om, hvordan de unge kvinder flytter fra landdistrikterne og alle de halvgamle ungkarle sidder tilbage. Så bare kig dig om i nabolaget, Luise - de må være der derude… :tihi: