Den perfekte mand

FLET Finn :lol: Jeg vil ikk engang fortælle om de to ungkarle jeg har i nabolaget :lol: Heller ikke selvom de er i min aldersklasse :lol:

Nå, måske er de så lidt længere væk. Men sådan nogle hankatte kan sagtens strejfe en 4-5 kilometer…:høhø:

Ihhh altså… Hvor er du egentlig kær :smiley:

gaia syntes ihvertfald jeg er perfekt, ihvertfald perfekt nok til at blive spist

en af dem her måske,

SÅ Johnny… træd varsomt… jeg er vendelbo af opdræt :wink: Nu bor jeg i himmerland… der er STOR forskel :lol:

[QUOTE=Johnny;797554]en af dem her måske,

Åhhh Luise, skynd dig at lægge billet ind på ham - han går ikke ledig længe

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Altså… når en kat kigger sådan på mig - vil jeg da mene at hun synes jeg er ret perfekt?.. :slight_smile:

[QUOTE=KartoffelChips;797783]Altså… når en kat kigger sådan på mig - vil jeg da mene at hun synes jeg er ret perfekt?.. :slight_smile:

[/QUOTE]

Hvor er hun sød Og… har du egentlig præsenteret hende? Hvis du har, så spark mig lige afsted til den tråd, for den har jeg overset så :ups:

Jo jo her er perfekte mænd repræsenteret i forum :slight_smile: Men jeg kan jo se de er optaget til anden side :slight_smile: Og dén galej skal jeg altså ikke på igen :smiley: Det ender sgi nok med vendelboen :lol:

Jeg har også sådan en mand!!:slight_smile:

Det har jeg ikke… :slight_smile: