Den sjoveste kommentar

Hvis vi nu ser bort fra selvfølgelige kommentarer, om hvor skønne vores pelsklædte venner er - hvad er så den sjoveste kommentar I har været ude for? Her må det være:

Gæst: “Ih, hvor dufter her godt”
Mig: “Ja, det er så kattebakken (pudder) du kan lugte. :tihi:

Hvad er det? (Samler med fingrene en lille hård kattelort op fra gulvet og viser mig, virkeligt uden at have et clue om hvad det er)

(-LOL)

Hvor er ALLE de katte?

Når gæster besøger mig og de fejlagtigt har fået opfattelsen af, at 5 katte fylder som 5 hunde eller heste…

:slight_smile:

Gæst om perserkat: “Er det ikke en mops?”

Jeg tror at den sjoveste kommentar jeg har fået var i lufthavnen i Moskva. En lille dreng kigger ind til Victoria og spørger mig så ‘‘hvad er det?’’

Jeg fortælller ham at det er en kat og spørger ham så hvad han troede det var ‘‘En Grimling svarede han’’ :tihi:

Min nieces veninde var engang nede at besøge os, hun leger med Mille og Laban og pludselig spørger hun efter hvorfor vores katte har nummerplader i ørerne…( øremærket) -LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg har Cæsar som baggrundsbilled på min arbejdspc, jeg arbejder i en IT afdelingen, en af brugere kommer ind og se min pc hvorefter han siger:

sikken en flot Siameser du har, sådan havde han osse da han var barn.

Jeg var ved dyrlæge med min rød smoke han perser, som skulle have en kryptokid attest.
Min dyrlæge var dengang ny uddannet og nyansat på klinikken.

Flere gange spørger han hvad race det er, hvortil jeg svarer det er en rød smoke perser.
Han replicerer Åhh ja en rødsmoke, skøn race, hvorefter han vender hankatten om, kigger den bagi og spørger til kønnet.
Min hankat står og strutter med kronjuvelerne, så man kan bare ikke være i tvivl om det er en han, så jeg svarer en han.
Min håbefulde dyrlæge er nu helt hylet ud af den og skriver at jeg ejer en kat af racen rød smoke han.
Det har vi grinet meget af, sammen, efterfølgende.

Første gang jeg så en perserkat, troede jeg faktisk det var en pekingeser hund, lige indtil den sagde miav. Dengang var jeg ung og uerfaren i husdyrhold, boede i Kbhn og havde aldrig set andre katte, end vildkatte.

Under Nemo ved race stod der HANKAT med meget store bogstaver - det grinede vi også meget af:-) Nemo var meget stolt!

Ved en kattefremvisning i et storcenter kommer en mand hen til mig efter
at have været rundt og se på alle de smukke dyr og spørger:

“Er det katte alle sammen?”

Så gælder det lige om at tænke hurtigt og finde en grimasse, der kan
passe :høhø:

“Kan hun godt tåle spaghetti med kødsovs?”

Tja… på det tidspunkt stod Namacoola allerede oppe i min vens tallerken og guffede løs :slight_smile:

Vi burde lave en tråd med vores svar også:-)

[quote=birtheras;338491]Jeg tror at den sjoveste kommentar jeg har fået var i lufthavnen i Moskva. En lille dreng kigger ind til Victoria og spørger mig så ‘‘hvad er det?’’

Jeg fortælller ham at det er en kat og spørger ham så hvad han troede det var ‘‘En Grimling svarede han’’ :tihi:[/quote]

-LOL -LOL -LOL
Den må da ta’ 1. pladsen.

-LOL-LOL-LOL

Lasse var ved at knække sammen af grin da tøsen spurgte om det:klapper: Men hun var jo helt seriøs, så Lasse måtte virkelig anstrenge for ikke at grine af hende. Så med mavekramper fik han forklaret at det hed et øremærke og hvilket formål det havde:)

Det er et guldkorn jeg aldrig nogensinde glemmer:D

Jeg kom hjem med Bølle efter hans store omgang hos dyrlægen - og i papirerne til katteregisteret står der at han er en rød brindle. :wink: Det gik vist en kende stærkt.

Årh…hva’ hva’ …jeg har da 2 blå brindler.
De er skam rigtig fine.
En meget sjælden race…:tihi:

:yatta: :yatta:

En måske-killingekøber, som havde sat sig grundigt ind i genetik (ifølge hende selv), og meget i, hvordan uvidende killingekøbere kunne blive taget ved næsen, beundrede mine MCO’er, men da hun så de tre killinger på knapt 4 uger, udbrød hun klart og uden tøven:
“Det der kan ikke være MCO-killinger - er du helt sikker på, det ikke er blandinger”?

Måske ikke nogen sjov kommentar, men jeg kom i hvert fald til at grine!

PS: Killingerne var endda allerede godt pelsede med fine, små kraver og øretuffer, men manglede jo den lange, buskede hale.
Hun havde for øvrigt ikke set MCO-killinger før.

En temmelig uvidende nabo spurgte, dengang Signe (blåcreme huskat) var lille om hun var Victors unge (sort-smoke Norsk skovkat kastrat) og det endda efter hun havde fået at vide Victor var kastrat.

Min favorit var på en udstilling hvor en kvinde stod foran mit nabobur der indeholdt en smuk rød MCO pige… hun hilser på katten og siger - du er vel nok en fin dreng…

Jeg smiler og siger til hende at det er en pige hun hilser på…

Hun retter sig op og ser fornæret på mig “nej DET er det i hvert fald ikke!!!” siger hun og knejser med nakken… “for hunkatte kan slet ikke være røde - det er genetisk umuligt”… “Det ved alle da!!”

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

så jer med røde piger… i har genetiske umuligheder!!

Jeg fik engang en telefonopringning fra en interesseret killingekøber. Om jeg havde en ledig russian blue killing? Jo det havde jeg da. Ja for de var meget interesseret i en russian blue, men den skulle altså have blå øjne! -what
Det kunne jeg jo så ikke lige hjælpe dem med, men måtte fortælle at russeren altså har grønne øjne. Manden insisterede på at de altså kun ville have en russer med blå øjne.

Gad vide om han nogensinde fandt en :tihi: