Den smukkeste/dejligste kat

Det må helt klart være Coon Danica´s D´Huez og Kalle :smiley:

Samt Itzi Bitzy´s lille skeløjet dreng… :hjerte:

Artos siger mange gange tak for rosen :smiley:

Hende her er jeg helt skudt i, selv om ragdoll aldrig bliver min race:

Guzzi Gaia, ejet af DK Vandoll … heldigvis bor hun lige i nærheden, så jeg har mulighed for at nusse hende :inlove:

[QUOTE=Itzy Bitzy;743263]Artos siger mange gange tak for rosen :smiley:

[/QUOTE]

Der var han jo :wehuu:
Giv ham en ordenlig møsser og krammer fra mig… :smiley: Håber jeg selv kan komme til at nusse lidt på ham en dag

[QUOTE=Battlestar;742895]coon danicas flashy

hun er den smukkeste tortie med sine dybe store farveaftegninger

[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=Kattetøsen-too;742996]Hende her er min ynglingskat pt. Coon Danicas Tourmalet … men der er mange søde katte jeg godt gad at eje …

[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=Maibrit;743131]Jeg har 3 katte, der foruden mine egne, tiltaler mig. Meget er naturligvis baseret på udseendet alene, da jeg har til gode, at møde i hvert fald 2 af dem.

Kalle Knaldperle (ejet af Lisbeth) - Katten med charme, selvtillid og massere af kubik :hjerte: :hjerte:

Fanny (ejet af Mette) - Denne brune skønhed kommer man ikke udenom. :inlove:

Toundra du Potemkine (ejet af Christina Bøwes) - De blå øjne kan man ikke sige nej til. :love2:

[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

Af katte jeg kender kan det kun være Salû, da han ud over at være utrolig flot, er helt fantatisk sød & dejlig. Heldigvis bor han hos min veninde :hjerte:

http://www.kattegale.dk/forum/attachment.php?attachmentid=47241&d=1314047246

Af katte jeg ikke kender er der mange & der bliver jo ved med at dukke nye pragtfulde katte op, verden er jo fuld af dem! En af dem mit hjerte virkelig har banket for, er Il Tempo Gigante. Smukke smukke kat smelte

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/185450_10150269557317080_822957079_7611201_7752710_n.jpg

Jeg har været vild med hende siden jeg så hende første gang. Følger med i hendes liv på hendes hjemmeside :slight_smile: Kunne godt tænke mig en pige engang med samme farve :

Abi er opdrættet af DK shakina.
Abi’s stamtavle navn er: DK Shakina’s Abikanile

jeg kender slet ikke mislingen, men uha jeg har ofte savlet over Masinis smukke hvide knægt LaFonteyn’s Whitecopy

samt denne smukke pige fra Pigalops opdræt

og sidste men bestemt ikke mindst Marsini’s Sundance Kid,

MVH
Gitte

Gitte: Wow…nr. 2, pigen du viser dér. Det var dog den yndigste fladnæse jeg til dato har set!

Lærke: Uuuh :hjerte: Jeg skal give de pæne ord videre til de små :hjertehop:

[QUOTE=Tine M;743526]Gitte: Wow…nr. 2, pigen du viser dér. Det var dog den yndigste fladnæse jeg til dato har set!

Lærke: Uuuh :hjerte: Jeg skal give de pæne ord videre til de små :hjertehop:[/QUOTE]

Pigalop laver såååå smukke missere!! Ham jeg købte Ruth af havde også en pige derfra - hun var sååå dejlig :slight_smile:

Hende her :hjerte::hjerte: hun behøver vist ikke yderligere introduktion …

[QUOTE=Enki;743329]Af katte jeg kender kan det kun være Salû, da han ud over at være utrolig flot, er helt fantatisk sød & dejlig. Heldigvis bor han hos min veninde :hjerte:

http://www.kattegale.dk/forum/attachment.php?attachmentid=47241&d=1314047246

[/QUOTE]

Salû takker mange gange, selvom han jo godt ved at han er for lækker :høhø:

Jeg tror umiddelbart, at den kat der udseendesmæssigt har gjort størst indtryk er Flødekaramel Felis Jubatus

Han var indirekte skyld i, at jeg er endt med at have min Salû :slight_smile: Jeg kan huske at have set et billede af ham på nettet og syntes at han var fantastisk flot. Da jeg så så Salû søgte et nyt hjem syntes jeg at han lignede Flødekaramelt helt vildt - ud over racen og det cremefarvede kan jeg ikke helt se det i dag - og jeg måtte bare ud og se på ham og faldt pladask for den måde han spinder på :hjerte:

De fleste af de katte bosat hos andre jeg har drømt om er efterhånden faldet fra på grund af alder eller sygdom :ked:

Men jeg har en favorit som jeg har forelsket mig i det sidste stykke tid. Har aldrig mødt ham, men sukker altid dybt når jeg hører historier om ham og ser billeder af ham.

Tine M’s Tarzan:

[QUOTE=Margrethe;743535]Hende her :hjerte::hjerte: hun behøver vist ikke yderligere introduktion …

Tak, Vivi. Snehvide takker mange, mange gange. :slight_smile:

Det skal for øvrigt heller ikke være nogen hemmelighed, at Margrethe er meget højt på listen hos mig, men for at undgå at vælge mellem nogen her, tog jeg Manse Huskat. Jeg ved godt, det er lidt kyllingeagtigt… :tihi:

Har nogle venner der både har både Aby og Somali. På trods af, at begge katte bestemt ikke er begejstrede for når der kommer gæster, så har ejernes beskrivelser af deres personligheder altid været inspirerende. Især deres Somali faldt jeg pladask for, første gang jeg så ham.

Men blev godt nok overrasket da jeg ved et tilfælde faldt over disse to på en hjemmeside. At de findes i den farve anede jeg slet ikke. Kender dem overhovedet ikke, men synes de her to piger er utrolig smukke, og man har jo altid lov, at drømme om en dag, at eje sådan en skønhed :slight_smile:

http://www.zittcat.dk/hunkatte.html

Mvh
Yvonne

Snehvide og Tarzan står også højt på min liste. Men siden jeg ikke kender nogen af dem i virkeligheden, tror jeg, det er den glød og kærlighed, hvormed deres ejere beretter om dem, der også smitter af på mig :slight_smile:

[QUOTE=Kiwa;743623]Har nogle venner der både har både Aby og Somali. På trods af, at begge katte bestemt ikke er begejstrede for når der kommer gæster, så har ejernes beskrivelser af deres personligheder altid været inspirerende. Især deres Somali faldt jeg pladask for, første gang jeg så ham.

Men blev godt nok overrasket da jeg ved et tilfælde faldt over disse to på en hjemmeside. At de findes i den farve anede jeg slet ikke. Kender dem overhovedet ikke, men synes de her to piger er utrolig smukke, og man har jo altid lov, at drømme om en dag, at eje sådan en skønhed :slight_smile:

http://www.zittcat.dk/hunkatte.html

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Marianns katte er også utroligt smukke… og hun har killinger med jævne mellemrum :slem:

Hende her har jeg været vild med siden jeg så hende første gang

Og så fik jeg da lige genlæst tråden billedet kommer fra, og hvis Lis nu læser med, så varer det kun 1½ år før jeg bliver 40 :høhø:

Edit og her kan man se et billede af hende som voksen Mine Katte