Den smukkeste solnedgang

Jeg blev fuldstændigt bjergtaget af solnedgangen over marken i går og må simpelthen dele den med jer :hjerte:

Wauuu, siger jeg bare!! Hvor er det smukt!

Tak Rikke…
Danmark er nemlig et smukt land! :slight_smile: vi skal bare mindes om det nogen gange…

[quote=Ann K;419811]Tak Rikke…
Danmark er nemlig et smukt land! :slight_smile: vi skal bare mindes om det nogen gange…[/quote]

Er helt enig! Da jeg stod i den lettere kølige luft og så solen gå ned i går, kom jeg til at tænke på da jeg stod ved Spouting Horn, Kauai, Hawaii - et sted som er berømt for sine utroligt smukke solnedgange - og blev skuffet! Jeg tænkte ved mig selv, at de danske solnedgange på en rigtig god dag var flere 1000 gange flottere! :hjerte:

Min bedste påmindelse om hvilket smukt land, jeg egentlig bor i var for nogle år siden…
Jeg var med standen på en JYRAKudstilling i det nordvestlige Jylland…
Søndag eftermiddag bliver jeg kontaktet af et bestyrelsesmedlem, som ved at jeg bor i København… man har en dommer som SKAL nå et fly kl 23 samme aften og det er ikke muligt at skaffe flyforbindelse mellem Jylland og København så dommeren kan nå sit fly til Italien… Hvis nu jeg fik lov at pakke ned når sceneshowet gik igang og bestyrelsen hjalp med at fylde bilen og man gav et beløb til benzinen - kunne jeg så nå Københavns Lufthavn inden kl 22, så dommeren kunne tjekke ind osv?
En hurtig beregning i hovedet sagde at det nok skulle være muligt… og så blev denne italienske kvindelige dommer installeret på passagersædet i Gamle gule :slight_smile:

Turen igennem et Danmark, der gradvist blev mørkere var simpelthen fantastisk. Dommeren gik næsten i selvsving ved vejlefjordbroen - dér ville hun bo!!! Storebæltsbroen blev forceret med stor respekt for så lang en bro og den fantastiske udsigt over to af Danmarks hovedøer… Sjælland begejstrede med sine bløde bakker og frodighed…

Dommeren havde/har skam været i Danmark flere gange for at dømme… men har altid bare været blevet kørt fra lufthavn til hotel, til hal og tilbage… ikke meget spændende der…

Det var en øjenåbner… jeg kører jo ofte turen Jylland - Sjælland og tænker sjældent over, hvordan landskabet egentlig er… men italieneren har jo ret… Danmark er et utroligt smukt land med mange kontraster! :slight_smile:

(Dommeren nåede for øvrigt flyet… vi var i lufthavnen kl 21.30 :slight_smile: )

WOW!!! Super super flot… tak fordi du deler det med os.

Fangede selv et smuk(synes jeg selv) billede af den danske natur i forsommeren.

De billeder er virkelig flotte.
Det er en helt fantastisk solnedgang, og det beviser jo, at en solnedgang ikke behøver at være ved havet.
Skyerne er bare helt utrolige… :ok:

Tak for det storslåede syn.
.