Den smukkeste sorte hittekilling

I eftermiddags dukkede den smukkeste sorte killing op uden for vores dør :wehuu:

Med det samme hun fik øje på mig smed hun sig om på ryggen og spandt og æltede ud i luften. Det tog dog alligevel omkring 10 minutter, før hun ville la’ mig komme helt hen til hende. Hill’s Tender Chunks sku’ der til :wink:

Hun så umiddelbart fin ud, men det var tydeligt at se på hendes udspilede mave, at hun havde orm og hun havde en tæge ovenpå hovedet. Da jeg tog hende op, ku’ jeg yderligere mærke, at hun var frygtelig underernæret, for man ku’ mærke både ribben og rygrad :brist: Vi tog hende med ind i butikken og aldrig har vi oplevet en så tillidsfuld og charmerende killing. Hun storspandt uafbrudt og duttede næser med os i ét væk :inlove:

Vi ringede til dyrlægen, som bad os komme ind med hende, så ville de prøve at finde et godt hjem til hende. Da jeg stod på dyrehospitalet med en spindende, glad killing i armene, ku’ vi ikke bære tanken om at efterlade hende der, så vi fik ormekur, loppemiddel, foderprøve og killing med retur :ups: Dyrlægen skød hende til at være omkring 14-15 uger gammel.

Hun bor lige nu i vores butik indtil hun kommer på ret køl. Tægen er fjernet, hun har fået ormekur og lækkert våd- og tørfoder. Om nogle uger ska’ hun steriliseres, vaccineres og øretatoveres… Og så håber vi, hun vil blive hos os som udekat bagefter :kryds:

Hun er sort med en lille hvid medaljon, og så er hun hvid under begge foreste armhuler, samt på maven mellem bagbenene -lovelove

Hun har vel nok forstået at udfolde al sin charme, den lille, heldige missetøs.
Og så har hun tilmed de smukkeste, uudgrundelige øjne - så smukke, som man kun ser det på en sort kat :hjerte:

:besvimer::besvimer::besvimer:Det var da ligegodt en lækkermås:besvimer::besvimer::besvimer:

Og en heldig misling, at hun fandt vej til jer:rock:

Jamen hun er da bare så smuk :wehuu: Jeg kan bestemt godt forstå I ikke kunne aflevere hende hos dyrlægen.

hun er meget smuk

SUK :wehuu:

Wauw…:wehuu:

Det var et klogt valg tøsen træffede, at stjæle jeres hjerter :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke da en lille dejlig pige - hun forstår da at gøre sig lækker, så hun ikke lige bliver smidt på porten igen.

:hjerte:

Årh Manner… hun er da bare for dejlig!!!
Godt at I ikke kunne stå for hende… det havde da ikke være til at holde ud at vide, at sådan en sød lille dims manglede et hjem :slight_smile:

(Øhm, kan man mon høre at jeg har et ganske lille svagt punkt for sorte husmispiger :smiley: )

:wehuu:

Hvor er hun skøn! :wehuu: MEGET smuk :hjerte:

En Milo i pige:-)

Som jeg skrev til dig på Facebook: Der er altså et eller andet med sorte misser der pludselig står på dørtrinnet og insisterer på at være hjemme.

Igen tillykke med hende - hun ser så glad og tilpas ud på billederne…

Nøøj, hvor er hun smuk :hjerte:

Herre gud da. Hvis sådan en smuk misser fandt vej til min dør, ville jeg også beholde hende:inlove:

Endnu en god grund til at jeg hellere snart må vende næsen syd på og kigge forbi:høhø:

Nååå en lille sød mini Lilli. Sådan må min smukke sorte missepige have set ud da hun var lille.
Kan godt forstå i ikke kunne lade hende blive hos dyrlægen.
Suuuk hun er dejlig:wehuu::wehuu:
Knus Elin

Nu er det sortepigens 3. dag hos os og hun fortsætter charmeoffensiven :wehuu: Vi mangler stadig at finde hendes navn. Hun har fået klippet klør, er blevet kartet godt igennem - det ELSKEDE hun! - og hendes mave bli’r bedre og bedre… Hun har en utrolig appetit! :thumbup: Der er kun én ulempe… Hun PRUTTER hele tiden! :høhø:

Men helt ærligt, ku’ du stå for det her?!:

-love -love -love -love -love

:hjerte::hjerte::hjerte:

Nej. dét kunne jeg bestemt ikke stå for - hun ligner jo en million-milliard - så sort, blank og fin hun er.

Hun ligner en Sort Molly.

:hjerte::hjerte::hjerte:

åååårh hvor ER hun altså lækker!!!

Hvor er hun smuk - hun burde næsten hedde Bella

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: