Den søde ventetid.. eller noget

Jeg venter langhårede orientaler killinger (men der er dog en sandsynlighed for langhåret melorme… alias ballineser) og jeg har GLÆDET mig…

Men nu begynder det at blive hårdt for mig, for hendes slimprop gik i dag og nu laver jeg ikke andet end at kigge på min dejlige pige. Jeg kan snart ikke vente længere samtidig med at jeg synes at det er synd at Djintan kommer til at miste sin fine graviditets mave…
Og tiden snegler sig bare af sted nu og jeg skal desværre arbejde i morgen og søndag, hvilket jeg lige nu bare ikke har lyst til…
jeg bliver altid så træls at være nærheden af når det er ved at være tid, for jeg kan ikke finde ud hvad jeg selv vil… Jeg vil gerne være hjemme men samtidig føles det ulideligt at sidde hjemme og vente…

Hvordan har i andre det i den søde vente tid…

(Djintan har først dag 60 nu og hendes mor og mormor fødte på dag 65, så jeg har nok lidt tid endnu, at være underlig i)

Må jeg spørge om hvor lang tid der kan gå fra slimpropen går til de går igang med at føde - kan du komme til at vente længe endnu?

Uh hvor spændende Line! held og lykke - håber I får et helt kuld langhårede orier:-)

Det er meget afhængigt af hunkatten :wink: Som alt andet GG
Men der kan gå mellem alt fra 1-7 dage, eller mere… Det er meget individuelt :slight_smile:

Og held og lykke til Line! GLÆDER mig til at se langhårs orientalere :slight_smile: Det tror jeg aldrig jeg har set :wink:

Pøj pøj med hende :slight_smile: og du ringer bare hvis du har spørgsmål (men det ved du vist godt :tihi: )

Pyh, ja kan godt forstå at det er svært at vente :slight_smile: Misunder dig ikke…

He he Anne det ved jeg… i går fik jeg gjort fødekasserne klar (jeg har pt 6 steder klar).
Men af en eller anden grun er Djintan mest interesseret i at ligge i hængekøjer eller sove under loftet på kradsetræer…