Den søde ventetid

Jeg ville ellers have postet en video af Jools’ ret omfangsrige mave, men det kan jeg ikke få til at fungere med link :frowning:

Hun er meget stor allerede, så jeg er sikker på, der er killinger nok til dem, der har ønsket sig en fra den parring - så er det kun spændende, om der også kommer de rette køn :wink:

Når du vil sætte en video ind fra Facebook skal du ind på video’en så du har noget i adressebaren der ligner: https://www.facebook.com/NIHfb/videos/1636549773051062/. Hvis du så sætter det på en linje for sig selv, så kommer det til at se sådan her ud:

2 Synes om

Så er det lige op over :smiley:

Jools er nu på dag 64 og har taget mere end 50% af sin egen kropsvægt på, så der er nok mere end én derinde :stuck_out_tongue:

Indtil videre har hun ikke travlt, for man får masser af opmærksomhed og guf ud af at se lidt lidende ud :smiley:

12 Synes om

Endelig kom babyerne her til morgen :hjerte: :hjerte:

18 Synes om

Stort tillykke :flag:
Hvor mange er der? (Jeg er ikke på Facebook, så jeg kan godt nok se billedet derinde, men ikke andet).

1 Synes om

I får også lige et TILLYKKE her :flag:

1 Synes om

Skønne lille flok. Stort tillykke til dig og Jools :heart_eyes:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med flokken.:hjerte: :smiley:

1 Synes om

Tillykke med dem … hvor mange tortier har hun givet dig? :grin:

1 Synes om

Der er fem i alt - to piger og tre drenge :smiley:

3 Synes om

To - en blå og en brun :smiley:

3 Synes om

Stort tillykke :flag:

1 Synes om

:paw_prints: :paw_prints: Tillykke :paw_prints: :paw_prints:

Hvor er billederne? :purple_heart::blue_heart:

1 Synes om

Tillykke med dem :flag:

1 Synes om

Tillykke med de små :flag:

1 Synes om

Tillykke med femlingerne - glæder mig til at se billeder af i de kommende uger og live i Store Merløse :grinning:

1 Synes om

Tillykke med dem. Jools så ud til at nyde moderskabet i den video, jeg så :heart:

Jeg glæder mig til at se tortierne, når de vokser til :slight_smile:

1 Synes om

Tak for jeres tillykker :slight_smile:

Jools og babyer trives fint og Jools er ganske afslappet over sin rolle - selvom hun bliver lidt pyller, når de piver :hjerte: Hun har været ude af badeværelset et par gange allerede, specielt for at drikke vand, for prinsesser drikker øjensynlig helst ikke stillestående vand mere…

Banshee reagerer pt. ganske afslappet - hvæser lidt af Jools samtidig med, at hun forsøger at snuse til hende på en meters afstand (man skal jo være sikker) og Sander reagerer fuldstændigt som forventet. Den store blonde dreng er meget utryg ved det hele, inkl. Banshee, for det kunne jo være, hun også vil slå ham ihjel nu - det gør brune piger, når der lugter mærkeligt i hans hus :frowning: Han kommer over det og for en sikkerheds skyld ser han og Jools kun hinanden gennem glasdøren i et stykke tid :slight_smile:

6 Synes om

Og så er der en af killingerne, som jeg enten skal tjekke bagi (det har jeg ikke gidet med de tydelige tortier og de tydelige solide) eller vente, for den skifter farve jævnligt og er muligvis tortie, bare ikke så tydelig som de to andre, der begge har en stor lys plamage i hovedet :slight_smile:

5 Synes om