Den sorte kat og Cinnamon

Her er et par billeder af min sorte plejekat, som jeg forhåbentlig :kryds: kan få lov at beholde. Samt et par stykker, hvor han stalkes af Cinnamon.

Den sorte kat i vinduet på badeværelset:

Kan man kalde en hankat Destiny - hvis nu det skulle blive aktuelt for mig at navngive ham?

Med Cinnamon i hælene:

Meget har man budt mig her, men skal jeg nu også finde mig i det store, sorte skrummel???

Jeg tror godt, de kunne sammenføres, hvis jeg fik lov til det :kryds:

ØV… kan ikke se nogen billeder :frowning:

Destiny? Nja - i min verden er det altså et pige navn :slight_smile:

Altså, nu bliver jeg snart nødt til faktisk at sætte mig ind i, hvordan det er, man gør… Hjalp det nu?

Ja, ikke. Nå, men jeg skal nok også passe på med ikke at udfordre skæbnen (if you pardon the pun :tihi:) og begynde at hitte på navne, før jeg ved, om jeg kan beholde ham.

Næ… kan stadig ikke se nogen billeder :frowning:

Ang navn… tja - jeg har en bestiling ude på en kat hos min gamle skovdrengs opdrætter (sådan om mange år) - navnet skal helst være (K)Night Templar :slight_smile:
Og jeg ville æææælsge hvis min mand ville acceptere at vi fik en (han)kat ved navn Stærkodder… (Ret sej vikingehelt, der kunne kæmpe selv når indvoldene hang ham ud af maven :smiley: Vores katte har fortrinsvis navne fra nordisk og/eller keltisk kulturkreds)

Ih altså :doh::doh:

Nu?

Jeg kan godt se billederne. Hvor er de dejlige begge to.
Jeg synes godt han kan hedde Destiny… Nu hvor skæbnen har ført jer sammen :hjertehop:

Hvor er de fine begge to - som nævnt i den anden tråd, og ud fra billederne her - så tror jeg hurtigt at de ville blive fine venner :slight_smile:

Hvor er de fine begge to.
De ser ud til at de snart er venner :slight_smile:
Jeg vil :kryds::kryds: for at du for lov til at beheolde ham den sorte.
Hilsen Lisbeth

Hvor er han smuk - håber virkelig at du og Cinnamon får lov at beholde ham.

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Hvis du har lyst til at kalde ham Destiny, så gør det - katten er jo ligeglad med, hvad den hedder. :tihi:

Dejlige katte -wehuu

Og hende her, hun ligner da ikke en kat, der er stresset over, at han er her, vel? :høhø:

Godt nok lukket inde i badeværelset lige nu, men det ved hun jo godt.

Nej hun ser vældig tilfreds ud må man sige :hjertehop:

Nu kom billederne…
Ihhh - han er fiiiiin :love:
Og sikke et mønster Cinnamon har… lige i øjet!
De to vil da klæde hinanden rigtig godt!

Håber du får lov at beholde ham…

Pst… navnet Álvaro hentyder til skæbnen på spansk :thumbup: brugt i en opera af Verdi… Betydning = KLIK . hvis du følger link-rækken ender du med en betydning a la ElverKrigeren…
Ellers er Destino = Skæbne også på spansk… og Destino er maskulinum…

Mange :kryds for at han er en beholder :inlove:
Jeg tror bestemt også de får det nemt med at vænne sig til hinanden og flotte, det er de jo begge, meget endda :hjertehop::hjertehop:

Hm - hvad nu hvis du gik over til fransk? Det burde vel hedde Destin? Det lyder som et drengenavn, i mine ører :slight_smile:

Han er smuk - det er de begge to, og det ligner da at de nok skulle blive venner ret hurtigt.
Krydser fingre…

Så fandt jeg også billederne; hold da op et par lækre sager du har gående rundt i stuen. :wehuu::wehuu:

Jeg er også den lykkelige ejer af en sort kat, det er en pige, havde hun været dreng havde hun heddet (Sorte) Per. Nu hedder hun Chili, men kaldes også Sorte Slyngel og lever vældig godt op til kalde-navnet.

:kryds: for at du får lov at beholde, de klæ’r hinanden.

Edit: Indsat manglende “æ”. :wink:

[quote=Ann K;472386]Pst… navnet Álvaro hentyder til skæbnen på spansk :thumbup: brugt i en opera af Verdi… Betydning = KLIK . hvis du følger link-rækken ender du med en betydning a la ElverKrigeren…
Ellers er Destino = Skæbne også på spansk… og Destino er maskulinum…[/quote]

Elverkrigeren - jamen, det er jo Legolas :stuck_out_tongue:

Men tak til alle for forslag på diverse sprog. HVIS jeg er heldig nok til at skulle finde på et navn, så kommer de helt sikkert med i overvejelserne.

Så fandt jeg også billederne…

Hold da op hvor er han flot og sikke en lækker farve Cinnamon har :thumbup:

Krydser fingre for du må beholde ham, for det ser helt sikkert ud til, at de nok skal blive pals :smiley:

Det ser da ud til at være en fin start. Jeg krydser fingre for, at det fortsætter og at du kan beholde ham :kryds: - Black Jack :rock:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke nogen smukke katte… jeg har vist ikke fulgt helt med i, hvordan den smukke sorte kat kom til dig.

:hjerte:

Han kan da ikke hedde andet end .: Marley… :hjertehop::hjertehop: