Den sorte kat og Cinnamon

Nej, det er nok heller ikke så smart at lave to forskellige tråde, men jeg havde jo nogle billeder, jeg gerne ville vise her.

Her er tråden om, hvordan han i første omgang havnede på mit badeværelse :smiley:

[ame]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=23517[/ame]

Så søde, og smukke de begge er :hjerte:

Nuuurh… Hvor er han sød… Det er hun også… Total stalker… :tihi:

Du kan kalde ham Pepper - så passer han til Cinnamon :stuck_out_tongue:

Hvor ser han sød ud!

Er han ikke bare skøn?

Der lures seriøst!

Ja, der er altså et hoved et eller andet sted. Men man kan kun se det, hvis man kan se øjnene :slight_smile:

Så er der gang i den helt store stirrekonkurrence:

Der stirres fortsat, og der blev ikke fundet en vinder:

Ja, det havde jeg også tænkt på. For at blive på krydderihylden :smiley:

Nemlig :tihi:

Skønne billeder.

Jeg har selv en sort frækkert, der hedder Ziggy. Men som burde ha’ heddet Sorte Slyngel… Gæt selv hvorfor!!

Pepper ville virkelig være genialt! :smiley:

Han er godt nok en flot missekat… Jeg vil også ha en kat i hver farve…! (nårh nej, jeg er jo igang. G)

[quote=Barky;472688]Pepper ville virkelig være genialt! :smiley:

Han er godt nok en flot missekat… Jeg vil også ha en kat i hver farve…! (nårh nej, jeg er jo igang. G)[/quote]

Ret mig lige hvis jeg husker forkert… men du har da allerede en cinnamon, ikk’ sandt??? :stuck_out_tongue:
Nemlig ham der Fætteren…

[quote=Ann K;472690]Ret mig lige hvis jeg husker forkert… men du har da allerede en cinnamon, ikk’ sandt??? :stuck_out_tongue:
Nemlig ham der Fætteren…[/quote]

Jow jow… Men jeg har jo ikke en rød f.eks… :stuck_out_tongue:

Jeg skulle lige til at klage over at jeg ikke har en sort… Men Alaia er vist sorttortie. :høhø:

Det er simpelthen de smukkeste huskatte jeg længe har set - så smukke du burde udstille

[quote=galath;472474]Nej, det er nok heller ikke så smart at lave to forskellige tråde, men jeg havde jo nogle billeder, jeg gerne ville vise her.

Her er tråden om, hvordan han i første omgang havnede på mit badeværelse :smiley:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=23517[/quote]

:inlove::inlove:

Det er da fint med to tråde - jeg kan bare følge med :tihi::tihi:

Tak for linket, nu må jeg ind og lure hvordan han kom til dig og den smukke rødhårede…

:tak:

:confused: Kan man udstille huskatte? Det vidste jeg ikke.

Jeg er dog bange for, at i hvert fald Cinnamon nok ville have sig frabedt at blive fragtet rundt i bur og bil fra sted til sted og blive gramset på af fremmede mennesker :høhø: Hun har ikke haft en helt nem start på livet, den lille, så hun er kun rigtig tryg ved mig. Selv om jeg synes, det er blevet lidt bedre.

Jeg synes jo også, hun er umådeligt flot, så det er dejligt at høre, at I også synes det :slight_smile:

Den sorte ville uden tvivl finde sig i det. Han virker meget velafbalanceret og er glad for at blive taget op. Til gengæld er det endnu ikke afgjort, om jeg kan få lov at beholde ham. Forhåbentlig finder jeg ud af det senere i dag :kryds:

Tak for alle jeres kommentarer. Jeg er glad for, at jeg har haft jer at dele oplevelsen med, uanset hvad der ender med at komme ud af det.