Den ugentlige opdatering

Vanen tro har Fanny været på vægten igen idag og lidt som forventet har hendes vægtstigning nu sneget sig op på 1,5 kg -what Dvs. hun har taget 50% af sin normale kropsvægt på på 7 uger. Tænk, hvis det havde været en gravid kvinde, der havde lavet det nummer…

Hun er stadig super adræt og kan næsten flyve - men også kun næsten :høhø::høhø:

Meeen, det er også godt at tage sig en lille lur :slight_smile:

Fødekassen er nu udstyret med en skumgummimadras i stedet for en Skattekat-hule - men indtil videre ser det ud til, at Skattekat-hulen er mest interessant :tihi:

UHA det blir spændende…jeg gætter på 3 stk dejlige søde småér <3

Jøsses, en mave :uha:

Spændende hvor mange der opholder sig derinde. :tihi:

Jeg siger stadig 8 :høhø:

Uhhhh denne tråd har jeg ventet på. :slight_smile:

Så dejlig stor og fin en mave hun har. Og nu Anabell lige har fået, så gætter jeg på at hun har 6 eller 8 killinger i sig, tror mest på 6.

Jeg satser stadig selv på max 6 :slight_smile: Det er mange, men trods alt lidt lettere at overskue for alle parter end 8.

Hvis der til gengæld viser sig kun at være 3, så skal jeg nok ud i at have købt nogle vådliggerlagener til fødekassen, for så er der meget vand -what

Okay… hvis det var min badebold ville jeg nok holde op med at puste nu!!! :smiley:

Damn, hun er stor!

Wow :uha: er du sikker på der er en hel ugen igen :?

Hun er jo i fare for at gå helt i stykker -what At sådan en lille elegant kat kan blive så stor :what:

Hun er dog stadig dejlig den skønne Fanny :wehuu: og mindre end 6 stk. kan der vel næppe være :hjertehop:

-LOL-LOL

Jamen hun revner da også snart !:høhø:

Uhh Fanny, det er så spændene, hvad den mave indeholder!

Cats og Conni

Hvor er hun dog dejlig rund :inlove:

[quote=Temple Bar;505297]
Fødekassen er nu udstyret med en skumgummimadras i stedet for en Skattekat-hule - men indtil videre ser det ud til, at Skattekat-hulen er mest interessant :tihi:[/quote]

Selvfølgelig er den det … :rock:

:tihi::tihi::tihi:

Hold da op for en mave :uha: … jeg ville nok allerede nu kigge mig om efter en amme, for som vi snakkede om, er der altså kun 8 dievorter på Fanny-musen :fløjte:

Sjældent har jeg set så drægtig en mavse og så hormonelle babser :rock:

Hun er godt nok stor-----what

Der er ihvertfald mere end en :høhø:

Hvor er hun fin og sikke nogle babser :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Hende der Fanny…

Hun er virkelig en 110%'s kat. Alt hvad hun gør er 110% Intet mindre!

Jeg må nok altså snige mit bud fra 6 op til 7 stk nu… :høhø:

det bliver som i 101 dalmatinere,15 hvalpe:tihi:

tine-man ikke lave store bogstaver med en kat på skødet vel

Øjjj en kæmpe mave hun har :tihi:
Jeg tror der er 6 små mislinger derinde :slight_smile:

det bli’r spændende at se, hvem der får ret :høhø:

hold da helt op en stor flot mavse…

den er lidt griner sammenligningen med en gravid kvinde - se en af slagsen springe elegant rundt en måned før fødsel med en vægtstigning på 50% :høhø:

krydser fingre for der ikke er for mange så stakkels mormis ikke bliver for stresset.