Dengang Garfield var lille og søød - kategori ehm langhåret huskat?

Jeg kom til at se billederne fra dengang, da Garfield var lille og nuttet.

Og inden jeg får en masse uhensigtsmæssige kommentarer, vil jeg sige, at jeg købte en mormis med 3 killinger - så de var ikke taget fra før tid :høhø:

Hvis i vil, kan i også få tillægsfotos af bror, søster og moderen :smiley:

Men her er min missemand som baby :hjerte:
Jeg beklager den noget svingende billedkvalitet.

Det kan ske for enhver, at man bliver træt, og her er der dejligt blødt og varmt :tihi:

Bustet :ups:

Hvad mon der sker af spændende ting derude :?

Her kan jeg holde øje med dem allesammen :stuck_out_tongue:

MIG??? Neeej jeg er altid sød :engel:

Stoooor farlig kuglepen :uha:

Så lille bitte har jeg også været engang :høhø:

Her er jeg sammen med brormand Magnus Mælkebar :love2:

ER jeg ikke dejlig?

Neeeej jeg er slet ikke blevet noget af et stort skrummel :surrender1:

Flot misling og flot voksen mis (ved godt det er den samme)

De var så nuttede som små mislinger :hjerte:

Her er lige lidt bonusbilleder :tihi:

Hvad er dog det, der hænger der bagi?

Magnus mælkebar.

:gruble: Hvordan kommer jeg derop ?

Intet er så godt som søskendehygge :hjerte:

Magnus og søster Ronja Røverdatter :tihi:

Sidder mit hår godt nok?

Til angriiiiiib…

Er det mig, du vil have billeder af?

Hvad har de skarnsunger NU lavet :venter:

Missemor Stella.

Nøjj, hvor var han kær - og det var hans søskende også :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Han er bestemt også dejlig som voksen og han har også en meget smuk mor :ok:

[QUOTE=Eva;895656]Nøjj, hvor var han kær - og det var hans søskende også :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Han er bestemt også dejlig som voksen og han har også en meget smuk mor :ok:[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

Jeg kom til at se billederne igennem i går, da jeg oprettede min himmelhund på hundegalleri, og så vakte det lige minder. Rigtig mange søde og sjove minder. Det var og er skønne skønne mislinger :hjerte:

Sikke nogle herlige billeder :smiley: Engang var han lille og nuttet! Nu er han stor og flot!

:tihi: Ja det var tider :lol:

Hvor er det nogle skønne billeder … og også herlige tekster :slight_smile:
Men Susanne, er jeres hund død, eller er det en tidligere hund, du har oprettet?

[QUOTE=Mega;895726]Hvor er det nogle skønne billeder … og også herlige tekster :slight_smile:
Men Susanne, er jeres hund død, eller er det en tidligere hund, du har oprettet?[/QUOTE]

Mange tak. :slight_smile:

Det var nogle rigtig små banditter, men de var også nogle rigtige hjerteknusere :tihi:

Max lever i bedste velgående, men vi har haft en collie inden ham, der hed Rollo :hjerte:

Han hed egentlig Albert på stamtavlen, da det var hendes første og eneste kuld. Vi købte ham af en dyrlæge fra Sønderborg, og han blev 9 år gammel.

[QUOTE=DK Blackangel;895730]Mange tak. :slight_smile:

Det var nogle rigtig små banditter, men de var også nogle rigtige hjerteknusere :tihi:

Max lever i bedste velgående, men vi har haft en collie inden ham, der hed Rollo :hjerte:

Han hed egentlig Albert på stamtavlen, da det var hendes første og eneste kuld. Vi købte ham af en dyrlæge fra Sønderborg, og han blev 9 år gammel.

[/QUOTE]

Nåh ok… jeg blev helt nervøs da jeg så det på FB osse… Hunde ligner altså hinanden :tihi:

Collier er så pæne… Mandens drøm, hvis vi nogensinde sku’ ha’ en hund (hvilket vi ikke skal…) er en “minicollie” - Shetland Sheepdog… Eller alternativt… en Newfoundlænder :klapper: Så bli’r det ikke værre, vel? (selvom Newfoundlændere er søde!! De er bare … nogle skrumler)

Dejlige billeder af dem alle sammen. Jeg kender godt det med at falde i svime over gamle billeder - og Garfield har da været en helt uimodståelig pelsbold som lillle. Men han er nu også en dejlig kat som voksen. :hjerte:

De røde tager altid ekstra point hos mig. Uretfærdigt mod alle andre, men sådan er det blevet efter vores Rudolf. :slight_smile:

SKØN fluffball du har der… hvor er han bare dejlig at se på… og herligt udtryk :smelter:

Skønne billeder :hjerte:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;895773]Nåh ok… jeg blev helt nervøs da jeg så det på FB osse… Hunde ligner altså hinanden :tihi:

Collier er så pæne… Mandens drøm, hvis vi nogensinde sku’ ha’ en hund (hvilket vi ikke skal…) er en “minicollie” - Shetland Sheepdog… Eller alternativt… en Newfoundlænder :klapper: Så bli’r det ikke værre, vel? (selvom Newfoundlændere er søde!! De er bare … nogle skrumler)[/QUOTE]

Eeej nu stopper du altså :venter: :venter:

Max er tricolor, og Rollo er zobel dark shadow :tihi:

En Shetland Sheepdog er ikke en minicollie :tihi:
Men det er en skøn hund, den kan du rolig sige ja til.

[QUOTE=FinnFrode;895781]Dejlige billeder af dem alle sammen. Jeg kender godt det med at falde i svime over gamle billeder - og Garfield har da været en helt uimodståelig pelsbold som lillle. Men han er nu også en dejlig kat som voksen. :hjerte:

De røde tager altid ekstra point hos mig. Uretfærdigt mod alle andre, men sådan er det blevet efter vores Rudolf. :)[/QUOTE]

Mange tak Finn :slight_smile:

De var så skønne som killinger, så jeg synes lige, at jeg ville dele med jer.
Ronja var nu også skøn, og hun flyttede da også først hjemmefra med 6 mdr. :tihi:

Magnus Mælkebar er korthåret, men nøøøj han var en kælefis af rang. Og som navnet antyder, var han den sidste ved mors mælkebar, da han ikke ville spise fast føde før ret sent.

Mange tak :slight_smile:

Han er også rigtig skøn, og jo ældre han bliver, jo mere lækker bliver han. Og han ved det :høhø:

Mange tak :slight_smile:

Intet er så godt som søskendehygge :hjerte:

Magnus og søster Ronja Røverdatter :tihi:

Er det mig, du vil have billeder af?

Hold nu op. Ved godt man ikke må favorisere når folk viser missebilleder for alle er jo skønne. Men altså de to der - de går da lige i hjertekuglen :love2:

Sikke nogle farver. Andre er til de helt “røde” misser men jeg kan godt li’ den tone der er i mislingen her. Nåh ja næsten alt med “sølv” ved folk vist godt, at jeg sukker helt vildt efter i forvejen.

Dejlige billeder allesammen - tak for kigget.
Mvh
Yvonne

[QUOTE=Kiwa;895900]Hold nu op. Ved godt man ikke må favorisere når folk viser missebilleder for alle er jo skønne. Men altså de to der - de går da lige i hjertekuglen :love2:

Sikke nogle farver. Andre er til de helt “røde” misser men jeg kan godt li’ den tone der er i mislingen her. Nåh ja næsten alt med “sølv” ved folk vist godt, at jeg sukker helt vildt efter i forvejen.

Dejlige billeder allesammen - tak for kigget.
Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Mange tak, jeg kan også godt lide sølv, så jeg har en del sølvkatte efterhånden :tihi: