Denises Bisættelse

Denises bisættelse var en meget smuk og bevægende højtidelighed. Der var omkring 60 deltagere. Alle Denises MC-piger var med og kom på deres fine røde “cykler” Denise ville have nydt synet… de var så seje og søde :stuck_out_tongue:

Vi sang 3 sange, først sang vi Nu titter til hinanden", dernæst “Op al den ting som Gud har gjort” og til sidst “Dejlig er jorden”.

Præsten holdt en fin prædiken og nævnte som noget af det første Denises store kærlighed til dyr og i særdelshed til hendes katte :slight_smile:

Det var en meget bevægende dag og med efterfølgende bespisning hvor vi kunne få sludret og talt om vores fælles oplevelser med Denise, der blev pudset næse og fældet en del tårer :ked:men vi fik heldigvis også smilet og moret os over de sjove episoder vi har haft sammen :slight_smile:

Heldigvis havde den søde Denise sørget for strålende fint vejr, med temperatur på 21 grader og høj sol. Marianne og jeg var enige om at det var med sikkerhed hendes værk, så nu håber vi i fremtiden at have gode forbindelser til det fine vejr konkluderede Marianne :stuck_out_tongue:

Her er den fine bårebuket fra KatteGale

Og Buketten fra Marianne, Mogens og Mie

Syntes lige I skulle se Denises MC-pigers fine cykler

Det er meget rørende læsning Mie. Tusinde tak for beskrivelsen og billederne.

Jeg kan kun tilslutte mig takken for den fine beskrivelse af Denise´s bisættelse.

Meget meget flotte buketter - og så synes jeg at det er så fint, at der blev givet penge i Denises navn til sager,

der stod hendes hjerte nær. :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvil i fred Denise :lys:

Tusind tak for de flotte fotos, Mie!
Så fik jeg lov at være lidt med alligevel, trods host og nysen.
Det er så vigtigt med en god bisættelse.
Alle gode tanker til Denises efterladte.

Ja det var utroligt smukt, selvom præsten ikke kendte Denise, havde Claus fået ham til at forstå hvilket smukt menneske hun var.

Det var så hårdt, men samtidig så meget Denise, at man midt i sorgen kun kan glædes over det smukke farvel.

Tak for en smuk beretning om bisættelsen af et lige så smuk menneske der gik bort alt for tidlig :ked:

Jeg er glad for at præste, på trods af at han ikke kendte hende alligevel var dygtig nok til at få Denise fremstillet som den person hun var.

Tak fordi i delte :slight_smile:

TAk for den fine beretning og tak for de fine billeder. Og ja jeg tror Denise havde nydt synet af mc-pigerne.

Tak for billederne og din smukke beskrivelse af bisættelsen, jeg sidder og får tårer i øjnene :ked:
Hvil i fred kære Denise :rip:

Det glæder mig at Denise fik præcis det farvel hun fortjente… og er helt sikker på at hun selv har stået for vejret… hvad ellers :slight_smile:

Tak for billederne !!

Midt i sorgen og savnet synes jeg velnok, at det er befriende at vi ligesom ikke kan lade være med stadig at drille Denise og at mindes hendes “rapkæftede” væremåde. Hun var altså en dejlig tøs.

Helt enig May-Britt :thumbup: Det var også emner i den stil vi sad og grinede af efter bisættelsen… Det er rigtig befriende og dejligt at more sig, selv med tårer i øjene… Det er den stemning der er så rar at få frem efter en god bisættelse :slight_smile:

Tusind tak for den smukke beskrivelse af bisættelsen. :inlove:

Denise var et vidunderligt og meget smukt menneske.
Hvem kunne le som Denise.
Hvem kunne komme med skrappe kommentarer som Denise.

Denise…vi var altid enige…-love :hjerte:

Denise: Du dejlige smukke kvinde.
Lykke på rejsen…

:kram:

Tak, Mie og Marianne…

Jeg skal overbringe en tak fra Claus, til alle jer på Kattegale, for de smukke blomster og de varme tanker til Denise og hendes familie

Hvor er buketten flot! Tak for billeder!