Denne tråd handler lige om min hund *GGGG*

Jeg er nødt til at prale af min hund…

Emma - den lille rullepølse - er bare for skøn…
Vi var til træning i går, og jeg har tit tænkt “tag nu lige de 800 køkkenruller UD af ørerne”, men jeg må sige, at hun faktisk er vildt dygtig…

Vi skulle øve indkald og alt muligt, og da turen kom til mig og Emma, spurgte jeg om jeg bare skulle kalde på hende, eller jeg skulle sige “plads”. Deeet måtte jeg selv vælge, så jeg stillede mig 5 meter væk og sagde “Emma - plads”

OG hvad gjorde hun??? Hun drøøøøøøøøøøøønede hen til mig, højre om mine ben og satte sig lige ved min venstre side [smilie=hate-tunz.gif] Dog lidt for langt væk, men hun kom hen og satte sig [bigloony]

Emma er 5 mdr. gammel, og jeg har kun trænet en lille smule, men det er åbenbart helt godt det jeg gør, for de andre på holdet sagde “nåååårrrrh bare MIN hun ville gøre det”…

Træneren sagde dog tørt “ja hun vil nu kun få 9 ud af 10 point, for hun sidder for langt væk” og så grinede han

Iiiih jeg er så stolt af den bette røv med ører… Hun er sq for dejlig…

ej hvor dejligt… som gammel hundetræner i mange år er det jo dejlig dejlig læsning med en artig vuffi…

tyyyyyyyyyygti vuffi…

det er utrolig så langt man kommer med 10 min træning hver dag

Knus og -pote dask

Nååååårhhh hvor er hun bare dyyygtig -bravo

Det er da flot at hun sådan hørte efter… Det kan jo nogen gange være meget svært for nogen hunde… hehe… [bigloony]

hehe ja hun er squ skøn den bette rullesteg

Taaaaaaaaaak -forelsket -forelsket -forelsket

Jeg vil prøve at filme det en af dagene… Hun er bare sååååååååå dejlig ;-))))

-SJOV Dygtig pige [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Hvor er hun dygtig Annette… [bigloony]

BLÆRERØV BLÆRERØV BLÆRERØV BLÆRERØV BLÆRERØV BLÆRERØV BLÆRERØV -nananana -nananana -rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge

Okay hun er da bare så dyyyyyyyyyygtig og så søøøøøøøøøøøøøøøød en lille vovseSuk -ballon -ballon -ballon -HUG -HUG -HUG -HUG

Hvor er hun bare dyyyygtig… -thumbs -thumbs

Men hvor er alle billederne af hende…?? [bigloony]

JEP - jeg er en MEGA blærerøv LOOOOOOOOOOOOL

Seee hende lige hvaa -LOL
Det er optaget i dag, og jeg har ikke haft tid til at “øve” i dag, for det skulle lige gå lidt stærkt, men sådan er hun … NÆSTEN hver gang GGGGG

Hvor er hun skøn, og hun skal nok snart få lært at gøre det perfekt.

Hvor er hun bare dyyyyyygtig hende mennesket på filmen LOOOOOOOOOOOL

Fik hun også en godbid [bigloony]

Dyyyyyyyyyyyygtig lille flagermus [bigloony] -wow -bravo