Der er åbenbart hyggeligt hos mig

Når jeg er hjemme og vejret er godt lukker jeg misserne ud, når de vil ind igen plejer de bare at stille sig ved terassedøren og miave, så lukker jeg dem ind.
Det har een af nabokattene, Henning fundet ud af. Så lidt tidligere i dag sad der en kat i den forkerte farve og miavede ude foran døren :tihi:
Han har godt nok været herinde før, men det er fordi han hopper ind ad badeværelsesvinduet når det er åbent, han plejer dog altid at fare ud når han ser mig, men i dag var jeg åbenbart helt ok.

Der er spændende inde i den hule…

MIne katte vidste ikke helt hvad de skulle sige til at vi havde fået gæster.

Men altså… VIRKELIG spændende hule! (Noget si’r mig at det var hashmusene…)

Hva’ ve’ do?!

Nånå, så la’ gå… nus du mig bare lidt…

Det er hårdt at være på besøg.

…men så er det jo godt at der er et fint kradsetræ med tilhørende hule som man lige kan hvile sig i…

Der lå han så i 10 minutters tid indtil jeg fik verfet ham ud… Noget si’r mig at det ikke er det sidste jeg ser til ham… :høhø:

Han er da en skøn fyr, ham Henning.
Men sådan som han fører sig frem, er han nok lidt for dominerende til at Anthon og Dallas vil have ham til at bo fast hos jer. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;721055]Han er da en skøn fyr, ham Henning.
Men sådan som han fører sig frem, er han nok lidt for dominerende til at Anthon og Dallas vil have ham til at bo fast hos jer. :D[/QUOTE]

Henning og Anthon kommer nu fint ud af det med hinanden, men Daller skal liiiiiige se ham lidt an. Men det skal han jo med alle. Han ved aldrig helt hvad han skal mene om fremmede. :slight_smile:

Er det bare mig - eller kunne den gode Henning godt trænge til et tandeftersyn?

Men han ser ud til at hygge sig - ikke mindst inde i hulen :slight_smile:

Er det ikke bare fordi han, som mange andre sort/hvide, har tofarvede gummer?

Nej, jeg tænkte nu mere på, at det ser ud, som om der er gullige belægninger på tænderne. Men det er jo under alle omstændigheder ikke noget, Silotte kan gøre noget ved :slight_smile:

Hehe, han ser da meget sød ud :wink:

hahah…hvor er det sjovt, at du sådan kan få besøg…:tihi:

[QUOTE=galath;721090]Er det bare mig - eller kunne den gode Henning godt trænge til et tandeftersyn?

Men han ser ud til at hygge sig - ikke mindst inde i hulen :)[/QUOTE]

Sjovt… Det var også min tanke :slight_smile:

Til trådstarter… :slight_smile:
Du får da dejligt uventet besøg… Hos mig bliver man bare beluret af en af naboernes skønne perser.: Som sidder og kigger intenst ind af døren! haha

Jeg tænkte også selv på det med tænderne da jeg fik billedet ind på computeren :slight_smile:

Men han har skam også været her igen i dag. Han vadede bare ind, kiggede sig omkring, tog lige en tur op i kradsetræet og gik så igen. Jojo, han hygger sig :tihi:

:høhø:[QUOTE=Silotte;721817]Jeg tænkte også selv på det med tænderne da jeg fik billedet ind på computeren :slight_smile:

Men han har skam også været her igen i dag. Han vadede bare ind, kiggede sig omkring, tog lige en tur op i kradsetræet og gik så igen. Jojo, han hygger sig :tihi:[/QUOTE]

Hvor hygsomt!! :pote:

Hvor hygsomt!! :pote:[/QUOTE]

Vi har fået os et fast aftenritual her. Henning synes åbenbart det er meget vigtigt lige at komme forbi hver dag og tjekke om vi nu har det godt.

Og i dag har jeg lige fået hentet min (nu afdøde) bedstemors sofa. Og den skulle da selvfølgelig også lige kigges lidt nærmere på.

Mine egne synes heldigvis også bare det er en skøn sofa :hjerte:

HA HA hvor er han sød :slight_smile:

He he :høhø: Ser ud til at Henning overvejer at indføre en deleordning mellem dig og sine egne ‘forældre’ :stuck_out_tongue:

Altid hyggeligt med besøg :slight_smile: - dine misser tager det pænt må man sige :wink:

du har fået ny mis :slight_smile: - husk at tjekke op på om dine egne mislinger er up to date med alle vacciner :slight_smile:

han er sød i øvrigt!!

Ja han er… og nu ser han også næsten ud som om han kan li’ at jeg nusser ham :stuck_out_tongue:

Hans egne forældre er vist lidt flove over at han sårn kommer rendende hele tiden, men jeg syns da bar’ det’ hyggeligt :slight_smile:

Så længe det er katte er det åbenbart helt ok, mennesker og hunde… puha DE ER farlige! :tihi:

[QUOTE=Battlestar;726348]du har fået ny mis :slight_smile: - husk at tjekke op på om dine egne mislinger er up to date med alle vacciner :slight_smile:

han er sød i øvrigt!![/QUOTE]

Han er har heldigvis kun i 5-10 min ad gangen, så smutter han igen.
Begge mine blev vaccineret i sommers, så den er der styr på :slight_smile:

Hvor hyggeligt med misse besøg :slight_smile:

Jeg synes det er fantastisk at de accepterer hinanden på den måde. Men siden de nu gør, så kan man jo lissågodt nyde det :slight_smile: Henning er sød! (og så er det et skønt navn til en kat!)

Anthon og Dallas må være et par meget tolerante katte. :slight_smile: