Der er en, der er kørt ind i min bil!

Det syntes jeg så ikke det er og Margrethe har mere end ret i det hun skriver.

mon ikke en “ny” fanger i samme farve kan fås for en tusse ved huggeren…

sådan en muhfanger til en hundej i30 får du squ ikke for 1000 kr hos en en hugger, den koster jo en blæst formue fra ny, den koster nok nærmere 3000 kr hos huggeren

nah…en revnet kan her i området reppes ved autolakker for en tusse, så de kan ikke hoste mange øre over det…men det koster ikke noget at spørge

Altså, nu ved jeg ikke så meget om biler generelt (det er en kasse med 4 hjul), :høhø: men jeg tænker da at sådan nogle ting som regel kan høres?

Jeg smadrede venstre forhjul på min fars bil, og dét kunne i den grad høres! :uha:
(Det var ikke kun dækket, men selve hjul-dimsen der fik et gok) - Der lærte jeg sjovt nok at sætte nyt dæk på! :dokdok:

Men aldrig i livet om det kunne falde mig ind at gå/køre fra en skade der var min skyld!
Jeg ville da ønske at folk lagde en seddel til mig, så det er det mindste jeg kunne finde på selv at gøre.

Metro har svaret, at P-pladsen ikke er overvåget.

øv squ da, har du evt spurgt dem om du må sætte en efterlysningsseddel op og måske søge efter vidner, for der må da være en eller anden der har set el hørt noget, for nu er der jo altid mange biler der