Der er en verden udenfor fødekassen

Lidt over 3 uger gamle har alle killinger fundet ud af, at der er en verden udenfor fødekassen.

Kalimba - nr. 2 til at komme ud i den store verden udenfor fødekassen.

Kato - her tager han lige en slapper, men er ellers pænt nysgerrig på omverdenen.

Koko - den sidste til at forlade reden. Som den sidste fik hun styrke i sine ben, så hun også kan komme rundt.

Så er der ham her - Kappa. 2½ uge gammel var han 1. mand på gulvet. De første timer var han noget usikker på benenen, men så skal jeg ellers lige love for at han kom OP på benene. Han går sjældent - han LØBER :tihi:
Jeg kunne simpelthen ikke få ham i fokus i dag, for han var hele tiden aktiv. Her “pløjer” han hen over Koko :uha:

Her er han igen i skarpt trav på vej på nye eventyr :høhø:
Han er virkelig foran sine søskende. Lige så snart jeg ligger mig på maven foran fødekassen, så kommer han pilende ind under min hage og skal køsses på :hjerte: Få sekunder efter slikker han på min arm, bider i min T-shirt og få sekunder efter igen er han kravlet op på min skulder.

Her tumler Kappa og Kalimba … jo der sker virkelig noget med deres udvikling i disse dage :thumbup:

Kalimba :smelter:

Skønne killinger og skønne navne - Kato :hjerte:

Nååeh, hvor er de kære. :wehuu: Og hende Koko er måske nok ikke den fremmeligste killing, men hvor har hun da bare de fineste aftegn. :inlove:

Nu er jeg jo ikke til meget pels men det der fjæs :smiley: nuiiiiiii hun er vakker :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1315683]

Nu er jeg jo ikke til meget pels men det der fjæs :smiley: nuiiiiiii hun er vakker :D[/QUOTE]

Frk. Koko har noget at leve op til :cool2:
Hendes farmor Starkad’s Cassiopeia er en af de smukkeste norske skovkatte jer har set :hjerte:

Ude godt - hjemme bedst :tihi:
Prøv lige at se hvordan Felina ligger og holder om sin ene killing. Aaarrrrmen mit hjerte smelter da …

Kæft jeg er misundelig lige nu. Savner så meget at have killinger og bare at kunne sidde og stirre forelsket og helt væk i dem.

De ser virkelig skønne ud dine små bamser. Jeg er som sædvanlig vild med tortien :wink:

Mange tak Carina. Det er virkelig også dejligt at have killinger.
Det er liiiiidt ligesom at have børn igen. Man/jeg bliver så glad som nok kun en “forældre” kan blive når en killing pludselig kan noget nyt :høhø:
Her til aften blev de præsenteret for cremefraiche med torskerogn. Noget værre svineri, men hold nu op hvor de smaskede løs. Kappa smagte lidt på det, men er mere interesseret i tørkosten som han ynder at stå oppe midt i og slikke på (troede jeg - men han spiste rent faktisk af det) :uha: Direkte fra modermælk til tørkost, sådan.

Kappa skal nok give jer grå hår i hovedet i løbet af de næste par måneder. :klapper: :lol: :klapper:

Han skal nok blive en udfordring for sit nye hjem, når han engang flytter. :muhaha: :tihi:

Hvor er de bare dejlige. :wehuu: Jeg savner allerede de små killinger, for de vokser alt for hurtigt.

Kappa skal nok give jer grå hår i hovedet i løbet af de næste par måneder. :klapper: :lol: :klapper:

Han skal nok blive en udfordring for sit nye hjem, når han engang flytter. :muhaha: :tihi:

Og dog - hun tager i hvert fald nogle gevaldige legeture med Mr. Kappa. Ja han er hurtigere end hende endnu, og ja han vader hen over hende, men hun giver sig ikke.Tværtimod bliver hun og tager “kampen” op med ham = giver ham nogle små dask med sin ene forpote :thumbup:

Ahaaa så fandt Kappa også ud af at creme fraiche med torskerogn smager godt.

The blue(s) brothers :love2: