Der er Feliway i luften

Det er alligevel så sjældent, at det her sker, at jeg stadig er nødt til at forevige det hver gang :hjerte:

Og ja, jeg gætter på, det skyldes, at jeg satte en ny Feliway i den anden dag :høhø: Selv om de nu generelt virker til at have mere glæde af hinanden på den her adresse. Måske fordi der er mere plads.

Hvor er de skønne Ingrid … hver for sig og sammen :love2:

Hvor er de søde :hjerte::hjerte:

Sådan et billede håber jeg også at jeg en gang, måske bare en gang, kan få taget af Emina og Alvin. :hjerte:

Ingrid - Og måske også fordi at ved flytning til det fremmede sted, så har den anden været noget velkendt og trygt? :slight_smile:

Ja, det har du nok ret i. Det var jo heller ikke, fordi jeg havde lidt plads der, hvor jeg boede før. Det føles bare af meget mere her på grund af indretningen. Og der er ingen tvivl om, at de synes, det er sjovt at spurte rundt i huset på parketgulvene :høhø:

Men jeg ser også jævnligt, at især Asani kommer til Chili og beder om at blive vasket. Sætter sig helt hen til hende og bøjer nakken ned, så hun kan komme til. Nogle gange nedværdiger hun sig til at efterkomme hans ønske, andre gange ignorerer hun ham, indtil han begynder at vaske på hende. Chili er altså mere til ballade og spektakel og jagt gennem huset :slight_smile:

Mine to generte husmisser er i den grad livet op efter jeg er flyttet. Vi har nu boet her i huset et år og de kommer langt oftere frem også når der er helt fremmede på besøg.

Jeg tror årsagen skal findes i at dels har Theodor kvikket dem lidt op med hans tumlen rundt og dels så har jeg ikke et konveksanlæg mere. Tror de var bange for dens lyd :uha:

Min pointe er at en flytning helt sikkert kan være af det gode, som det jo åbenbart også har været for dine to :slight_smile: