Der er godtnok gang i den her

hejsa

på noget der ligner 14 dage har der godt nok været godt gang i den her, det tegner bare så godt for kattegale

der har været
2750 indlæg
254 emner

og det har indtil igår været lavet af 27 brugere
idag er vi oppe på 55 brugere.

jeg er bare så positiv indstillet på det her site og det skal nok blive et hit

Lige præcis Johnny [smilie=hate-tunz.gif]

Vi hitter, ja vi gør -dans -wehu -danse -hyp -hi5

Hej

Det lyder da flot! Glæder mig til at blive klogere her på jeres side :slight_smile:

Det skal helt sikkert nok blive et hit, fra min side er det allerede.
Jeg har kun været her siden igår, men det kan kun være tydeligt for enhver at der er en rigtig hyggelig stemning herinde, meeeget mere end på kg (Det andet altså :P)

lige præcis det med en hyggelig stemning er jo lige præcis det dette site skal stå for

Æh HALLO… hvor er fryseren… sådan en skal vi da også have lavet [smilie=hate-tunz.gif]

Miiiiiiiiis T… hvooooor er du -hæhæ

Kommer du at sætter stikket i, så vi kan få noget is på siderne -rofl

Ja ja, det skal sandelig ikke være lutter lagkage det hele -LOL

Ja, der er en vældig stemning herinde og jeg håber de positive mennesker der er kommet til de sidste dage, kender endnu flere positive kattemennesker på KG, som de kan invitere. For mig er det vigtigt, at dem vi hver især inviterer, er folk vi kan stå indefor.

Det der er dejligt herinde er bl.a. at man ikke behøver at tænke over hvert eneste ord, man skriver. Og noget der er en helt udsøgt fornøjelse er, at MB kan få lov til at more sig på lige fod med os andre uden at hun skal føle, at hun er på arbejde samtidig.

Kunne ikke være mere enig. Her er så dejligt, og det kan kun blive bedre når vi får alle vores katte herind [3d-cat–playing.gif]

jamen kan ud ikke bruge mig MB jeg er da en ispind -høhø -høhø

jamen kan ud ikke bruge mig MB jeg er da en ispind -høhø -høhø
[/quote]

Helt sikkert Karen [smilie=hate-tunz.gif] smutter du ned og slutter “den kolde” til -høhø

jeg har kummefryser… nogen der vil køles lidt ??? -LOL

der er masser af is i fryseren hvis det hjælper -hop - så er ventetiden ikke så lang…-bananer

idag har der indtil videre været

3534 indlæg
310 emner

det er helt vildt

det er 784 indlæg og 56 emner mere end igår

weeeeeeeeeeeee [smilie=hate-tunz.gif]

-wow -wow -wow -wow -wow -wow -wow -wow -wow -wow -wow -wow

det er jo simpelthen super - det tyder på at vi er lige det glade dejlige varme forum som har været savnet… at vi er blevet lige det vi så gerne ville være

Hvor godtfolk er kommer godtfolk til.

Nemmere kan det vist ikke siges. -likeit

Det er så dejligt så det er til at vræle over -græd -græd -græd

Det er bare så super -bananer -storrespekt

Ja, det er virkelig dejligt. Det er bare lige med også at få tiden til at sætte sig ind i de mange nye funktioner, men det kommer jo nok henad vejen. Det vigtigste er at jeg her føler et dejligt sammenhold og at det er aktive brugere der er her. Jubiii

-bananer