Der er ikke altid plads til en burmeser mere

Jeg vidste godt, at Sander lå i den lille transportkasse i bryggerset, så da jeg lempede Ana derop (hun kan ikke heeeeelt springe så højt selv endnu), regnede jeg med, at hun lagde sig hos ham. Men da jeg kiggede derud senere, lå hun ovenpå kassen og det måtte jeg jo lige checke grunden til :smiley:

Transportkassen er officielt beregnet til én kat, men med tre burmesere allerede, har Ana ment, at der nok ikke var plads til hende også :tihi::tihi: Så hun har pænt valgt at have det forkromede overblik i stedet :slight_smile:

:lol::lol::lol:

Fantastisk billede… Man kan nærmest se skuffelsen i hendes ansigt over at der ikke var plads til hende :tihi:

:lol:Ej hvor er det bare et fedt billede :thumbup:

Jeg synes nu, at hun fråser med pladsen - er der ikke en hel del ubenyttet
plads i øverste højre hjørne af den transportkasse :S

[QUOTE=Charlotte Oeh.;591466]Jeg synes nu, at hun fråser med pladsen - er der ikke en hel del ubenyttet
plads i øverste højre hjørne af den transportkasse :S[/QUOTE]

Hun kan muuuuligvis have fået besked af mor Fanny på at holde poterne væk fra hendes intimsfære :høhø:

:lol:

-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao
Skønt billede

Den lidt større transportkasse skal findes frem, eller købes , så det er plads til alle :tihi:

Der står skam en stor Sturdibag lige ved siden af, men den er kun begrænset interessant til daglig :wink:

Klassebillede og klassekatte, men stakkels Ana, der er blevet sorteper - eller noget… :høhø:

Og de andre ligger garanteret inde i kassen og tænker: Det var det eneste sted, vi havde for os selv, og nu kommer hun herop også :venter:

Det er faktisk lidt en milepæl her i huset, når man er gammel nok til at komme op på øverste hylde i bryggerset :smiley: Hun mangler nok ca. 14 dage, vil jeg tro, så hun forsøger jo at få så meget ud af de gange, hvor hun får overtalt mig til at hjælpe :wink:

:tihi: Nååårh hvor er de søde :hjertehop:

Fantastisk billede!

Herligt billede. Hvor skønt med sådan en bunke katte! :hjerte:

:fotograf:AIIIIIII et fedt stemningsbillede:ok:

Dejligt putte-bunke-billede - men lidt synd for Ana at hun er forvist til toppen af kassen … Hun får nok lidt ekstra nus af sin menneske-moar :slight_smile:

Åhhh Anna, jeg kan da se, , at du sagtens kan knibe dig ind også!!! Du må lære, at burmesere altid kan være på en mindre plads, end andre tror!!!:høhø:, så smut du op i hullet!

Knuser fra Cats og Conni

Fantastisk billede :klapper:

Godt fanget. Det er s** da nogle mærkelige katte, de burmesere. :smiley:

Hvor er de søde, sådan at putte sammen.
Hvor vil jeg elske hvis mine gjorde sådan

Fantastisk billede! -LOL