Der er noget der kigger op

fra fødekassen… jeg tror det er en lille tyk dreng:-)

:tihi:

//youtu.be/7BVIwj53nvs

Så fik de øjne - nu er freden snart forbi:rock:

[QUOTE=lenschow;644796]
Så fik de øjne - nu er freden snart forbi:rock:[/QUOTE]

det hedder det da ikke - det hedder da “nu skal alt det sjove til at begynde :juhu:”

hvor er de bare søde :slight_smile:

Puha ja men nu er det jo Snesko - de er skrækkelige indtil de blir et år…

LOL

:slight_smile:

Og der er godt gang i spindemaskinen, kan man høre… :slight_smile:

Hvor er de søde :hjerte: Ser jeg rigtigt, at de to har mørke ører, og den ene har lysere ører:? eller er det lydet, der spiller et puds:?

Snebolde er altid runde…det kan man da tydeligt se.
Hvor ER de fine

Årh hvor er de nuttet, og så de små gab der :wehuu::wehuu::wehuu:

de er skønne Helle :slight_smile: har lige lavet dit link om til video i indlægget :slight_smile:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Ja, nu bliver de tre sne-bolde-bøller vel snart til en rullende og hærgende lavine :rock:

SÅ sjovt at se, at de små ører nu er mørke indeni ??

:wehuu:

Ja den ene pige har lysere ører - jeg tror dog hun også er brunmasket, men det er rigtig svært for mig at se… Når man sidder med dem er der en tydelig farveforskel fra hende og de andre to… men måske udligner den sig…

PS drengen har en sort plet lige midt på næsen - det er sort pigment… host host og vi ser det helst ikke, men men men man dør heller ikke af det:-)

Han skal til kæl - helst i DK - i øvrigt. Som verden ligger nu, har vi hanner nok i vores avlsprogram i både Tyskland og Sverige/Norge. Og så er sådan en plet jo kun sødt:-)
Han kan godt udstilles selvom han har den… hvis han bare har noget hvidt på alle fire poter. Det blir spændende at se.