Der er noget derinde

I synes nok ikke det er så spændende som jeg synes, men nu har jeg 2 gange kunne mærke en lille “klump” i Sookies mave, de sparker ikke endnu…men der er helt klart noget derinde :wehu::wehu::wehu::wehu:
Det er så hyggeligt at nusse mavse :inlove::inlove:

Årh hvor er jeg misundelig Hanne :wehuu:

Er der forresten nogen der ved om pap kan være skadeligt i en missemavse…Frigg har nemlig fået den skøre ide at Sookies fødekasse (en papkasse) skal bides i stykker :rulleøjne::rulleøjne:
Jeg tror ikke hun direkte har spist noget endnu, men ved det ikke helt sikkert.

Nåååååååååååå hvor dejligt og hyggeligt Hanne:wehuu:

Kan godt forstå at du er glad for det er bare så specielt og dejligt:wehuu:

Vi glæder os da med dig Hanne - og ser frem til at blive stopfodret med billeder af bebserne.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=Eva;136921]Vi glæder os da med dig Hanne - og ser frem til at blive stopfodret med billeder af bebserne.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Det bliver I…jeg har beordret Nikolaj til en ugentlig fotosession, så nu håber jeg han hører efter :stuck_out_tongue:
Ellers må I nøjes med mine billeder tror jeg kommer til at have et kamera i hånden hele tiden :slight_smile:

Jeg glæder mig sammen med dig…:wehuu:
Søde Hanne…
Kærligst:wehuu:
Mona

[quote=Mona Jensen;136953]Jeg glæder mig sammen med dig…:wehuu:
Søde Jane…
Kærligst:wehuu:
Mona[/quote]

Pssst Mona, hun hedder Hanne :tihi:

Tak min ven…:wehuu:
Det er bedre at komme galt af sted -
end ikke at komme af sted :tihi: :tihi:

[quote=Nevadaisy;136906]I synes nok ikke det er så spændende som jeg synes, men nu har jeg 2 gange kunne mærke en lille “klump” i Sookies mave, de sparker ikke endnu…men der er helt klart noget derinde :wehu::wehu::wehu::wehu:
Det er så hyggeligt at nusse mavse :inlove::inlove:[/quote]

:):slight_smile:

Jeg synz, at det er voldsomt spændende - og jeg krydser fingre for en 3-4 yndigheder…

:kryds:

Hvor er det altså dejligt Hanne :wehu:

Hvor er du bare heldig. Jeg er vildt misundelig!

Jeg ligger selv og snakker til Wulfi’s mave hver aften, selvom jeg ikke aner om der er noget derinde. Det er knap to uger siden hun kom hjem fra hankattebesøg. Heldigvis bærer hun over med mig og vil gerne nusses. -tihi

[quote=Sheer;137158]Hvor er du bare heldig. Jeg er vildt misundelig!

Jeg ligger selv og snakker til Wulfi’s mave hver aften, selvom jeg ikke aner om der er noget derinde. Det er knap to uger siden hun kom hjem fra hankattebesøg. Heldigvis bærer hun over med mig og vil gerne nusses. -tihi[/quote]

Ja, jeg nyder det også :wehu::wehu:
Det kan jeg godt forstå du gør…man håber jo den er der. Herhjemme krydser vi fingre for jer :kryds::kryds:

Forsigtigt tillykke med de kommende bimse babier - vi krydser alt hvad vi kan her i Valby for at det går som det skal :kryds:

[quote=Nevadaisy;136908]Er der forresten nogen der ved om pap kan være skadeligt i en missemavse…Frigg har nemlig fået den skøre ide at Sookies fødekasse (en papkasse) skal bides i stykker :rulleøjne::rulleøjne:
Jeg tror ikke hun direkte har spist noget endnu, men ved det ikke helt sikkert.[/quote]

Nej , hvor spændende med kommende familieforøgelsen… :thumbup:

Tror ikke du skal bekymrer om hun spiser det , hun syntes nok det bare er sjovt at bide i det :slight_smile:

[quote=Nevadaisy;136908]Er der forresten nogen der ved om pap kan være skadeligt i en missemavse…Frigg har nemlig fået den skøre ide at Sookies fødekasse (en papkasse) skal bides i stykker :rulleøjne::rulleøjne:
Jeg tror ikke hun direkte har spist noget endnu, men ved det ikke helt sikkert.[/quote]

Altså - jeg siger ikke at det direkte er sundt eller et særligt anbefalelsesværdigt kosttilskud til katte!!!
Men Leo har da efterhånden gnasket sig igennem en papkasse eller tre… og hun har det glimragende :smiley:

[quote=Kaja;137785]
Tror ikke du skal bekymrer om hun spiser det , hun syntes nok det bare er sjovt at bide i det :)[/quote]

[quote=Ann K;137794]Altså - jeg siger ikke at det direkte er sundt eller et særligt anbefalelsesværdigt kosttilskud til katte!!!
Men Leo har da efterhånden gnasket sig igennem en papkasse eller tre… og hun har det glimragende :D[/quote]

Ja, hun er da heller ikke faldet om endnu, så I har nok ret :slight_smile:
Tilgengæld ligger der små papstykker over hele huset, for det er åbenbart sååååå sjovt at løbe rundt med :doh::tihi:
Det er godt jeg har nogle ekstra papkasser, for der er vist ikke meget tilbage af den jeg har sat op når killingerne skal til verden :stuck_out_tongue:

iiihhh det er næsten lige så spændene når ens lille baby venter killinger som når man selv er gravid:)

Det kan jeg så ikke udtale mig om :stuck_out_tongue:
Men spændende er det i hvert fald…hun er ved at blive godt rund om maven nu…i går skulle hun vaske sig, men kom til at tippe for meget til den ene side og så trillede hun om på siden, det så ret sjovt og sødt ud :inlove::inlove:

[quote=Nevadaisy;137856]Det kan jeg så ikke udtale mig om :stuck_out_tongue:
Men spændende er det i hvert fald…hun er ved at blive godt rund om maven nu…i går skulle hun vaske sig, men kom til at tippe for meget til den ene side og så trillede hun om på siden, det så ret sjovt og sødt ud :inlove::inlove:[/quote]

:kryds::kryds:

Kunne man få et par billeder eller tyve af sådan en lidt rundt tumlemis ??

:kryds: