Der er noget Elvis har misforstået

Hvad var det nu lige med, at katte skulle være bange for vand?? Så tror da pokker, min vandpistol ikke kan holde Elvis nede fra bordet. :tihi:

//youtu.be/XA7ta2-Oa_Y

Kan i øvrigt også fortælle, at når der er Catnip i Elvis’ legetøj eller på klatretræet, snuser han til det, bakker væk og gider absolut ikke lege med det! Men når der er citrus eller kamfercreme på ledningerne, slikker han på dem. Der er altså et par ting, han helt har misforstået om, hvad det vil sige at være en kat. :ups: :tihi:

ps: ved ikke hvorfor videoen er helt “smal”, det ser godt nok lidt træls ud… :?

Haha herhjemme er det også bedst at drikke af rindende vandhane :slight_smile:

Nååå hvor er han dog sød :slight_smile:

Årh hvor er han sød :hjerte:

Nårh hvor sødt :smelter:

Ib har også flere gange stoppet hovedet ind under vandstrålen i et forsøg på at glo ned i afløbet for at finde ud af hvor vandet bliver af :tihi: Det ser altså tåbeligt ud, fordi han ikke fatter hvorfor han pludselig er VÅD

En skøn sort dreng der bare nyder vand :iloveyou:

Årh hvor er han kær! :inlove:

Her går Conrad altid ud i brusekabinen efter vi har været i bad og drikker vand fra gulvet :tihi:

Tak, jeg synes også han er ret sød. :tihi:

[QUOTE=Christa;1013186]Årh hvor er han kær! :inlove:

Her går Conrad altid ud i brusekabinen efter vi har været i bad og drikker vand fra gulvet :tihi:[/QUOTE]

Det gør Elvis også! Han sidder klar ovenpå vasketøjskurven, og så snart jeg træder ud på bademåtten, springer han ned og begynder at slikke vandet af mine fødder. :smiley: Dét kilder for meget for mig, så skynder mig at tørre dem, og så hopper han straks ind i brusekabinen i stedet. Skøre kat. :hjerte:

Mon ikke, det er, fordi du har optaget den “på højkant”?

Han er ligner en rigtig lille bølle, ham Elvis :slight_smile:

Det er langt fra alle, men mange katte er overhovedet ikke bange for vand. Og så er der alle dem, der lærer at drikke af vandhanen, lige som Elvis. Nogle lærer tilmed selv at åbne for vandhanen, hvilket kan blive et problem… :smiley:

Men sødt er det at se ham stå dér i vasken. :hjerte: