Der er nu intet som ekstra hjælpere... [Mange billeder, Kat III / IV]

Det er jo ved at være op over at jeg får syet burgardinerne til Kolding, så jeg stod tidligt op i dag for at komme igang.

Og sådan noget kan man jo helt klart OVERHOVEDET ikke finde ud af unden hjælp. Så både Adelie, Ozzy og Stevie var særdeles hjælpsomme…


Ih sikke en spændende ting her på bordet…


Adelie undersøger stoffet nøje


Pladevat er MEGET farligt!


Der holdes møde om den usædvanlige ting på bordet!


Er der noget at sige til man kan få dårlige nerver?


En saks er spændende!


En saks er MEGET spændende!


Og Organza er noget vældig sjovt stof som man kan gemme sig under


Stevie sikrer sig at det er helt dødt!


Det var IKKE helt dødt! BANK skal det ha! NU!


Stevie forsøgte at stikke af med det og hive det ind i tunellen


Hm… hvad er nu DET for en?


Stevie sikrer sig at tråden sidder rigtigt


Arbejde trætter. Phumba havde sovet hele tiden, og nu fik hun så besøg af undersåtterne

Det lykkedes at få syet gardinerne… De blev lige det mindste, jeg er sikker på at mine hjælpere har hevet i det mens jeg målte… Men de burde lige akkurat passe :kryds: Det skal de efter alt det mas!

Haha! Sikken da en herlig tråd! Vi var også igang med burgardinerne igår aftes, og brugte også meget af tiden på at flytte katte :smiley:
Og Athea stak af med viskelæderet op til flere gange, og forsøgte at æde min blyant, da jeg tegnede skabeloner til flammerne :tihi:

:thumbup: Kan tydeligt se du bekymrer dig om dine missers aktivering :lol:

Det er simpelthen en dejlig serie og ja de siamisser er da bare såååååå skønne :hjerte:

Må vi ikke se det færdige resultat?? :smiley:

åh jo det bringer minder frem - der er bare ikke noget som venlige katte der vil hjælpe ggg

MVH
Gitte

Jo da, men helt færdigt er det ikke endnu… Da jeg sku’ sy bunden gik det helt i spazz, så jeg skal llige ha’ fat i noget nyt pladevat + mere stof >_<

Haha skøn billedserie! :smiley:

Nu husker jeg hvorfor jeg sidder ude i gangen bag lukket dør - med strygebrædtet som bord og syr - hader den form for hjælpsomhed :slight_smile:

Hahahah, det ser bekendt ud :slight_smile: Alt hvad jeg syer tager dobbelt så lang tid fordi der skal flyttes katte og reddes mønstre :smiley:

Jeg har af samme grund holdt pause i et par timer nu - Niggi ligger og snorker ovenpå stakken af dele der skal sys :wink:

Husk nu kamera på lørdag så vi kan se det endelige resultat…

Sådan nogle sølvabyer er åbenbart lidt anderledes. Mine to vildtfarvede ville i hvert fald næppe have sovet fra sådan en enestående chance for at lave ballade :høhø:

Det er da også ret tydeligt, at resten nyder de nye udfordringer i fulde drag :slight_smile:

Ja, ja… det er jo bare et spm om træning og konsekvens…
her indledes enhver syseance med at der serveres vådmad på spisebordet… så er alle mætte, galde og tilfreds og går pænt hen og slår mavse i diverse dertil indrettede senge eller klatremiljøer…
Så aftørres spisebordet… og mens at Leo vaaaaaader rundt på det, finder jeg hendes lille stofrest og får den lagt på et hjørne…
Her lægger Leo sig så pænt og bliver vel at mærke liggende! Hun ved godt, at det ikke er velset at hun begynder at lægge sig på det stof som jeg skal bruge…
Med mellemrum kommer hun lige og gnider kind og så holder jeg en sypause, så vi kan nusse…
Thane og Ting ved også godt, at når jeg for ca 117 gang har kylet dem ned af bordet, skal de findet et andet sted at være…
Og på den måde kan det faktisk lykkes at få sådan ca 4 timer i FRED, så man kan få syet nogle senge, lavet et bursæt, teasers eller lignende. :thumbup:

Men nøjjj, hvir jeg GLÆDER mig til at vi bliver frdige med udestuen = mit arbejdsværelse…

:klapper: :klapper: herlige hjælpere :tihi: men hvis du syr meget, så “kan” de altså opdrages til at lade maskinen være (sådan nogenlunde da :ups:) Har fået trænet Artos til at fungere som “stof-vægt” = Han sidder lige så fint og roligt på stoffet imens jeg klipper, samtidig forhindrer han det i at glide på gulvet :slight_smile: dyyygtig mis :rock: …Flykra derimod er lige som Adelie…går hele tiden i vejen og tjekker om jeg nu klipper rigtigt :klapper:

…og nu har jeg så en hel tegneserie i hovedet, der ender med at du tager til udstilling med en eller flere katte syet inde i bunden sammen med vattet… :gruble: :uha:
Men så ved du da hvor du har dem :cool:
:slem:

Herlige billeder… Jeg har et par pilfingre her, der ville passe fint ind… det ser vældig bekendt ud. Steve har da for resten en rigtig fin profil! :lovelove:

Her er jeg jævnligt ved at klippe både næser og knurhår af, når jeg åbner Bozita pakninger. Og gaveindpakning og sengeredning er øhm - tidskrævende. Men egentlig synes jeg jo det er kanonhyggeligt :hjerte:

[QUOTE=Gizzemissen;710138]
Husk nu kamera på lørdag så vi kan se det endelige resultat…[/QUOTE]

Enig! Nu jeg ikke kan se det live på lørdag forventer jeg en tilsvarende herlig udstillings-billedserie! :smiley:

Herlig billedserie :slight_smile: Glæder mig til at se det færdige resultat på lørdag :smiley:

Skønne billeder, nu ved du godt at det trækker ned i bedømmelsen hvis de kun har knurhår i den ene side ik?? :stuck_out_tongue:

Jeg glæder mig også til at se billeder fra udstillingen, det tegner til at blive flot dit bur!! :smiley:

Dejlig serie - de gardiner kan kun blive perfekte med al den kvalificerede hjælp du har fået. :smiley:

:S Det ville jeg slet ikke have nerver til det der. Jeg tror bare at jeg priser mig lykkelig over at min symaskine endte ude hos Brita, så hun kan være kreativ, når hendes egen maskine strejker. :smiley:

Små hjælpere:tihi:
det er jo til DERES bure, så de skal lige se, at de bliver syet ordentligt!:tihi: