Der er nu intet som ekstra hjælpere... [Mange billeder, Kat III / IV]

Tusind tak for dagens bedste grin.:patchwork:

Dejligt med SÅ hjælpsomme katte

:lol::lol::lol:

HEEERLIGT!!!

Jeg bliver godt nok overrasket, hvis det ender med at passe.
Så har du godt nok været dygtig med al den hjælp :høhø:

Ja altså gardinerne blev lige det mindste… De skulle ha’ været 3,10 meter lange, og det klippede jeg dem til. Men på en eller anden mystisk måde er de nu kun 2,90…

Men nu ser jeg hvor meget det kan strækkkkkkkes :slight_smile: Og ellers må jeg camouflere med mere organza og andet :wink:

Trekkie - Hvorfor så gigant lange?? :slight_smile:

Altså det var det der stod til et dobbeltbur jo… :uha: Sig nu ikke at de er alt for store… Jeg har kigget på målskemaer og alting…

Øh ltså… lange = brede… længden på den led… I højden er de vist nogenlunde det de skal være

Et dobbeltbur er 150 centimeter langt, 60 centimeter højt og 60 centimeter dybt (dukker mig skyndsomst :))

Trekkie - Nåårh! :tihi: Så forstår jeg bedre… Håber det viser sig at gå med de manglende cm… :slight_smile:

Men hvis du har styr på ophængningen passer målet næsten med de 2 ender og bagsiden i et stykke - det er 60+60+150= 270

Ja jeg kender målene. Men gik ud fra mønstret på denne side og gangede så bare bagstykket med 2 - netop fordi der skal være noget til folderne.
Så det er langt nok til at det kan nå selvfølgelig, men ikke ret meget mere end det :slight_smile:

Og jeg har sat en elastik i en løbegang for oven, og så regner jeg med at tage en håndfuld S-kroge med og lave et par huller i stoffet der hvor de passer. det gode ved både organza og nervøs velour er jo at det ikke trevler :slight_smile: så man kan godt lave et lille diskret hul til ophængningskrogen. Men det vil jeg først gøre når jeg kan se helt nøjagtigt hvor de skal være :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;710663]Ja jeg kender målene. Men gik ud fra mønstret på denne side og gangede så bare bagstykket med 2 - netop fordi der skal være noget til folderne.
Så det er langt nok til at det kan nå selvfølgelig, men ikke ret meget mere end det :)[/QUOTE]

Nååååh…du vil have det til at hænge rynket/i folder?

Så langt havde jeg ikke lige tænkt :ups: