Der er sejr dans her hjemme

:wehu: sådan hopper vi rundt nu dyrlægen har liget ringet :wehu:

Morgans nyre /sukker tal er perfekte nu … Vi skiftede foder for 3 md. siden . Han har taget 580 g på, på de md. Så nu er han oppe på 4,7 kg.

Vi har oplevet en meget glader kat , han er mere social, han snakker/spinder meget mere og han leget noget mere :wehu:

Vi har en blandning på accana, orijen og applaws …

Våd foder har vi kørt med applaws , feline porta, almo nature, cosma thai, gimpet og lux sheeba.
Han får rå kød sammen med Diesel hver morgen.

Tillykke, jeg kan godt forstå at i er glade for at det er normalt igen :thumbup:

Det har også været et hårdt liv han har haft … Det er 4 sted han er og dyrlægen siger at stress kan give sygdom.

Så det er bare lykkens dag i dag.

Der er fundet kyllig frem som jeg er ved at dampe nu til dem

tillykke med resultatet :slight_smile:

Flot flot flot :slight_smile: og rigtig mange gange tillykke

Igen tillykke med din “nye Morgan”, hvor er det dejligt han er rask nu.
Nu går der sikkert ikke så længe, så er han ligeså fræk som prikmis:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;327831]Igen tillykke med din “nye Morgan”, hvor er det dejligt han er rask nu.
Nu går der sikkert ikke så længe, så er han ligeså fræk som prikmis:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin[/quote]

ja heller det end en trist og syg morgan …:høhø:

Det var bare så dejligt at høre :wehu:

Tillykke med fremgangen og resultatet :slight_smile:

Knus Gitte

Hvor er det bare super duper lækkert! :slight_smile: Så bliver det ikke bedre!! :thumbup:
Klart der bliver danset rundt! :rock:

KÆMPE tillykke!! :pompom:

Jeg har lige snakket med min ældste datter Conny og hun vil også have sin kat over på det fodder. Hun blev meget glad da hun hørte om Morgan og lidt ked af det også. Det skulle jeg jo have vidst, da Micka levede, men nu kan jeg ihvertfald passe godt på Milda istedet for.
Så det er lige en lille solstråle til dig Lise, så du kan se hvad du har startet.
knus Elin

[quote=Leopolds mor;328601]Jeg har lige snakket med min ældste datter Conny og hun vil også have sin kat over på det fodder. Hun blev meget glad da hun hørte om Morgan og lidt ked af det også. Det skulle jeg jo have vidst, da Micka levede, men nu kan jeg ihvertfald passe godt på Milda istedet for.
Så det er lige en lille solstråle til dig Lise, så du kan se hvad du har startet.
knus Elin[/quote]

Tak for en hyggelig formiddag sammen hilse Mogens fra os begge i Valsgård.

Så må vi igang i næste uge med at bestille.
Ja det er utrolig hvad det har gjort det foder, jeg ville aldrig skifte igen til noget andet med så flotte blodprøver på Morgan denne gang.

Har også tænkt på det vi snakket om i dag , det er utrolig alle de ing. der i det foder kød og urter .