Der fødes

Cassia har fået 5 killinger og jeg tror at det kun er det ene horn der er tømt…

puh… jeg frygter der kommer 4-5 mere

Jeg har fundet en amme i tilfælde af det værste…

puh… det er mit andet kuld med mit stamnavn og fødslen er gået perfekt…

Det er 3 sort smokede
2 chokolade sølv


Ihh, hvor det lyder godt :slight_smile: TIllykke med de foreløbige 5 stk -hop -ballon -ballon -ballon -ballon -ballon

Også stort tilllykke herfra. -bananer venter med spænning på hvor mange flere der kommer -felixsylvester

Jeg håber ikke, der kommer mere end en mere - men godt at du har en amme klar -jegkrydser

Jeg håber ikke, der kommer mere end en mere - men godt at du har en amme klar -jegkrydser[/quote]

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Også mig -thumbs

Enig -thumbs

Også mig -thumbs[/quote]

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Også mig -thumbs[/quote]

Enig -thumbs osse mig :smiley:

der er ikke kommet flere. Cassia hygger sig og er en god mor… Anne K kommer i aften for at hjælpe… hvis der kommer flere skal nogle af dem ud til hende og blive forkælet…

Tillykke!!! -forelsket
Glæder mig til at se billeder af skønhederne -love

Tak for opdateringen -thumbs

Og endnu engang stort tillykke med mislingerne :slight_smile:

stort stort tillykke med de små,sikke en flot kuld størrelse -føzda -føzda -føzda -føzda -ballon -balloons -blomst

Stort tillykke med småtlingerne, glæder mig til billeder -felixsylvester

Enig -thumbs [oregonian_bear9.gif]

Enig -thumbs

Tillykke med mislingerne…håber alt er vel hos Jer og hun blev færdig med at føde
Brita

Tillykke med de 5, glæder mig til og følge dem og se en masse billeder -thumbs Er der kommet flere ?

MVH
Gitte

Det blev heldigvis ved de 5. Hendes mælkebar var bare så stor at den føltes levende… Så der er vist rigeligt med mælk til at forsørge en hel hær

De er bare nogle dejlige killinger og Cassia passer dem godt, så jeg er bare så utrolig glad for dagens forløb… så i morgen tager jeg kammeraet frem og så skal der tages billeder…

Nu er det imorgen, Line -høhø
Glæææder mig til billederne af de små “mus”
Og tak for alt det NUS dine dyr gjorde ved mig i fredags…det var enormt fedt af blive kravlet på, møsset i øregangen OG nulret i håret. Det er nogle fantastiske misser I har, du og Patrick -thumbs -forelsket -lovelove [cat01.gif]

Tillykke med alle 5 misslinger og så glæder jeg mig til at se billeder… -forelsket både nu og senere når de begynder at udvikle en personlighed -thumbs