Der fødes

Tillykke med de 5
Og hos mig har det altså været morgen læææææænge -høhø
Hvor er billederne? -thumbs

de er på vej… Cassia er bare så beskyttende at vær gang jeg tager et billede er det kun hendes hale man kan se… så nu venter jeg til at patrick kommer hjem så han kan holde hendes hale væk…

Ikke stresse søde, vi må bare høste os med lidt tålmodighed -thumbs
Hellere end rolig missemor end en stressende.

Tillykke med de 5 :smiley:
Ih, chokolade sølv, det har jeg aldrig set før. Når missemor engang om nogle dage er mindre beskyttende, glæder jeg mig til at se billeder :slight_smile:

jeg har fået taget n gode billeder i dag for Cassia har været meget på toilet… Jeg var til dyrelæge med hende da hun så forfærdelig ud bag til og lugtede forfærdelig… så min cassia pige har fået underlivs betændelse… Hun havde ikke fået feber af det, så dyrelægen gav hende noget medicin som gerne skulle hjælpe hende…
så nu krydser jeg for at jeg har gode nyheder til dyrelægen i morgen… For får hun det dårligt skal livmoderen fjernes… Killingerne tog besøget i stiv pote og det samme gjorde deres mor…

Cassia skal neutraliseres efter dette kuld, men jeg håber på at det kan vente lidt

Ej hvor træls efter at det hele lige var gået så godt -øøøvvvs men bare hun kommer ovenpå igen og kan nyde sine killinger -jegkrydser -jegkrydser