Der kom en seng med posten

Jeg synes lige, I skal se indvielsen af min fine lotusseng fra haneben, som hun sendte helt kvit og frit, fordi jeg havde været med til navngivning af den. Stort knus for den :tak: Den er bare flot, og allerede et hit hos min mor lille grå hitte-mitte, se selv:

Sengen erobres

Uhm, den sniffer godt…

Spændende!!

Man bliver jo helt salig!!

På et tidspunkt, mens vi sad og spillede scrabble, blev han så irriterende, at jeg vendte sengen på hovedet og satte ned over ham… dét var et succes!! Frem fra de trekantede åbninger i bunden skød der nu pludselig et par små, grå forben, som hapsede alt inden for rækkevidde, legemus, tebreve, kuglepen, scrabblebrikker… Det allerbedste, som man desværre ikke kan se på stil-billederne her, var når han GIK inde under sengen, og brugte den som en slags skjold – så kom der sådan en omvendt lotus seng glidende 20-30 cm ad gangen hen over bordet i små ryk… Virkelig en maskeringsteknink, der ville noget :smiley: :smiley:

Skøn start på weekenden!! :wehuu:

Tillykke med den fine seng - det er da et hit hos den lille ballademager, kan man se.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Ja, det var virkelig sjovt at se - og han snusede bare helt vildt længe til den, da han altså var færdig med at snuse til posen og kuverten , den havde været i… De var nemlig også meget, meget spændende :smiley:

ha ha ha ha herlige billeder, dejligt at den lille fyr er glad for sit skildpaddeskjold

Århh hvor hyggeligt og spændende fidus med at bruge den som skjold :thumbup: :tihi:

Hvor sødt:inlove:

Missemor kan vel bruge den som sommerhat?:ups:

[quote=JulleML;244714]Hvor sødt:inlove:

Missemor kan vel bruge den som sommerhat?:ups:[/quote]

-what JULLE!!! Missemor synes du hakker og angriber og mobber, og hun sidder her med tårer i øjnene :ked: og overvejer at melde mig ud!!

Bare fordi man er lidt erotisk buttet… altså!!

:slight_smile:

[quote=M&M-mor;244733]-what JULLE!!! Missemor synes du hakker og angriber og mobber, og hun sidder her med tårer i øjnene :ked: og overvejer at melde mig ud!!

Bare fordi man er lidt erotisk buttet… altså!!

:)[/quote]

Aaaagh pjat med hende det bette my. Hun skal nok få en KÆÆÆÆÆÆMPE krammer når jeg kommer og besøger hende:knuser::knuser::knuser:

Det lyder GOODT!!! Siger en formildet Missemor :slight_smile: :slight_smile: Det er ren terapi at kramme sådan 8-9 kg storspindende hunkat, der elsker at blive mave-nusset :rul:

HA HA HA hvor sjovt at han går rundt med den på ryggen :tihi:

Det er herligt med killinger. Der er snart ikke grænser for hvad de kan finde på af tossestreger:)

-LOL hvor er han skøn:høhø:
og den seng passer da lige til ham:thumbup:

Kære Anne…:wehuu:
Mange tak for de fine billeder.

Hvor er han dog sød - den seng passer jo perfekt…Nååårh :inlove:

Mange tak for de søde ord, allesammen :slight_smile: :slight_smile: Ja, sengen er bare lige ham :wehuu:

Selv om han havde en hård start på livet, den bette (blev fundet som ca 5-6 uger gammel og vejede kun ca. 350 g), så er han nu helt alderssvarende i vægt, 1400g og meget, meget fræk :slight_smile: Når han kommer op på 2 kg skal han kastreres, øremærkes og vaccineres, og så begynder han at måtte komme ud - og dét trænger han til, den lille vildbasse!!! :smiley: