Der sidder en burmeser i Slagelse

Kattens Værns internat i Slagelse har nu i en måneds tid haft en rød burmeserhan gående, som rigtig gerne vil ud i et nyt hjem

Hvis der er en opdrætter, der kan huske at have solgt/kender til andre, der har solgt en rød hankat til Slagelseområdet for 3 år siden, kan de måske hjælpe ham og ellers håber jeg, der er andre, der kunne være interesserede

Han ser i hvert fald lækker ud :hjerte::hjerte:

Jeg har lige fået et lys til at gå op for mig, og har skrevet til en, jeg måske tror der kan være opdrætter, men det er jo ikke sikkert at man er i stand til at tage katten hjem, men kan måske hjælpe til nyt hjem, jeg håber…

KH
Linda

Det vigtigste er, at han kommer ud af internatet og ind i et godt hjem, så det ville være rigtig dejligt, hvis du har ret :smiley:

Sådan en dejlig og lækker kat MÅ der da være nogen der higer efter at blive slave for.
Hvor jeg dog ønsker mis hurtigt får en godt og blivende hjem

jeg forstår slet heller ikke, at der ikke er nogen overhovedet derude som vil kendes ved ham…
3 år gammel rød burmeser kastrat med stamtavle, så hans “kalde navn” er endda kendt… (jeg ved ikke om de vil oplyse stamnavnet overhovedet)
så mange kan der vel heller ikke være af dem der er 3 år gamle :? jeg tænker lidt, at der må være en køber i sin tid, som ikke har kontaktet sin opdrætter, men blot sat den på internat :frowning:

håber godt nok han kommer ud derfra og hjem i et stabilt hjem i stedet for, at sidde i et bur…

[QUOTE=PiaB;685271]jeg forstår slet heller ikke, at der ikke er nogen overhovedet derude som vil kendes ved ham…
3 år gammel rød burmeser kastrat med stamtavle, så hans “kalde navn” er endda kendt… (jeg ved ikke om de vil oplyse stamnavnet overhovedet)
så mange kan der vel heller ikke være af dem der er 3 år gamle :? jeg tænker lidt, at der må være en køber i sin tid, som ikke har kontaktet sin opdrætter, men blot sat den på internat :frowning:

håber godt nok han kommer ud derfra og hjem i et stabilt hjem i stedet for, at sidde i et bur…[/QUOTE]
Opdrætters navn, adresse og tlf.nr. står da på stamtavlen,så mon ikke, internatet har prøvet at tage kontakt :?

Hvis de altså har stamtavlen? Læser I det nogle steder? Jeg kan ikke lige få øje på det…

Tja åbenbart ikke vil jeg da tro…
jeg vil da helst (nok lidt naivt) tro, at hvis opdrætter fik det at vide, at så ville vedkommende gøre alt for, at hjælpe den dejlige dreng :?

De har hans stamtavle med…
Jeg fik besked om ham, via en bekendt som havde hentet kat ude på internatet…
de har skam både den korrekte fødselsdato og navn på ham…

håber godt nok, der snart sker noget godt for ham…

Jeg sendte igår en mail til en opdrætter, det måske kunne være og hun har netop skrevet på BB-forum, at det var hendes kat og at hun først via min mail er blevet opmærksom på, at han sad der.

Hun vil tage kontakt til internatet idag.

[QUOTE=kamikaze;685235]Sådan en dejlig og lækker kat MÅ der da være nogen der higer efter at blive slave for.
Hvor jeg dog ønsker mis hurtigt får en godt og blivende hjem[/QUOTE]

Det ville ellers være en oplagt mulighed for dig Brita, at få din egen Sander-mis :wink:

Nej, det gør internaterne ikke! De fleste skænker det ikke en tanke… fordi de ike kender en brik til opdræt og den etik, der ligger hos ganske mange opdrættere…
Meget synd faktisk - for internaterne kunne ofte hurtigt komme af med racekattene på den måde. Selv opdrættere som ikke har mulighed for at tage kattene hjem, har ofte et netværk, så de hurtigt kan hjælpe med omplacering…
Men det ved internaterne ikke…

Han er nu hentet på internatet og bor “hjemme” :slight_smile:

Han er efter sigende en rigtig dejlig dreng, der nu trænger til et nyt hjem - meget gerne sammen med en anden kat/killing, så hvis nogen er interesserede, må de gerne sige til - så giver jeg beskeden videre :smiley:

[QUOTE=Temple Bar;693828]Han er nu hentet på internatet og bor “hjemme” :slight_smile:

Han er efter sigende en rigtig dejlig dreng, der nu trænger til et nyt hjem - meget gerne sammen med en anden kat/killing, så hvis nogen er interesserede, må de gerne sige til - så giver jeg beskeden videre :D[/QUOTE]

årh hvor er det dejligt :smiley:

[QUOTE=Temple Bar;693828]Han er nu hentet på internatet og bor “hjemme” :slight_smile:

Han er efter sigende en rigtig dejlig dreng, der nu trænger til et nyt hjem - meget gerne sammen med en anden kat/killing, så hvis nogen er interesserede, må de gerne sige til - så giver jeg beskeden videre :D[/QUOTE]

Åhhhh, jeg ved godt, at det ikke holder, - - - - men det gør så ondt i hjertet når, det er en burmeser, der savner et hjem, - - - den dejlige kat, der elsker sine mennesker, og gør alt for, at tilpasse sig!!! Så godt gået Mette!:thumbup::thumbup:
Cats og Conni

Hvor er det godt at opdrætter fik besked og gik i aktion for sin kat! :thumbup:
Måske nogen ku få nogle nye billeder af ham, og sætte ind her, for at vise hvor dejlig han er? :smiley:

Hiver lige lidt i Alto, så der måske er flere, der ser ham :smiley:

Jeg har ikke nye billeder af ham, da jeg kun er mellemmand - men jeg skal gerne formidle kontakt til dér, hvor han bor for øjeblikket :slight_smile: