Der søges NYE HA´ere på KG!

Hjælpe-admins søges…

Skrevet af Indlæg Vist 9 gange

KatteGalleri.dk
Administrator

VIP

Skrevet: 28-05-2008 14:54:48

Hej brugere af KatteGalleri.dk

Der er nok at lave og en masse at holde øje med, så vi søger nye hjælpe-admins der vil være med til at varetage opgaven med at holde ro og orden på KatteGalleri.dk. Der er tale om en frivillig og ulønnet post.

Egnede kandidater har deres daglige gang på KatteGalleri.dk, besidder en sund dømmekraft og kan holde hovedet koldt i de til tider heftige diskussioner.

Mener du at være egnet som hjælpe-admin er du velkommen til at skrive en ansøgning til [email protected]. Skriv kort om dig selv og hvorfor netop du er den helt rigtige hjælpe-admin til KatteGalleri.dk.

Husk: Link til din profil samt telefon nummer og hvornår du bedst træffes.

Med venlig hilsen,
Anne-mette Thomasen

Jeg stemmer for at Anette opfordrer sig [smilie=hate-tunz.gif]

jeg må indrømme jeg syntes ikke at os der er herinde og har været med til at starte det her site op skal melde os som haere, det vil være at pisse MB og Miss t op af ryggen

Jeg mener KG må klare sig selv, når de var utilfredse med MB.

Det virker helt forykt at nogle af MB´s støtter skulle melder sig som HA´er, hvilket jeg næppe tror de gør.

lige præcist, jeg har egentlig kun været der den sidste mdr for at støtte op om Mb og for at hun ikke var alene derinde

Oki - nedstemt -blåblå

Tænkte at det kunne være godt med nogle ordentligt ha´er derinde, men kan da godt forstå jer :slight_smile:

Kan kun give jer ret, og min profil er slettet nu, jeg orker sku ikke mere stress, hellere være her og få lidt ro på [smilie=hate-tunz.gif]

det vil helt klart være lækkert med gode og dygtige ha’ere derinde , og det er da helt klart op til folk selv om de ønsker at søge sådan en stilling.
jeg bryder mig bare ikke om det, osse fordi jeg har kæmpet for at få det her site op at kører sammen med i andre og vi e rgod på vej og derfor vil og kan jeg ikke svigte nu og jeg må osse sige at jeg føler mig mere tilpas her på dette site.
det er mere mig det her

Jep jeg er også her og kun her, kan ikke klare al den ballade og herinde er der en god stemning og en pæn måde at behandle hinanden.

Så lad os nu holde de 2 foraer adskilt please…

Dette er da også et meget bedre forum, på mange måder -thumbs
Og der er garanteret også en blackliste eet eller andet sted, hvor dem der i hvert fald ikke kan få jobbet står på - skal vi gætte hvem der står på den liste -hahaha

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

jada jeg melder da osse bare så. NOTTTT

Hvis ikke der var blevet lavet dette dejlige nye forum, hvor jeg nu kan folde mig ud -muhaha -muhaha
Så kunne jeg godt have fundet på at melde mig som HA´er derinde, for der er virkelig brug for nogen som har moralen i orden og kan give lidt længere snor, når bare det er inde for lovgivningens rammer…

Nu håber jeg ikke, at jeg bliver upopulær herinde, men har simpelthen valgt at ansøge til ha’er inde på kattegalleri…

Og det er bestemt ikke for at “pisse” på nogen…
Jeg er en af dem… syntes jeg da selv… der ikke har tilhørt nogen klike, eller gruppe, eller hvad de nu har kaldt det… faktisk har jeg siddet og kløet mig lidt i nakken over al den tumult, der har været derinde…

Har støttet op om MB og har set beviser for, hvad jeg selv vil kalde magtmisbrug fra visse andres sider…
Det er bestemt på tide, stemningen bliver bedre derinde, og det kan måske ske, med nogle nye ha’ere…

Men hvis det skulle ske, at jeg ikke også bliver vraget denne gang, så vil jeg da bestemt stadig gerne ha lov til at bruge siden her… hvis jeg må…

Hej alle

ja jeg tror også jeg bliver herinde… meget naturligt GG

idag har jeg set statistikken på hvordan vores lille nye forum performer og det sprænger alle rammer for besøg og brugeradfærd… i kommer forhåbentlig til at kunne se det alle sammen når vi får det integreret bedre med forsiden, men i kan glæde jer over alle sammen, at vores lille projekt her er noget af det mest imponerende jeg har set som digital adfærds-analytiker

om ganske kort tid kommer chatten på… så får i mulighed for alle sammen at chatte live…

der bliver lavet en eventkalender hvor i kan indtaste Kgale events for medlemmer og katte-events som i synes er vigtige at deltage i…

Leksikonet er også på vej op…

der er nu omkring 500 billeder i galleriet og om kort tid, så bliver galleriet promoveret bedre både herinde og på forsiden så vi kan begynde at bruge der mere aktivt…

der er ved at blive designet logo og der er små fugle der er begyndt at pippe om en lidt mere organiseret markedsføring end bare at stjæle brugere fra KG - ikke at vi ikke stadig skal sørge for at få alle de nye herind så de kan nyde frugterne af vores arbejde og få al tænkelig råd og vejledning…

og sidst men ikke mindst - så elsker jeg at være her - i er så søde… noget jeg aldrig har følt for KG… det site gav slet ikke mulighed for at leve op til sit fulde kattegale potentiale…

Knus og -pote dask

Jeg skulle da ikke kunne se nogen hindring for at du skulle kunne være herinde, samtidig med at være HA´er på et andet site. Vi er jo alle individer og kan kun forholde os til det vi kender til/har oplevet og reagere derudfra.

det er der ingen der vil tage ilde op og du er naturligvis staig velkommen herinde…

inden du melder dig som HAer - så er der lige en ting jeg synes du skal vide…

jeg har idag set de første statistikker for Kgale… og de sprænger ALLE rammer på en måde jeg aldrig har set før

det er det KG har mistet og jeg lover dig - DET KAN MÆRKES I REKLAMEKRONER

de har overhovedet ikke smidt de HAere ud fordi de på nogen måde er på brugernes side - med de tal jeg sidder med her, så handler det om tusinder og atter tusinde kroner i tabte reklameindtægter ved at beholde de nuværende HAere…

Ved at smide HAerne ud - så pisser de ikke alene på jer brugere - de regner med at i er så dumme at i tror det hele bliver godt igen fordi de sæter andre til at styre skuden…

men bottom line er - de gør det for profitten og KUN for profitten, for den traffik vi har herinde den er så mange penge værd at i tror det er løgn…

Så derfor - inden du melder dig som HAer - så tænk over deres motiver… de er IKKE på hverken din, vores eller KGs side… de er på profittens side… no more - no less

Knus og -pote dask

Jeg er utrolig glad for dette forum… meget… jeg har dog også stadig en fod inden for på kg… det er ski svært at slippe…
De har jo været godt der inde på et tidspunkt, og mon ikke at britta også ryger, når der er fundet nye ha’er

Jeg tror ikke Britta ryger, da hun har været ret usynlig under den her “krise”

men ellers er jeg enig med dig hanne, Jeg [bigloony] beholder også lige en fod inden for.

Miss T…

Kan godt se hvad du mener… og det er da lidt sørgeligt, at penge skal styre showet…
Men det er jo heller ikke sikkert jeg bliver valgt…
Søgte også sidste gang, men der valgte de Angelce istedet…