Der var 1 der var 2 der var (nullerputsenge)

i kender sangen…her er det nu nullerputsenge

Maddie vil så gerne være i nærheden af mig (4-5 dage før termin) og fair nok… jeg sidder som regel ved min computer ved spisebordet…

i formiddags fandt jeg så en seng frem til hende…haps sagde Dahlia…hmmmm 1 mere frem af gemmerne…den tog Anakina… og Maddie måtte ligge på det hårde bord…

det skal nu være løgn tænkte jeg…og hentede 2 mere…og så så mit spisebord lige pludselig sådan ud

de røde foretrak sengen ( Ture øverst til venstre, nedenunder Pearl…og splatmanden Aragon til højre)

og nej de er ikke forkælede, ikke spor
mvh slaven

Haha… Herlig serie af billeder :smiley:

Hvor er de allesammen bare dejlige!! Sikke skønne billeder!

batteriet er fladt…fik ellers skudt 7 katte på een gang på spisebordet her for lidt siden…lige nu er alle 5 senge optaget…og ingen i kø

det ser eddermukkeme sjovt ud når den mindste kat så har snuppet den største seng og den største kat har klemt sig ned i den mindste seng…

ja jeg har en kæmpeflok…men jeg hører sgu sjældent et hvæs…

jeg overvejer at sende Brita et link til tråden…det er hende der har lavet alle sengene

Herlige billeder - Men nu fjerner du vel ikkenullerputsengene igen :S

nej det nænner jeg da ikke…en rigtig god anledning til at få lavet vores kommende spisestue i stand…så manden må lette sin popo…LOL

i øvrigt så synes jeg det er herligt med så meget liv lige her hvor jeg bruger en masse tid

Nej, der er da ingen forkælede katte hos dig Haneben - det kan man tydeligt se :høhø:

Herlige billeder af “de ikke spor forkælede” :ok:

Herlig serie - de er vist “helt normale” katte… :høhø:

Se det er da den helt rigtige måde at pynte et spisebord på :thumbup:

Her i huset står der også en nullerput på spisebordet. Det er Bastians som han bare elsker at ligge i. Får jeg gæster der skal spise, så bliver den midlertidig flyttet over på sofaen. Med mindre det er Bente, for så får den bare lov til at stå. Vi kan nemlig godt drikke kaffe og spise boller, selvom Bastians nullerput står på bordet :tihi:

åhh det ser hyggeligt ud!!

Ihhh hvor hyggeligt når de sådan ligger på rad og række :tihi:

DÈT kan man da kalde en borddækning, der vil noget :rock:
Der var èn, der var to, der var tre etc…små mis i nullerputsenge :wehuu:
ALTID godt at have en lager af senge i baghånden

Jøsses, kan se jeg har skrevet det samme som i overskriften…det havde jeg ikke set, men det må jo være fordi der er noget om snakken

ja de synes det er fantastisk at ligge lige i nærheden af mig…
jeg havde 7 katte på bordet i aftes efter jeg kom hjem fra job…desværre kan man ikke se Anakina, hun ligger i en hvid seng bagved den med rød kant…i den med rød kant sidder Dahlia, joy står (perseren), cheri ligger i den lave seng, Maddie ligger i den anden hvide og Ture og Pearl sidder med front mod kameraet ude på kanten af bordet (det er de røde)

Skønne billeder af skønne katte :slight_smile:

Hvor ser det bare herligt ud:inlove:

Du skal snart have et større bord, Bente!!
Ellers grænser det altså op til vanrøgt!! :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Sannela;698837]Du skal snart have et større bord, Bente!!
Ellers grænser det altså op til vanrøgt!! :p[/QUOTE]

ja jeg ved det…vil også gerne have et langbord…det vi har nu er kun til 6 personer, og der er ikke mulighed for at sætte plader i

Haha, der var da fuldt hus på bordet hjemme hos dig :slight_smile:

Ja, så er der vist dækket op :tihi:
Hvor de hygger :hjerte: